hilfe
door hilfe Mar 26, 2014 om 15:48
Geldzaken & recht

Telegraaf aanbieding

Beste Adviseurs, vandaag kwam ik bord tegen waarbij 'alleen vandaag' de Telegraaf werd aangeboden voor:
Maandag tm vrijdag: gratis
Zaterdag: 2.80
Bezorging per week: 1.45
Totaal 4.25. Dat is 18.50 euro per maand.
Kan ik nu mijn huidige abonnement opzeggen en deze versie nemen ? Volgens de verkoper aldaar kon dat wel. Ik hoor het graag.

13769 14 Rapporteer

getty
door getty - Mar 26, 2014 om 16:43
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Waarom belt u gewoon niet even met de klantenservice? U heeft natuurlijk wel altijd een opzegtermijn waaraan u zich moet houden.

tenormin
door tenormin - Mar 26, 2014 om 16:44
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Dag hilfe, als je al abonnee van de Telegraaf bent dan kun je het wel schudden. Zo werkt "klanten trekken" niet. Dus helaas, pindakaas. Maar al heb je de advertentie gezien, deze aanbieding bestond al, ook al wist je het niet. Heb b.v. eind vorig jaar de Telegraaf opgezegd en kreeg toen ook al dit aanbod, waar ik 'gretig' op ben ingegaan. Dus bij afloop van abonnement opzeggen en wachten wat ze dan voor je in petto hebben. Lukt bij (bijna) alle abonnementen op kranten en tijdschriften.

mahadma
door mahadma - Mar 26, 2014 om 16:54
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Bij ons in de buurt komen wij ongeveer 52 zaterdagen per jaar een verkoper tegen van de Telegraaf die ons alle zaterdagen aanbiedt: "Alleen vandaag!", daarom geloof ik niet in "Alleen vandaag" en loop ik tegenwoordig gewoon door. Je wordt al genoeg belazerd met reclame's .

tenormin
door tenormin - Mar 26, 2014 om 17:03
16859 Antwoorden / 108 Vragen

@mahadma, mensen die een abonnement hebben op wat dan ook: het loont werkelijk de moeite om (op tijd) op te zeggen. 9 van de 10 keer komt er een beter abonnement uit dan de voorgaande. Kreten als "alleen vandaag" daar ben ik inmiddels ook allergisch voor geworden.

de eelco
door de eelco - Mar 27, 2014 om 11:30
607 Antwoorden / 92 Vragen

heb 5 weken geleden me abonnement opgezegd (het abonnement duurde toen bij opzegging nog 12 weken).
toen ik de telegraaf telefonisch opzegde werd me gevraagd waarom ik wou opzeggen.
Ik zei dat het me te duur was.

tenormin
door tenormin - Mar 27, 2014 om 12:51
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=de eelco schreef op donderdag 27 mrt 2014, 11:30]

Toen ik de telegraaf telefonisch opzegde werd me gevraagd waarom ik wou opzeggen.
Ik zei dat het me te duur was.

Dat was ook mijn antwoord en toen kwam men met een (voor mij) aantrekkelijk aanbod. Niet aan jou gevraagd? Of wel en was het nog te duur? Ja, dat kan natuurlijk.

macwouter
door macwouter - Mar 27, 2014 om 14:13
825 Antwoorden / 9 Vragen

Waarom een abonnement op de Telegraaf ? Het is meestal anders dan het wordt voorgespiegeld en de automatische verlenging word dan door u vergeten. Anno 2014 struinen wij het internet af voor het dagelijks nieuws. Wat de Telegraaf .nl soms niet wil laten zien ( premium ) kun je dan wel weer vinden via AD.nl of NU.nl. En inderdaad als abonnee kun je de aanbieding wel vergeten.

Cookies
door Cookies - Mar 27, 2014 om 15:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 27 mrt 2014, 14:44]

Dat is jouw mening, mag in Nederland. 2.2 miljoen mensen (c.q. lezers) vinden het wel leuk om abonnee van de Televaag te zijn.

2,2 mln abonnees? Dat mocht de Telegraaf willen. Het zijn er maar rond de 490.000 die een abonnement hebben op de papieren Telegraaf.

ci
door cieltje - Mar 28, 2014 om 10:45
5 Antwoorden / 2 Vragen

Inderdaad, gewoon opzeggen. 9 van de 10 keer komen ze met 'n beter aanbod. Wat betreft de tijdschriften, vaak hebben ze cadeau-abonnementen. Als je niet alleen woont, "geef" je gewoon zo'n abo aan je partner of kind. Het voordeel hiervan is 1) meestal een leuke aanbieding 2) het abonnement loopt automatisch af, dus je hoeft niet te verlengen.
Zou je het blad tóch willen blijven lezen, dan kun je óf kijken voor een leuke aanbieding/interessant kado óf je laat hem nu door je partner/kind kado doen aan jou!!
Werkt perfect, ik doe dit heel vaak.
Trouwens, zodra je het eerste nummer binnen hebt, kun je hem al opzeggen, al duurt het nog 11 maanden voordat het verloopt, kun je dát in ieder geval niet meer vergeten!!
Zo heb ik ooit een kort abonnement gehad op "Elle", 3 maanden voor €15,-, daarbij kreeg je een kadokaart van H&M van €50,--!!! Direct na binnenkomst van het 1e nummer opgezegd. Dit zijn natuurlijk wel heeeeeel leuke aanbiedingen :)

sira
door sira - Mar 28, 2014 om 10:49
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Beste Hilfe,

Het loont de moeite even de Telegraaf hierover te bellen.

Onlangs hadden zij (of hebben nog) de actie een Ipad mini voor nieuwe abonnees. Omdat doorgaans alleen de nieuwe abonnees een cadeau krijgen en de trouwe leden nooit iets, hebben wij als reactie een mailtje daarover gestuurd, en wat blijkt, bestaande abonnees bleken ook van deze actie gebruik te mogen maken, maar dit staat niet vermeld. Wij hebben het abonnement verlengd voor 2 maanden en zijn thans in het bezit van een Ipad.

Succes.

Vriendelijke groet,
Sira

audb
door audb - Mar 28, 2014 om 12:40
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Best aardig een Ipad mini maar je moet wel 2 jaar abonnee blijven!
Of dat enkel geld voor nieuwe abonnees weet ik niet maar ik lees liever nieuws op internet dan in een krant mede omdat op internet ook nog eens "gratis" is

sira
door sira - Mar 28, 2014 om 13:40
2380 Antwoorden / 24 Vragen

2 Maanden moet overigens 2 jaar zijn, sorry.

Voor diegenen die de Telegraaf zo wie zo willen behouden, is dit een leuke kans om aan een Ipad te komen. Daarnaast mag je de gehele krant ook digitaal lezen. Een oplossing voor als je op vakantie gaat.

De meest voordelige wijze is iedere keer proefabonnementen op diverse kranten te nemen.

Vriendelijke groet,
Sira

tenormin
door tenormin - Mar 28, 2014 om 14:09
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=sira schreef op vrijdag 28 mrt 2014, 13:40]

Daarnaast mag je de gehele krant ook digitaal lezen.

Dat geldt dan kennelijk niet als je al een Telegraaf abonnement met aanbieding (goedkoper) hebt afgesloten. Ik moet dan €1,85 extra betalen per maand als ik de PREMIUM artikelen wil lezen.

de eelco
door de eelco - Mar 29, 2014 om 09:52
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 27 mrt 2014, 12:51][quote=de eelco schreef op donderdag 27 mrt 2014, 11:30]

Toen ik de telegraaf telefonisch opzegde werd me gevraagd waarom ik wou opzeggen.
Ik zei dat het me te duur was.

Dat was ook mijn antwoord en toen kwam men met een (voor mij) aantrekkelijk aanbod. Niet aan jou gevraagd? Of wel en was het nog te duur? Ja, dat kan natuurlijk.

oeps..sorry ik had wat meer informatie moeten geven.
ik kreeg gelijk een aanbieding om nu per maand maar 18.50 euro te betalen.
moest me wel voor een jaar de krant nemen.