ja
door janconny Feb 15, 2004 om 15:14
Geldzaken & recht

Thuiswerk via LVOW

LVOW is een onderneming die bemiddelt voor thuiswerk. Je moet hiervoor 8,95 euro per maand betalen voor de termijn van een jaar. Ongeacht werk of geen werk. Hebben jullie ervaring met deze onderneming?
Is dit een betrouwbare onderneming?

409 5 Rapporteer

ar
door ariwo - Apr 16, 2004 om 12:40
4 Antwoorden / 1 Vragen

Als je thuiswerk wil verrichten moet je nooit betalen. Het is de bedoeling dat je iets verdient. Organisaties dwaar je iets aan moet betalen hebben dus zelf geen werk. Het enige wat je vaak toegestuurd krijgt is een boekje met organisaties die thuiswerk aanbieden. Maar dat kun je zelf ook vinden op het internet. Verder weet men waarschijnlijk bij het CWI ook wel welke organisaties een beetje betrouwbaar zijn of niet.
Succes

peterkm
door peterkm - Apr 16, 2004 om 12:40
76 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad, nooit betalen voor administratiekosten of wat dan ook. Vraag om hun KvK (kamer van koophandel) nummer en controleer dit. Dan weet je precies (als het geen schimmige constructie is) wie erachter zit.

no
door nora - Apr 16, 2004 om 12:40
66 Antwoorden / 52 Vragen

Nooit betalen, als er betaals moet worden, zit er een luchtje aan!!!!!!!

ro
door rose1 - Jul 25, 2005 om 15:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Had ik me maar nooit ingeschreven bij hun, ik sta al maanden ingeschreven en ze hebben me geen enkele keer gebelt voor werk of contact opgenomen maar ondertussen halen ze we elke maand geld van me rekening af en als je ze een emial stuurd om er op te reageren ,zeggen ze alleen maar dat ik niet elektronisch mijn inschrijving kan beeindegen,en ze willen de reden weten terwijl ik de reden duidelijk erop had gezet . OFTEWEL OPLICHTERS
<SCRIPT language=javascript>postamble();

ro
door robocop - Jan 16, 2006 om 14:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben  als het gelukkig goed is bijna ingetrapt,

maar naar alles te hebben gelezen en laten lezen.

heb grwoon een fax gestuurd met de opzeg .