rz
door rzuidema Dec 16, 2003 om 14:10
Geldzaken & recht

SprintPlan (AEGON) gedupeerde

Ik ben erin getrapt!! Net als bij Dexia, is ook bij SprintPlan hetzelfde trucje uitgevoerd (hier door Aegon). Ik ben, net als velen, ingestapt in de periode 2000-2001. Er was toen nog geen financiele bijsluiter (pas verplicht vanaf juli 2002), en in de informatie die toen gegeven werd kon door een normale consument niet de gevaren gehaald worden. Nu sta ik voor het feit dat de gedaalde koersen mij een negatief resultaat bezorgen: Ik ben dus effectief mijn hele inleg kwijt..

2 vragen hierover:
* Heeft een eventuele uitspraak over de Dexia gedupeerden invloed op de SprintPlan gedupeerden?
* Is een instantie, stichting, o.i.d. met deze zaak bezig?

Bij voorbaat dank!

Remko Zuidema

2117 6 Rapporteer

ju
door jules_1 - Apr 16, 2004 om 12:20
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben er zelf ook ingetrapt en kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Maart 1999 ben ik begonnen en eind februari van dit jaar loopt het ten einde, inleg foetsie, 6000 gulden!
vereniging "consument en geldzaken" tel 020-6849055 gaat proberen om iets voor de gedupeerden te doen, lidmaatschap kost 19.95 euro per jaar. site www.geldwijs.nl
of het gaat lukken weet ik natuurlijk niet, maar hoe meer mensen zich aanmelden hoe beter natuurlijk.

ru
door ruitje - Apr 16, 2004 om 12:20
4 Antwoorden / 4 Vragen

ook ik ben erin getrapt (zonder bijsluiter) in 1999. 1mei vind de terug betaling plaats :o,oo !!6000 gulden in 5 jaar ingelegd en verdwenen als sneeuw voor de zon.voel me soort van bedonderd,maar ook eigen schuld dikke bult gevoel.

ol
door oldhouse - Apr 21, 2004 om 20:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben 5 jaar terug begonnen aan sprintplan, de uitbetaling zou aanstaand mei plaatsvinden. Weg 4000 euro! Ben erg teleurgesteld ik was er van overtuigd dat ik zowieso het inleg geld terug zou krijgen. Dus niet. Ik ga mij zeker aanmelden bij consument en geldzaken. Bedankt voor de tip.Groet Sanja

av
door avwvroomans - May 9, 2004 om 17:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

Is er nog een mogelijkheid om mijn inleg terug te ontvangen

ju
door jules_1 - May 12, 2004 om 17:50
3 Antwoorden / 0 Vragen

vereniging "consument en geldzaken" tel 020-6849055 gaat proberen om iets voor de gedupeerden te doen, lidmaatschap kost 19.95 euro per jaar. site www.geldwijs.nl of het gaat lukken weet ik natuurlijk niet, maar hoe meer mensen zich aanmelden hoe beter natuurlijk.

ci
door cilly - Feb 23, 2005 om 15:52
1 Antwoorden / 3 Vragen

ik ben ook gedupeerd maar als je wat wilt weten moet je geld betalen vind ik niet eerlijk wij zijn al zoveel geld kwijd weet u iets meer tot horens cilly