ci
door cilly Feb 22, 2005 om 21:15
Geldzaken & recht

Spaarbeleg

ik heb u bericht ontvangen heel erg bedankt ik heb het afgesloten in 2001 en het gaat tot 2006 dus 5jaar erg he wij dachten er een nieuwe auto er van te kopen maar hellaas toen wij deze spaarbeleg afsloten heeft hij het helemaal niet gezegt dat het een lening was het geld wat wij 5 jaar zouden inleggen zouden wij terug krijgen daar hebben wij getuigen van die zaten er bij mijn man was het er eerst niet mee eens maar toen hij zie dat wij het altijd terug zouden krijgen toen heeft hij er ook mee ingestemt ik heb al zoveen gebeld maar je krijgt geen antwoord ik vind dit zo erg kunt u mij helpen  tot horens

449 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 22, 2005 om 21:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag cilly,

Je hoeft niet steeds een nieuwe vraag te starten. Je kunt bij je eerste bericht op de knop reageren drukken en daarna een vervolg op je eerste bericht schrijven. Nu zit je op drie verschillende plekken en dat wordt wat onoverzichtelijk. De informatie die je vraagt staat hieronder in de verschillende linken die je rechtstreeks kunt openen door er op te gaan staan en te klikken. Er zijn zoals je ziet twee verenigingen die gedupeerden van sprintplan bijstaan. Je moet zelf maar beoordelen of je daar wat aan hebt. Je bent dan wel lidmaatschapgeld verschuldigd maar dat biedt ook mogelijkheden om te procederen tegen de bank.

Koersplan/Sprintplan:

Koersplan

Inmiddels is er een groep Koersplan-deelnemers opgestaan die Aegon juridisch willen gaan aanpakken. Zij vinden dat ze volkomen verkeerd zijn voorgelicht en eisen hun inleg incl. de marktrente op.

Dat wordt een lange juridische procedure. Daar is veel geld voor nodig. Via de site www.koersplandewegkwijt.nl kunnen Koersplandeelnemers aangeven dat ze daaraan mee willen doen. De kosten zijn afhankelijk van het aantal deelnemers.

Sprintplaninformatiegoogle

geldwijs.nl

Bent u ook SprintPlan-gedupeerden, sluit u dan aan bij deze actie. Meld u aan als lid. Nader informatie is te vinden op onze speciale website (www.sprintplanclaim.nl) Vermeld bij aanmelding a.u.b. steeds dat u SprintPlan-gedupeerde bent. Of neem voor meer informatie contact op met onze juridische ledenservice in Den Haag (tel.: 070-3819384 tijdens kantooruren) .

Ook de Vereniging Pay-back komt op voor sprintplan gedupeerden:

PAYBACK

ve
door verwijderd - Feb 23, 2005 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben precies hetzelde als U bij Spaarbeleg, ook wij zijn in 2001 sávonds laat telefonisch benaderdwij doen normaal gesproken hier niet aan mee, maar ook wij werden verzekerd dat we gingen sparen en dat we 28 april 2006 toen nog in guldens een gegarandeerd bedrag van 15.000 zouden ontvangen. Nu wij door de zaken met Dexia argwaan kregen hebben wij naar veel moeite want ze reageren bijna nergens op te horen gekregen dat zij ons geld gellend hadde, hadden we dat maar gedaan dan hadden we het geld tenminste gehad!!! Ik vraag me af als we met meerdere mensen bedrogen zijn of we niet net als de Dexia gedupeerde een zaak kunnen aanspannen tegen zulke praktijken   Groetjes, Margot

ve
door verwijderd - Feb 23, 2005 om 21:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag margot,

In mijn bericht staan twee verwijzingen naar verenigingen die willen procederen of al procederen. Ik zou zeggen sluit je aan. Je hebt niks meer te verliezen en wat je er nog uitsleept is mooi meegenomen. Vriendelijke groet, Ton.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2005 om 21:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ton, bedankt ik heb me al ingeschreven en ook al de  € 21.50 overgemaakt ik hoop uiteraard dat de zaak nietigheid wordt verklaard. Je vraag je toch wel af dat zulke oplicht praktijken met een maatschappij van deze naam  mensen die zo hard voor hun geld moeten werken mijn is 46 jaar iedere morgen 0m 4.30 uur moeten opstaan je zo mogen bedriegen Groetjes, Margot