greanwitch
door greanwitch Aug 5, 2009 om 17:18
Geldzaken & recht

Postagentschappen

Steeds meer postkantoren verdwijnen en hiervoor in de plaats komende agentschappen in een verloren hoekje van een winkel. Voor de "gewone man" is dit niet bevorderlijk; je bent nu afhankelijk van andere openingstijden (die elk agentschap kennelijk zelf mag bepalen). Bovendien heb ik ervaring dat als je een pakketje moet versturen, je ook nog 's de kans loopt om van 't kastje naar de muur gestuurd te worden omdat sommige agentschappen geen pakketjes aannemen vanwege het plaatsgebrek in hun verloren hoekje in de winkel. Je wordt dan b.v. naar een BoerenBond gestuurd omdat daar een hoek is ingedeeld voor postbussen en daar kunnen pakketjes afgegeven worden op een lopende band. Een klein detail vergeten ze bij 't postagentschap dan te vertellen; het pakketje moet wel gefrankeerd zijn... bij 't postagentschap dus! Om gek van te worden! Kunnen hier geen vaste regels voor gemaakt worden? Ik wordt niet graag van 't kastje naar de muur gestuurd!

381 2 Rapporteer

poltol
door poltol - Aug 5, 2009 om 19:08
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

U kunt interneppen dus ook zoeken, kijk even hier en u kunt vooraf bepalen waar u het pakkie kunt droppen:

Succes, poltol

birdies
door birdies - Aug 5, 2009 om 19:17
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@poltol: klagen is veel makkelijker dan zoeken!

Trouwens, je weet nu toch waar je wel pakjes af kan leveren? Volgende keer hoef je dus niet meer van het kastje naar de muur.