mo
door moederlief Jul 29, 2012 om 07:13
Geldzaken & recht

Storing rabobank bekend?

Al dagen probeer ik te internetbankieren via Rabobank.
Continue storing. Wat ik zo gek vind is dat er helemaal niets over te horen is, dat je daar ook geen bericht van krijgt en dat proberen een klacht in te dienen ook niet gaat omdat....
er storing bij Rabo Internet is......je komt er kennelijk niet door.
Als het nou éven is, dan okay. Maar als het maar voortduurt verwacht je toch op z'n minst 'n berichtje op telektekst ofzo.

1360 8 Rapporteer

no
door nomen - Jul 29, 2012 om 07:29
12 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=moederlief schreef op zondag 29 jul 2012, 07:13]Al dagen probeer ik te internetbankieren via Rabobank.
Continue storing. Wat ik zo gek vind is dat er helemaal niets over te horen is, dat je daar ook geen bericht van krijgt en dat proberen een klacht in te dienen ook niet gaat omdat....
er storing bij Rabo Internet is......je komt er kennelijk niet door.
Als het nou éven is, dan okay. Maar als het maar voortduurt verwacht je toch op z'n minst 'n berichtje op telektekst ofzo.

Er is helemaal geen storing bij de Rabobank. De laatste dagen normaal mijn bankzaken kunnen regelen. Zojuist nog even ingelogd om te kijken of er nu dan een storing is maar er is helemaal niets aan de hand. Waarom u niet in kunt loggen in voor mij een groot raadsel.

empyria
door empyria - Jul 29, 2012 om 07:47
504 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zou aanraden per direct even te checken of uw p.c. misschien met een Trojaan is besmet!!!

mo
door moederlief - Jul 29, 2012 om 07:57
30 Antwoorden / 44 Vragen

Alsof de duvel ermee speelt, na meer dan 48 uur blanco blad op de bank in ene wel die rekening kunnen overmaken?
Wat gaat een Trojaan doen?

mo
door moederlief - Jul 29, 2012 om 07:59
30 Antwoorden / 44 Vragen

P.s. Als ik keek op Rabobank Storingen, kreeg ik ook continue een grafiek dat er nu storing was en steeds als ik b.v. 's ochtends vroeg keek dan was er net 'n uur geleden nog op te komen geweest???

mo
door moederlief - Jul 29, 2012 om 08:07
30 Antwoorden / 44 Vragen

Ik heb Avast maar ineens bleek dat ik niet ingelogd was?????
Wel had de bank een SLOTJE.
Een groen licht dat ik beveiligd ben, toch?
Kan iemand mij een andere gratis anti-virus programma aanraden

vagcom
door vagcom - Jul 29, 2012 om 09:50
51 Antwoorden / 0 Vragen

Microsoft Security Essentials = gratis te downloden, werkt perfect.

Microsoft stelt dit gratis beschikbaar omdat de bron van virussen vaak van particulieren afkomstig zijn.

edrick3
door edrick3 - Jul 29, 2012 om 10:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo moederlief,

Avast is een prima programma!
Als je websiteadres met https begint en groen is en een slotje heeft, dan zit je wel goed.

Scan voor de zekerheid even met MBAM. Klik onder FREE.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jul 29, 2012 om 10:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@moederlief,

.....Wat gaat een Trojaan doen?.....
Lees de info hierover bij Wikipedia.

Met vr.gr.