pl
door pleuntje13 Dec 21, 2017 om 21:21
Geldzaken & recht

Spaar4cash laat je wel klikken maar blokkeert je tegoed vervolgens

Al sinds tijden klik ik op diverse sites, zo kan ik wat cadeaus/bonnen kopen!
Nu is mijn tegoed ruim € 12,-- en blokkeren ze mijn saldo als het op uitbetalen aankomt! Ik zou niet genoeg doen terwijl dit tegoed toch dagelijks bij elkaar geklikt is. Er stond bij het aanmelden nergens dat ik persé meer moest doen dan klikken.
Wie heeft deze ervaring ook met Spaar4cash?

4038 6 Rapporteer

marita5
door marita5 - Dec 21, 2017 om 21:32
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Pleuntje13 ,

Lees deze ervaringen eens , klik op de rode regel .

http://bestsitesoffall.blogspot.in/2013/11/waarschuwing-spaar4cash.html

tijger1
door tijger1 - Dec 21, 2017 om 21:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geef u op bij het GFKpanel, ik hoor dat die keurig in bonnen uitbetalen.

ju
door juliomariner Dec 21, 2017 om 22:33
1327 Antwoorden / 2 Vragen

klopt

tenormin
door tenormin - Dec 21, 2017 om 23:10
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Je kunt je dan beter registreren bij GfK.  Je ' verdient' olienoten,  maar is heel betrouwbaar. En wat je ook nodig hebt is geduld. Bij extra vragen, als je in de doelgroep valt, krijg je extra punten. Zit inmiddels op 10.000 punten, maar ga gewoon door.  Geef je op bij deze betrouwbare site, vergeet dat je  punten verdient, ze verlopen niet. Succes.

https://gfkpanel.nl/signup21756

costnix
door costnix Dec 22, 2017 om 14:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik bid niet voor olienoten :-D

tenormin
door tenormin Dec 22, 2017 om 14:40
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ook al een Bartje @costnix? Toch is dit echt wel leuk, als je geen haast hebt om mee te doen daar. Heb er toch verschillende apparaten etc. door kunnen kopen, met alleen een betaling voor verzending. En men kan ook "winnen"; dan krijg je ineens 50.000 punten. Dat is heel leuk, heb ik 1 keer gehad in die 10 jaar dat ik meedoe. Iedere 2000 punten is een tientje, dus: ik heb er plezier aan.

tenormin
door tenormin - Dec 22, 2017 om 00:23
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Zie dat mijn 'bewerktijd' al voorbij is.Maar bij GfK moet je toch ook antwoorden geven, niet alleen maar klikken. Maar heb geen ervaring met Spaar4cash.

ekiem
door ekiem - Dec 22, 2017 om 09:39
676 Antwoorden / 100 Vragen

Goedemorgen,

Wat Tenorimin zegt klopt. Zit zelf ook bij GFK en heb daar alweer jaren heel goede ervaringen mee. De uitbetaling in bonnen gaat prima en daarmee heb ik ondertussen het nodige aan geschaft.
Antwoorden geven hoort erbij maar " je bent eigen baas ".

Ekiem

Ni
door Nientje1980 - Dec 23, 2017 om 21:08
46 Antwoorden / Vragen

Heb in de afgelopen jaren al meer dan €100 door ze uit laten betalen.
doe zelf het klikken op de mails, maar ook de klik en win op de site zelf, en een enkele keer een fb like.
Helemaal niet super actief dus.