Ke
door KevNoord Mar 15, 2021 om 17:53
Geldzaken & recht

PayPal betaalproces werd ineens een automatische betaling

Afgelopen week verliep een PayPal betaalproces niet, zoals het normaal hoort te gaan.

Normaal PayPal betaalproces verloopt als volgt:
1. Webshop linkt naar PayPal..
2. Paypal geeft optie om te betalen met wisselkoers van de bank of van PayPal...
3. Daarna een bevestiging button om de betaling te autoriseren.

Stap 2 en 3 waren volledig overgeslagen. Vervolgens. De webshop Pay knop ging direct naar een pagina met Payment Succes. Dit is zeer vreemd op vreemde wijze is alleen 1 transactie met de tekst automatische betaling. Dat dit kan gebeuren is mij een raadsel, terwijl PayPal bekend staat voor secuur transacties.

Nu zit ik met extra kosten van PayPal plus een nadelige wisselkoers.Uit mijn transactie historie is duidelijk te zien dat ik altijd bewust voor buitenlandse valuta kies. Het enige wat ik wil is dat ik de optie had om de valuta te selecteren en dat was niet mogelijk.

Dit is een PayPal betaalproces issue en PayPal neemt hier niet de verantwoordelijkheid die ze zouden moeten nemen.

3398 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 15, 2021 om 17:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage!]

tijger1
door tijger1 - Mar 15, 2021 om 18:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage!]

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Mar 15, 2021 om 18:35
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Pay Pal verliest vele  trouwe klanten en door dit soort fouten  binnenkort verdwenen.

Zoek via Google  eens alle klachten over Pay Pal,
En U heeft vele weken leesplezier.

rj
door rjw Mar 15, 2021 om 19:41
3268 Antwoorden / 5 Vragen

Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Paypal wordt door honderden miljoenen mensen gebruikt (267.000.000 om precies te zijn). Als 0,001% (= 1 op de 100.000) van die gebruikers een klacht op internet zet, ben je inderdaad weken aan het lezen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 16, 2021 om 09:05
16869 Antwoorden / 202 Vragen

Zelf heb ik nooit problemen met PayPal maar ondanks dat lijkt het mij zivol, zeker nu ik zie dat er wel klachten zijn over de bereikbaarheid bij klachten, een mnelding te doen bij: https://www.klachtenkompas.nl/ van de Consumentenbond.

marijke77
door marijke77 - Mar 17, 2021 om 12:32
158 Antwoorden / 3 Vragen

Nooit problemen met PayPal.

Ja
door Janitavfh - Mar 17, 2021 om 13:25
37 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien heeft u bij een vorige betaling per ongeluk op automatisch betalen geklikt. Kun je ook weer uitzetten. En wat betreft PayPal service. Ze zijn zeker niet de snelste maar wel degelijk bereikbaar en indien mogelijk behulpzaam te zijn. Zelf per ongeluk een keer op automatisch betalen bij Microsoft geklikt en dat pas gemerkt nadat zonemans zomaar een spelletje gekocht had. Binnen een week was het geld terug en spel geblokkeerd.