pa
door parking Mar 7, 2017 om 23:23
Geldzaken & recht

Q-park

Ik huur een plek voor mijn auto in een garage van Q-park. Tot voor kort was de betalingstermijn een van de eerste dagen van de betreffende maand. Op de nota die ik (al) voor de maand april 2017 heb ontvangen staat dat er voor 20 maart betaald moet zijn. Is dat niet een beetje vroeg?

520 4 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Mar 7, 2017 om 23:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja. En wat zegt Q-park naar aanleiding van uw vraag?

fa
door familyman - Mar 7, 2017 om 23:47
888 Antwoorden / 1 Vragen

Zal wel bij alle klanten gebeuren. Als dit een verandering van algemene voorwaarden is, is dit een directe reden om per datum ingang wijziging uw contract op te zeggen. Maar u wilt/moet uw auto toch ergens parkeren ...........

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 7, 2017 om 23:58
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Of u nu de 1e betaalt of de 20e, is 11 dagen eerder Wat is het probleem?
Iedere maand daarna is het de 20e het gaat om eenmalig 11 dagen eerder betalen.

jo
door jorisw - Mar 8, 2017 om 09:23
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ze zullen hun inkomstenstroom aan willen passen aan hun uitgavenstroom. De kans is nu groter dat ze het geld in ieder geval voor de nieuwe maand binnen hebben. Voor een individuele gebruiker is het effect nihil, maar als je het in het groot bekijkt (vanuit Q-park) levert het een hoop voordelen op. Ze kunnen het ook niet doen en de tarieven verhogen om de kosten te dekken.