claimconcept
door claimconcept Jul 12, 2021 om 17:35
Geldzaken & recht

Schikking ConsumentenClaim over Aegon Spaarbeleg SprintPlan

Heb je een 'woekerpolis' in de vorm van een effectenlease Aegon Spaarbeleg SprintPlan? Dan heb je mogelijk recht op veel meer dan de €750 (of maximaal €1250 bij 2 of meer) van ConsumentenClaim. Als je destijds aantoonbaar onvoldoende draagkrachtig was (minimumloon of AOW), dan heb je namelijk recht op 2/3 van de inleg + wettelijke rente. Of als je SprintPlan aantoonbaar is gestart op advies van een adviseur zoals De Spaarbelegger, Financieel Compleet of de SpaarWinstGroep (!), dan heb je mogelijk recht op 100% van de netto inleg. Plus grofweg eenzelfde bedrag aan wettelijke rente vanaf aanvang tot nu!

4001 6 Rapporteer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jul 12, 2021 om 17:59
2055 Antwoorden / Vragen

ik las elders dat de gemeenschappelijke claim blijkt uit te draaien op een gigantische deceptie. Dat is vast niet aan u voorbij gegaan. Wat wilt u van dit forum?

tijger1
door tijger1 Jul 12, 2021 om 18:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Klanten voor Claimconcept.

panter22
door panter22 Jul 13, 2021 om 08:40
6599 Antwoorden / Vragen

Inderdaad, zelfde plaatje als op facebook
https://www.facebook.com/claimconcept/ Mag die foto van de uitzending van Radar wel gebruikt worden voor zo'n clubje?

claimconcept
door claimconcept Jul 13, 2021 om 09:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

De gemeenschappelijke claim voor eerst 25.000 gedupeerden en nu ruim 5.700 is grotendeels op een deceptie uitgelopen, maar biedt ook nog steeds individuele mogelijkheden zoals geschetst. Dit is toch ook interessante informatie voor BNNVARA's Kassa?

aurora1
door aurora1 - Jul 12, 2021 om 18:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat is uw vraag?

claimconcept
door claimconcept Jul 13, 2021 om 09:08
2 Antwoorden / 1 Vragen

Of er meer mensen zijn die bij ConsumentenClaim kunnen vragen wat hun idividuele (on)mogelijkheden zijn?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 13, 2021 om 08:45
16849 Antwoorden / 202 Vragen

Voor wie is deze melding bedoeld? Men zal bij Consumentenclaim of bij Geldbelangen exact kunnen aangeven wat er dan wel of niet gedaan kan worden. Dat indien er inderdaad een bindende uitspraak zou zijn die niet alleen voor een individuele klager geldt.

claimconcept
door claimconcept Jul 13, 2021 om 09:13
2 Antwoorden / 1 Vragen

In de jongste collectieve uitspraak zijn exact die 'uitzonderingen' weergegeven die ik hier heb geschetst. De oudere generatie is daar vaak niet van op de hoogte, zeg maar het Vara-publiek. Hetzelfde geldt toch ook voor de veertigers van BNN.

Geldbelangen heeft hier niets mee te maken, het is een package deal van ConsumentenClaim met Aegon die al in december 2020 is beklonken. Ongeacht de individuele situatie

Donuts
door Donuts - Jul 13, 2021 om 09:01
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Je wilt nog meer geld uit de zakken van gedupeerden plukken? Hou toch op, man.

claimconcept
door claimconcept Jul 13, 2021 om 09:16
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb bewust geen website of emailadres in mijn openingbericht geplaats, juist om dit soort reacties te voorkomen. Gedupeerden kunnen zich gewoon bij ConsumentenClaim melden met hun individuele vragen.

Nu u het toch vraagt, wij zijn volledig gratis totdat er een beter resultaat is bereikt.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Jul 13, 2021 om 09:13
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Aantoonbaar gestart op Advies van Adviseur?

De Adviseur  is uitgestrooid  naast 't Crematorium.....  of werkte elders en doet niets.

Onvoldoende draagkracht?
Kale AOW en  laag pensioen zegt niets, want  heb je Huurhuis vrije sector of gratis Afbetaalde?

Iets meer belasting maar  de Vrije sector is al snel  nu €1200,- per maand meer kwijt.

Destijds  aantoonbaar?

Ik pleurde veel oude zooi weg,  laatste  8 jaren digitaal opgeslagen maar verders.....

Van 9 jaren terug heb ik vrijwel niets meer.

Een leuk verhaal maar de Juristen die  ingehuurd worden om zo min mogelijk te betalen zullen dit zeker misbruiken en tijd rekken.

Tot over een jaar of 10  als er enkele gelukt zijn en vele afgehaakt.

claimconcept
door claimconcept Jul 13, 2021 om 09:18
2 Antwoorden / 1 Vragen

Beste $0MSSS.., dan heb ik maar 1 advies voor u: pak die €750!

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jul 13, 2021 om 09:23
1389 Antwoorden / 10 Vragen

€0,00.   vond de reclame mooi maar geloof  niet  in sprookjes.
De gewone aandelen leverde meer op  en dagelijks verkoopbare....

Behalve de aandelen Triodos Bank.
Mag niets  kopen of verkopen tenzij ik  nogmaals een huis kocht,  maar  ik wil dat niet.

Na de Fusie tussen Ago en  Ennia.... snel weg wezen!
Ik reageerde vooral op:

Als je kunt bewijzen dat.....?

Je moet dus aantonen... en daar zit een groot probleem voor 99% van alle die het wel ooit genomen hebben.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 13, 2021 om 09:30
16849 Antwoorden / 202 Vragen

@CLAIMCONCEPT: ik begrijp dat uw opmerking bedoeld is voor een breed publiek dat naar uw mening onwetend is in deze kwestie.
Dan bent u m.i. bij ons toch echt aan het verkeerde adres. Wij proberen (als vrijwilligers en niet gebonden aan BNNVARA) via dit medium vragen van consumenten te beantwoorden of advies te geven  op basis van eigen kennis, ervaring etc. m.b.t. specifieke problemen van vraagstellers. De vraagstellers zijn in die zin 'ons publiek'.