ce
door ceeszomers Sep 22, 2012 om 19:20
Geldzaken & recht

SNS bank

Nabestaanden desk
SNS bank
2 weken wachten op een antwoord op de vraag over hoe de zaken te regelen voor de erfgenamen en 4 weken wachten totdat je zaak wordt afgehandeld NADAT je Verklaring van Erfrecht hebt afgegeven

806 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zwemmer
door zwemmer - Sep 22, 2012 om 19:31
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Als je wilt weten of dit gebruikelijk is dan zou je beter de SNS bank daarop aan kunnen spreken. Of gaat het om een andere vraag?

bosduif
door bosduif - Sep 22, 2012 om 22:29
113 Antwoorden / 21 Vragen
0

Het is vrij normaal, blijkbaar, dat banken er zo lang over doen.
Bij mij heeft het 9 ½ week geduurd.
Wel bij een andere bank, maar toch.....
Je mag dus nog niet klagen.

sw
door swat1500 - Sep 23, 2012 om 19:51
3789 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat is de vraag of wilt u een discussie opstarten? U zit dan in het verkeerde forum.

snsbank webcare
door snsbank webcare - Sep 24, 2012 om 15:36
54 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=ceeszomers schreef op zaterdag 22 sep 2012, 19:20]Nabestaanden desk
SNS bank
2 weken wachten op een antwoord op de vraag over hoe de zaken te regelen voor de erfgenamen en 4 weken wachten totdat je zaak wordt afgehandeld NADAT je Verklaring van Erfrecht hebt afgegeven

Beste Ceeszomers,

Vervelend dat de afhandeling veel tijd in beslag neemt. Als je je contactgegevens mailt naar webcare@sns.nl, verzoeken we de afdeling Nabestaandendesk om contact op te nemen voor een toelichting.

Met vriendelijke groet,

Tibor
SNS Bank Webcare

hereistom
door hereistom - Sep 24, 2012 om 17:39
736 Antwoorden / 1 Vragen
0

Inderdaad heb ik ook slechte ervaringen met de SNSbank!
Ze hebben ruim 3 maanden nodig gehad om een rekening om te zetten en toen bleek deze ook nog eens niet te kloppen.
Diverse keren contact opgenomen en kreeg dan weer te horen dat het druk was en dan weer dat ik niet de enige klant ben en dan weer dat het vakantie tijd was, kortom een k*t bank die alleen druk zijn om hun eigen zakken te vullen!

Cookies
door Cookies - Sep 24, 2012 om 17:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=hereistom schreef op maandag 24 sep 2012, 17:39]Inderdaad heb ik ook slechte ervaringen met de SNSbank!
Ze hebben ruim 3 maanden nodig gehad om een rekening om te zetten en toen bleek deze ook nog eens niet te kloppen.
Diverse keren contact opgenomen en kreeg dan weer te horen dat het druk was en dan weer dat ik niet de enige klant ben en dan weer dat het vakantie tijd was, kortom een k*t bank die alleen druk zijn om hun eigen zakken te vullen!


Wat heeft TS aan jouw verhaaltje? Wordt helemaal niet naar ervaringen van anderen gevraagd.

hereistom
door hereistom - Sep 24, 2012 om 17:47
736 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op maandag 24 sep 2012, 17:45]

Wat heeft TS aan jouw verhaaltje? Wordt helemaal niet naar ervaringen van anderen gevraagd.
Dan weet TS dat hij niet de enige is en de SNSbank dus een slechte bank is, zodat hij stappen kan ondernemen als het nog langer duurt!

ed
door edwinsch - Oct 2, 2012 om 16:11
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

In 2011 is mijn vader overleden. In de laatste maanden van zijn leven kon de helpdesk van de SNS mij op geen enkele manier helpen. SNS had bij elke gesprekspoging weer nieuwe medewerkers en altijd weer nieuwe vragen en nieuwe regels. Dit ging na zijn overlijden bij de nabestaandendesk gewoon verder. Na elke telefonische afspraak bleken dingen niet zoals afgesproken geregeld te zijn, waarna we weer met een andere medewerker moesten spreken en het probleem van het begin moesten uitleggen. Allemaal "misverstanden", gek genoeg had ik daar bij andere banken helemaal geen probleem mee.

Bij de SNS is mijn moeder na ca. 60 jaar als trouwe, kapitaalkrachtige klant, weggegaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer