ko
door koriander Jul 27, 2009 om 14:08
Geldzaken & recht

TNT

Graag koop en verkoop ik via internet.

Verzenden gaat dan via TNT.

Regelmatig komt briefpost (al dan niet met inhoud) niet aan.

Ook krijg ik vaak briefpost op mijn adres met wél hetzelfde huisnummer, maar bestemd voor iemand met een andere naam, in een andere straat, met een andere postcode.

Pakketpost gaat iets beter, maar ook niet optimaal. Zo wacht ik nu al 5 dagen op een pakje dat vanuit Nederland naar mij onderweg is. Een ander pakje heeft er ooit 10 dagen over gedaan.

Klaag je bij TNT dan luisteren ze beleefd, er verandert niets en je hoort ook nooit meer wat.

Wat te doen????

326 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 27, 2009 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik maak dat ook vaak mee.

Alleen het huisnummer klopt dan maar verder lijkt het er ook niet op.

Ik probeer dan de postbode nog in zijn kraag te vatten.

Wanneer dit lukt vraag ik hem dan de brief op het juiste adres te bezorgen.

Dan wordt er gezegd dat ik het maar in de TNT brievenbus moet doen.

Soms spreekt de postbezorger niet eens Nederlands.

Wanneer je belt krijg je een standaard verhaal en als je "doorzeurt"geven ze het door aan de wijkmanager.

Ik zou eens door hem teruggebelt worden, wacht nog steeds op het telefoontje.

Kreeg wel een standaard brief met belofte op verbetering, maar helaas..........

Gelukkig heb ik bij mij in de wijk een goede burenbezorgservice, maar nu met de vakantie ligt er denk ik wel hier of daar een verkeerde brief op de deurmat/onderaan de stapel.

Tips hoe deze ellende te voorkomen (en niet alleen van TNT maar ook van de andere) hoor ik graag.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2009 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds hier een goede postbode loopt gaat het goed.

Helaas is deze nu met vakantie dus krijg ik weer post van anderen. :(
TdeHond

ve
door verwijderd - Jul 27, 2009 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

TNTpostbezorging is hier echt waardeloos. Vaak komt post niet aan; of wordt op het  verkeerde adres bezorgd. Als de postboede geweest is, kan ik zelf nog eens rondje postbezorging gaan lopen. Zelfs rouwkaart is hier een keer niet aangekomen. En dat vind ik echt ernstig. Gelukkig had ik telefonisch al vernomen dat de betrokkene overleden was. Maar anders ontnemen ze je ook de kans tot afscheid nemen En inderdaad: TNT doet niets met de klachten; waardeloos bedrijf