st
door stortautomaat Apr 22, 2015 om 10:35
Geldzaken & recht

Stortautomaat

Beste,

Ik zie veel klachten over de stortautomaat van de ING. Ook bij ons is een storting niet juist geregistreerd. Wij hebben 2000 euro gestort. Slechts 1000 euro is bijgeschreven. Details zal ik jullie besparen. Vervolgens verliep de procedure bij ons precies zo als bij al de andere gedupeerde waar ik het verhaal van heb gelezen . Namelijk de bank geeft aan dat dit vaker voorkomt ze zullen het gaan uitzoeken. Veel mensen krijgen na dit "onderzoek" van de bank nul op het rekest. (op een uitzondering na de bank heeft in een geval mensen schadeloos gesteld. Deze mensen hebben de brief die zij van ING hebben ontvangen op internet geplaatst. Hier heeft de bank dus schuld bekend). Nu er zo verschrikkelijk veel klachten zijn en de eerste klachten al van jaren geleden ben ik ervan overtuigd dat de stortautomaten van de ING gehackt zijn of dat er ergens een achterdeur open staat bij de bank. Als slachtoffer van deze truc sta je voor paal en bijna niemand zal je geloven. (en zo hoort het ook te gaan bij een goeie oplichtingstruc)
Individuele zaken/ klachten leggen blijkbaar niet genoeg gewicht in de schaal om de ING tot actie over te laten gaan. Ik wil alle gedupeerde oproepen om zich aan te melden op het volgende mail adres: inggedupeerde@gmail.com.
Ik wil in eerste instantie alle verhalen verzamelen. Graag alleen reageren als u kunt aantonen dat u een dergelijke klacht heeft/had lopen bij de bank.
Als er voldoende aanmeldingen zijn zal ik opzoek gaan naar een advocaat of naar een instantie die deze zaak voor ons wil oppakken.
Wij moeten dit niet over onze kant laten gaan. We moeten ons ORGANISEREN !!!

Kent u mensen die klachten hebben over de registratie van hun storting wijs ze aub op dit bericht/ mail adres

vriendelijke groet,

ING gedupeerde

1277 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Apr 22, 2015 om 12:50
16935 Antwoorden / 108 Vragen
0

@stortautomaat, neem aan dat u een ondernemer bent. Om meer mensen te bereiken die uw klacht ook hebben kunt u beter uw probleem daar voorleggen. Er zijn hier wel een paar ondernemers op de site en natuurlijk weet ik niet of zij een zelfde (nare) ervaring hebben. Wens u in ieder geval succes.

edrick3
door edrick3 - Apr 22, 2015 om 13:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@tenormin,

OT
.... neem aan dat u een ondernemer bent.....
Lees je dat tussen de regels door? Knap hoor.
Of trek je die conclusie omdat er € 2000 gestort is?
Daar hoef je geen ondernemer voor te zijn, hoor.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 22, 2015 om 15:13
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Ja zonder bewijs lijk het mij moeilijk om gelijk te krijgen

le
door levier - Jun 2, 2015 om 23:43
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ben zelf ondernemer, vandaag nog gestort en elke bezoek aan de stortautomaat beperken we tot een minimum. En dat is nu precies wat men ook wil bij ING.

Ten eerste is het de vraag of de automaat werkt. Dat is vaker niet het geval dan wel.

Ten tweede kost een storting aan de automaat onnodig veel tijd door de trage software die erin zit (nog altijd 3x zo snel als de Rabo stortautomaten van weleer).

Ten derde pakt de automaat nooit alle biljetten in 1 keer. Er zitten altijd wel biljetten bij die om een of andere vage reden niet gelezen konden worden. En wij selecteren de biljetten van tevoren dan nog streng; geen papier met kreukjes, vouwen, ezelsoortjes of beschadigingen. Zulke weigeringen kosten weer extra wachttijd, terwijl de automaat maar doorzoemt.

Gelukkig nog nooit een foutieve storting gehad zoals topicstarter, want ik zou uit m'n plaat gaan. De kans is dus echter wél groot dat dit ooit gaat gebeuren begrijp ik. Er is ook geen enkele intentie bij ING om er iets aan te doen, want op deze manier ontmoedig je menig ondernemer/spaarder om te storten en daar gaat het om. Wie een hekel krijgt aan storten zal z'n klanten op zijn beurt ook weer ontmoedigen om aan de ondernemer met contanten te betalen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer