ef
door eftee Dec 13, 2013 om 19:06
Geldzaken & recht

Postcodeloterij cadeaubon gewonnen

Vandaag een cadeaubon gewonnen bij de Postcodeloterij. Hartstikke leuk natuurlijk, maar het valt me op dat je de gewonnen artikelen bijna nooit meer in je woonplaats af kan halen.

Deze cadeaubon is in te leveren bij alle Rituals winkels in Nederland, maar niet bij de shop-in-shops of de webwinkel van Rituals.

Nu zijn wij in het gelukkige bezit van een auto, maar ik heb geen zin om voor een korting van € 10,= eerst 40 kilometer te moeten rijden naar de, voor ons, dichtstbijzijnde winkel van Rituals.
Als je daar met het openbaar vervoer heen moet ben je nog meer aan reiskosten kwijt dan de cadeaubon oplevert.

Wij zijn vast niet de enigen die onze "gewonnen" prijs van de Postcodeloterij ook deze keer niet op gaan halen.

Hoeveel geld zou de Postcodeloterij besparen door de locaties waar de gewonnen prijzen af te halen zijn steeds drastischer uit te dunnen?

Ons vertrouwen in de Postcodeloterij wordt in ieder geval steeds minder en minder. Zullen ze ook bij de graaiers van tegenwoordig horen?

Zijn er meer mensen die hun "gewonnen" prijzen om deze reden niet ophalen en er sterk over denken hun lidmaatschap van de Postcodeloterij op te zeggen?

19445 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 13, 2013 om 19:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Had u dan nog vertrouwen in de Postcodeloterij?

Geen familie of vrienden in de plaats van die winkel? Dat Rituals spul is hartstikke duur, dus deze prijs kost u alleen maar geld.

ro
door ron530 - Dec 13, 2013 om 19:44
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Tja de postcodeloterij altijd prijs. Ze pakken het wel slim aan want die cadeaubon is gewoon een kortingskaartje op een product in de hoop dat iedereen die de winkel bestormt en met veel onnodige spullen de winkel weer uit gaat. Wie kent niet de kortingsbonnen in het kerstpakket je krijgt korting maar wordt genaait (met excuus) waar je bij bent.

tijger1
door tijger1 - Dec 13, 2013 om 19:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ron

Waar maakt u een excuus voor, dat u een taalfout maakt? ;-)

Dus maar beter weggeven die onzin.

ro
door ron530 - Dec 13, 2013 om 20:10
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Genaait in de context van belazerd en nog andere bewoordingen waren beter geweest maar je weet nooit wie er aanstoot aan geeft daarom (met excuus).
Vraagsteller denkt er over om met de postcodeloterij te stoppen maar dat is in de praktijk zeer moeilijk want er is een zeer hoog gehalte "want als ik stop en straatprijs valt toch dan ben ik de Sjaak"
Geheel off topic maar toch.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 13, 2013 om 20:20
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Gefeliciteerd met u prijs, maar wat heb men nu daar aan. Geen wonder dat zij het aantal prijzen noemen die er te winnen zijn. Maar daar behoort deze prijs bij. Een lekker maak je.Het zijn alleen maar zoethoudertjes en reclame voor het bedrijf waar zij inwissel baar zijn. Waarom dan geen landelijke kadobon .Maar dat zal meer gaan kosten.

tijger1
door tijger1 - Dec 13, 2013 om 20:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ron530

Mag het ook genaaid zijn? (Met excuus)

ro
door ron530 - Dec 13, 2013 om 20:30
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Genaaid klinkt zo netjes dat was niet mijn bedoeling.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 14, 2013 om 18:27
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Enige bestaansrecht van de Postcodeloterij is dat mensen lid zijn omdat ze de prijs niet alleen aan de buren gunnen..

postcodeloterij
door postcodeloterij - Dec 16, 2013 om 19:04
9 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Efteem

We vinden het spijtig te horen dat u geen gebruik kunt maken van uw prijs. We willen graag voor u nakijken of we iets voor u kunnen betekenen. Helaas ie het op dit forum niet mogelijk om privéberichten te sturen, waardoor wij uw deelname niet kunnen inzien. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken ons de bovenstaande klacht en uw gegevens (naam, postcode en huisnummer) middels een privébericht via onze Facebookpagina te sturen: https://www.facebook.com/postcodeloterij Als u geen gebruik maakt van Facebook kunt u ons ook bereiken via ons contactformulier: http://bit.ly/ILQDyV Indien u gebruik maakt van het contactformulier willen we u verzoeken het referentienummer van uw bericht op dit forum te plaatsen, deze vindt u terug in de bevestiging die u per e-mail ontvangt.We zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Postcode Loterij