yo
door yona Jan 2, 2006 om 01:36
Geldzaken & recht

Sponsorloterij

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Mijn vraag: Sinds begin oktober j.l. ben ik lid van de Sponsorloterij. De eerste maand kon ik gratis meespelen en vanaf november zou er een bedrag van € 6,50 per maand automatisch van mijn bankrekening worden geïncasseerd. Ik kom er vandaag pas achter dat er in nobvember  2 x dat bedrag van mijn rekening is geschreven op dezelfde dag. Bij één van de afschrijvingen staat "extra trekking, actie pepernoot". Ik heb niets over terug kunnen vinden in de wervingsfolder en ook niet in de door de Sponsorloterij toegestuurde bevestiging van lidmaatschap. Vanavond heb ik een mail gestuurd en kreeg een (automatische) mail retour met de opmerking dat de loterij 13 x een trekking heeft. Toch raar, dat men hier dan vooraf niets  over vermeld heeft.

Heeft iemand dit ook meegemaakt, heb ik iets gemist? En kan dit zomaar?    Groet Yona

383 2 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Jan 2, 2006 om 09:11
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Gelukkig Nieuwjaar Yona,

Ik ben zelf geen speler in deze loterij, maar ik lees net op hun website dat er inderdaad sprake is van 13 trekkingen per jaar. Ergens in het jaar is dus een dubbele extra trekking. Bij het opgeven van de machtiging staat dit ook vermeld: Hierbij machtig ik de Sponsor Loterij N.V. tot schriftelijke wederopzegging de inleg per trekking (13 trekkingen per jaar) van mijn bankrekening af te schrijven.

bRYNNAR

yo
door yona - Jan 2, 2006 om 20:25
20 Antwoorden / 9 Vragen

Dankjewel voor je antwoord brynnar.

Dat heb ik dan helaas over het hoofd gezien. Mar ik heb niet een extra lot of zo onvangen. Je ontvangt een vel met loten, waarop de data van de trekkingen zijn voorgedrukt; steeds op de zondagen. Nergens staat die extra trekking vermeld. Ik heb ook geen idee wanneer die is geweest. Ik heb m'n lesje geleerd en ga mij, en mijn familie, direct afmelden.

Groet, yona