rocliane
door rocliane Mar 2, 2013 om 11:30
Geldzaken & recht

S.B.B.

Er staat in het AD een advertentie waarin gevraagd wordt om eenmalig 50 euro te storten om een rechtszaak te beginnen tegen PMT/PME.
Heeft iemand daar onderzoek naar gedaan ??? meer informatie over ?? vind het nogal dubieus !

Met vriendelijke dank,

Albert

650 7 Rapporteer

ixjeer1300
door ixjeer1300 - Mar 2, 2013 om 11:55
132 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom zou een een rechtszaak tegen dit pensioenfonds willen beginnen?

aurora1
door aurora1 - Mar 2, 2013 om 11:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heb je al eens op google de naam van de adverteerder opgezocht en daar informatie over gevonden? Wat is de naam van deze adverteerder? Zijn vakbonden al niet bezig met rechtszaken tegen PME/PMT? Als je het dubieus vindt dan zeker niet aan beginnen.

vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Mar 2, 2013 om 12:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De pensioenfondsen gaan per 1 april as. Onder meer de pensioenen korten. € 50 Spenderen om daar tegen te gasn procederen, is goed geld naar kwaad geld smijten.

edrick3
door edrick3 - Mar 2, 2013 om 13:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rocliane,

Lijkt me een manier van die adverteerder om snel geld te verdienen.
Waarom geen no cure no pay?
Zou er maar niet aan beginnen.

Overigens: Hoezo de titel S.B.B.?
Surinaamse Bridge Bond, Staatsbosbeheer, SBB accountants & adviseurs??

Met vr.gr.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 2, 2013 om 13:59
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dat heeft toch helemaal geen zinom daar een rechtspraak van te laten doen. De regering heeft voorwaarden opgelegd die zij na moeten komen. Dus dan zal het tegen de regering moeten zijn.

tenormin
door tenormin - Mar 2, 2013 om 14:18
16928 Antwoorden / 108 Vragen

Zou voor die adverteerder wel mooi zijn om met niets doen van veel ouderen €50,00 gestort te krijgen. Is "een goed idee" voor hen om niet op het bekende houtje te moeten bijten. 't Is maar een advertentie die van nul en generlei waarde is. Ja, voor hen dus.

rocliane
door rocliane - Mar 4, 2013 om 18:03
3 Antwoorden / 4 Vragen

ze willen protesteren tegen de kortingen, zeggen ze
We vonden de site maar daar staat eigenlijk niets op
Weet niet meer waar SBB voor staat kan de advertentie niet vinden.
Het leek mij ook een mooie manier om geld te verzamelen :)
Bedankt voor jullie reacties, wij gaan er niet op in dat is zeker !!