Het is vrij normaal, blijkbaar, dat banken er zo lang over doen.
Bij mij heeft het 9 ½ week geduurd.
Wel bij een andere bank, maar toch.....
Je mag dus nog niet klagen.
[quote=ceeszomers schreef op zaterdag 22 sep 2012, 19:20]Nabestaanden desk
SNS bank
2 weken wachten op een antwoord op de vraag over hoe de zaken te regelen voor de erfgenamen en 4 weken wachten totdat je zaak wordt afgehandeld NADAT je Verklaring van Erfrecht hebt afgegeven
Beste Ceeszomers,
Vervelend dat de afhandeling veel tijd in beslag neemt. Als je je contactgegevens mailt naar webcare@sns.nl, verzoeken we de afdeling Nabestaandendesk om contact op te nemen voor een toelichting.
Met vriendelijke groet,
Tibor
SNS Bank Webcare
Inderdaad heb ik ook slechte ervaringen met de SNSbank!
Ze hebben ruim 3 maanden nodig gehad om een rekening om te zetten en toen bleek deze ook nog eens niet te kloppen.
Diverse keren contact opgenomen en kreeg dan weer te horen dat het druk was en dan weer dat ik niet de enige klant ben en dan weer dat het vakantie tijd was, kortom een k*t bank die alleen druk zijn om hun eigen zakken te vullen!
[quote=hereistom schreef op maandag 24 sep 2012, 17:39]Inderdaad heb ik ook slechte ervaringen met de SNSbank!
Ze hebben ruim 3 maanden nodig gehad om een rekening om te zetten en toen bleek deze ook nog eens niet te kloppen.
Diverse keren contact opgenomen en kreeg dan weer te horen dat het druk was en dan weer dat ik niet de enige klant ben en dan weer dat het vakantie tijd was, kortom een k*t bank die alleen druk zijn om hun eigen zakken te vullen!
Wat heeft TS aan jouw verhaaltje? Wordt helemaal niet naar ervaringen van anderen gevraagd.
[quote=carola.83 schreef op maandag 24 sep 2012, 17:45]
Wat heeft TS aan jouw verhaaltje? Wordt helemaal niet naar ervaringen van anderen gevraagd.
Dan weet TS dat hij niet de enige is en de SNSbank dus een slechte bank is, zodat hij stappen kan ondernemen als het nog langer duurt!
In 2011 is mijn vader overleden. In de laatste maanden van zijn leven kon de helpdesk van de SNS mij op geen enkele manier helpen. SNS had bij elke gesprekspoging weer nieuwe medewerkers en altijd weer nieuwe vragen en nieuwe regels. Dit ging na zijn overlijden bij de nabestaandendesk gewoon verder. Na elke telefonische afspraak bleken dingen niet zoals afgesproken geregeld te zijn, waarna we weer met een andere medewerker moesten spreken en het probleem van het begin moesten uitleggen. Allemaal "misverstanden", gek genoeg had ik daar bij andere banken helemaal geen probleem mee.
Bij de SNS is mijn moeder na ca. 60 jaar als trouwe, kapitaalkrachtige klant, weggegaan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag corendon dit zomaar doen?
Goedemiddag,
Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed
...
Lees meer
Krimpflatie
Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.] Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer