basrose
door basrose Jul 19, 2010 om 10:24
Geldzaken & recht

Vliegcentrum Lelystad failliet. Heb ik nog recht op mijn cadeaubon of vergoeding?

Vorig jaar heb ik een vliegles cadeau gehad. Deze bestaat uit een cadeaubon van ongeveer 160 euro.

Ik heb toen meerdere afspraken gemaakt die door slecht weer afgezegd werden. Dus ik denk ik ga in de zomer wel een vliegles nemen.

Vandaag belde ik het centrum op en het blijkt dat deze organisatie failliet is. Ik heb gesproken met de organisatie die voor hun de vluchten uitvoeren maar deze kunnen op het moment niets doen omdat viegcentrum lelystad B.v. bij hun ook nog betalingen open hebben staan.

Mijn bon is tot oktober geldig. Nu is mijn vraag of er meerdere mensen zijn die zn cadeaubon hebben en welke stappen er genomen kunnen worden?

Heb ik nog ergens recht op of heb ik pech en kan ik niets met mijn cadeaubon?

6864 49 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 19, 2010 om 10:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan contact opnemen met de curator, maar denk dat je pech hebt gehad. Andere schuldeisers gaan denk ik voor.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2010 om 11:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sonjaatje,
Als je het niet eens een beetje zeker weet, reageer dan niet.

Basrose,
Je hebt in principe nog wel recht op een vliegles (of de contante waarde daarvan). Maar omdat de organisatie die verplichting niet meer na kan komen als gevolg van het faillissement kun je je vordering indienen bij de curator. Als er nog wat over blijft voor de gewone schuldeisers, deel je daar in mee. De kans is echter groot dat de bank en de belastingdienst er met het hele vermogen van door gaan. In dat geval heb je het nakijken.

In kan overigens via het Centraal Insolventieregister niet ontdekken dat Vliegcentrum Lelystad B.V. failliet is.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2010 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pfff Marcel, ik zeg hetzelfde als jij.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2010 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

De website van Vliegcentrum Lelystad bestaat niet meer.

Vladja

ve
door verwijderd - Jul 19, 2010 om 13:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hebben ze soms een herstart gemaakt ? Kijk hier eens, die zitten ook op Lelystad en leveren dezelfde diensten:

http://www.waviation.nl/rondvluchten.asp?gclid=CO6ggrXD96ICFY4_3godGQWwiQ

ve
door verwijderd - Jul 19, 2010 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

gelijk doorlinken

Uit het antwoord van digioma.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2010 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas mensen zijn ze failliet, toevallig hebben we vandaag gebeld voor een afspraak te maken en de telefoon werd beantwoord door een cllega bedrijf.
Deze hebben het telefoonnummer overgenomen van VCL en de cadeaubon is helaas niet meer inbaar. Hun bieden te compensatie nog wel aan dat je bij hun een vlucht kunt maken voor de helft van het geld ( € 85 euro) tegen inlevering van de bon. VCL is nog wel berreikbaar op het telefoonnummer tussen 15:00 uur en 17:00 uur.

Maurice

ve
door verwijderd - Jul 23, 2010 om 09:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

paraglider schreef op donderdag 22 jul 2010, 20:44: Helaas mensen zijn ze failliet, toevallig hebben we vandaag gebeld voor een afspraak te maken en de telefoon werd beantwoord door een cllega bedrijf.
Deze hebben het telefoonnummer overgenomen van VCL en de cadeaubon is helaas niet meer inbaar. Hun bieden te compensatie nog wel aan dat je bij hun een vlucht kunt maken voor de helft van het geld ( € 85 euro) tegen inlevering van de bon. VCL is nog wel berreikbaar op het telefoonnummer tussen 15:00 uur en 17:00 uur.

Maurice

Ze zijn er dus nog wel, ook op hetzelfde nummer, maar verder zegt de concurrent/collega/handlanger dat ze failliet zijn, zodat je nog een keer kunt betalen voor die vliegles.

Hoe weet je zo zeker dat ze failliet zijn?

ve
door verwijderd - Jul 23, 2010 om 09:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Basrose!

Vliegcentrum Lelystad B.V. is nog - net nog geverifieerd bij de website van de KvK -niet failliet (verklaard).

Volgens de Kamer van Koophandel (KvK) staat de hoofdvestiging (nog) ingeschreven als:
Vliegcengtrum Lelystad
Edisonstraat 23 A
8801 PN FRANEKER
www.vliegclublelystad.nl
Kvk: 39073257 0000
Hoofdvestiging

Er gloort nog enige hoop in deze vertwijfelde duisternis van wazigheid rondom het bedrijf.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2010 om 11:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een telefoonnummer overnemen van een failliete collega is zeer ongebruikelijk. Dit riekt inderdaad naar het dubbel laten betalen.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2010 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als die cadeaubon is (o.a) uitgegeven door dit Eventstore (zie discussies) dan is uiteraard de uitgever van die cadeaubon aan te spreken.

De Vrije Vogel
jarenlang een landingsbaan in de buurt te hebben gehad

ve
door verwijderd - Jul 24, 2010 om 21:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 02:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens de Kamer van Koophandel (KvK) staat de hoofdvestiging (nog) ingeschreven als:
Vliegcentrum Lelystad
Edisonstraat 23 A
8801 PN FRANEKER
www.vliegcentrumlelystad.nl
Kvk: 39073257 0000
Hoofdvestiging

'Correctie!'

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vandaag precies hetzelfde mee gemaakt. Ook al eerder afspraak gemaakt om te vliegen, is afgezegd. Vorige week gebeld en een afspraak gemaakt voor 2 augustus. Ik zou nog worden gebeld over de tijd. Niks meer van gehoord. Dus vandaag weer gebeld en kom ik erachter dat VCL failliet is.

Maar als ik de reacties zo lees zien jullie het dus somber in...

Hopelijk komt er een oplossing, ik ben ook niet van plan om nog een 85 euro te betalen om alsnog te kunnen vliegen.

Manon

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 21:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Spijtig om te vernemen dat een oud bedrijf op Lelystad vele gedupeerde achterlaat.

Mocht u een bon hebben van Event Store of Experience Gifts dan kunt u contact met hen opnemen en aangeven dat u graag uw vlucht bij Wooning Aviation zou willen vliegen. Dit zou geen probleem mogen zijn.

Bij vragen en/of boekingen zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0320-284519 of kijk eens op onze site www.waviation.nl

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 21:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

De geste van een concurrent is te waarderen.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op maandag 26 jul 2010, 21:46: De geste van een concurrent is te waarderen.

Geste? Die bonnenbedrijven geven bonnen uit en betalen die pas uit aan de uitvoerder als de uitvoerder de bon weer terug inlevert. Dit is dus gewoon een manier om de omzet naar zich toe te halen.

Overigens: Vliegcentrum Lelystad geeft die bonnen gewoon zelf uit. Ze komen niet van een bonnenbedrijf.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2010 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Fijn dat Wooning-aviation bonnen wil overnemen. Alleen ergggg jammer dat dit niet van het failliete bedrijf Vliegcentrum Lelystad kan. Ze willen alleen de bonnen overnemen van bedrijven die WEL aan hun betalingsverplichtingen voldoen. Mijn bon van VCL (Vliegcentrum Lelystad) kon ik mooi niet bij hun inleveren. Het lijkt erop dat er dus sprake is van een concurrent van Zelf Vliegen die hier een slaatje uit wil slaan. Toen ik Zelf Vliegen belde op vliegveld Lelystad waren ze zo coulant om mijn bon, tegen de helft van het geld, alsnog te vliegen. Dit kreeg ik bij Wooning-aviation ook niet voor elkaar. Heb het wel gevraagd. Beetje jammer. Lijkt een goedkope manier van reclame voor Wooning-aviation. Top van Zelf Vliegen dat ze gedupeerde mensen toch nog tegemoet proberen te komen.

Ook ik heb nog even bij de KvK geïnformeerd en ze zijn nog steeds niet failliet.
Bas

ve
door verwijderd - Aug 7, 2010 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

[edit - redactie]

ve
door verwijderd - Aug 7, 2010 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

[edit redactie]

Heb e.e.a. ook bij de KvK gecheckt en gebeld met mevrouw Buitenhuis. Het blijkt hier te gaan om 2 verschillende bedrijven welke overigens wel op het zelfde adres gevestigd zijn geweest. Dit voor uw informatie. En mocht u twijfelen neem dan voor de zekerheid even contact op met Zelf Vliegen of check de KvK.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2010 om 20:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Naar wat spitwerk heb ik het volgende ontdekt. De [edit redactie] is blijkbaar een nieuwe verkoopsite gestart op www.vliegschool-lelystad.nl. Deze vliegschool is gevestigd in Lemmer op postbus 150 te Lemmer. Als je deze site bezoekt lees je dat ze al ruim 30 jaar actief zijn in de luchtvaart. Wel heel toevallig dat VCL dit ook was.

En VCL is (nog) niet failliet. Mogelijk is men van BV gewisseld om de oude schulden onbetaald te laten en met nieuwe te beginnen. Doe er je voordeel mee zou ik zo zeggen.
Groeten Jan

ve
door verwijderd - Aug 15, 2010 om 10:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Aug 15, 2010 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

@

Om alle misverstanden te voorkomen. Jullie zijn .....................................................

Adres en telefoonnummer

Wooning Aviation
Arendweg 37 A
8218 PE Lelystad Airport

Telefoon 0320-284519
Fax 0320-284522
E-mail info@waviation.nl
Freq 131.775 "Wooning Ops"

Wij vliegen 7 dagen per week vanaf Lelystad.

Wooning Aviation is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Lelystad, onder nummer 30191668. Op al onze diensten en leveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, deze zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Lelystad.

Bovenstaand bedrijf heeft dus helemaal niets te maken met: www.vliegschool-lelystad.nl.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 15, 2010 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jazeker.

ve
door verwijderd - Aug 15, 2010 om 17:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

Het is een prima zaak dat consumenten weten, dat .............................................

http://www.waviation.nl/

........een betrouwbaar adres is.

(ik zal deze boodschap ook vermelden op de Radarsite en de site van de Consumentenbond)

ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 15, 2010 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij VCL kunt U achter in de rij! veel mensen die ik heb gesproken (ook instrecteurs)
krijgen van VCL nog centjes! ik zou zeggen beter een proefles gemist dan een hele vliegopleiding!

ve
door verwijderd - Aug 18, 2010 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze ochtend met de heer Driessen van Zelfvliegen.nl een gesprek gehad over een oplossing van het probleem.

De firma Zelfvliegen.nl zegt de cadeaubonnen van de firma VCL op een nette manier af te handelen.

Daarnaast is gebleken dat Zelfvliegen.nl ook nog wat Euro's krijgt van de firma VCL en dat deze firma's dus niets (meer) met elkaar te maken hebben.

Dus heeft u een bon van de firma VCL neem dan contact op met Zelfvliegen.nl en maak als nog een mooie vlucht.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2010 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

De heer Driessen van Zelfvliegen.nl zegt: De firma Zelfvliegen.nl zal de cadeaubonnen van de firma VCL op een nette manier af handelen.

Zo'n uitspraak is boter noch vis. Meneer Driessen zou moeten zeggen, dat alle bonbezitters gegarandeerd krijgen wat zij met VCL hebben afgesproken.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2010 om 13:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Read,
Laat de concurrent eerst eens bekijken wat hij kan betekenen voor mede-gedupeerden. Nu niet meteen hun voorstel op de klip jagen. Ze moeten immers helemaal niets. Als ze alleen al korting geven is dat voor de bezitters van een cadeaubon al een behoorlijke bonus.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2010 om 20:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou het klinkt of er in ieder geval nog hoop is.

Als ik het goed begrijp doet zelfvliegen.nl dit dus op vrijwillige basis. En is alles wat ze ons, als gedupeerden, toe doen komen mooi meegenomen?!

Dan ben ik het helemaal met marcel75 eens dat we eerst eens moeten kijken wat zelfvliegen.nl te bieden heeft voordat we commentaar gaan leveren op de opmerkingen van dhr Driessen.

Manon

ve
door verwijderd - Aug 18, 2010 om 22:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Read,
Ik heb contact gehad met de mevrouw Buitenhuis (eigenaar Zelf Vliegen) en zij vertelde mij dat mensen die met een bon van VCL gedupeerd zijn deze tegen 50% van de oorspronkelijke prijs alsnog mogen komen vliegen. Dat Zelf Vliegen hier niets of heel weinig aan verdiend lijkt me duidelijk. Ik vind het geweldig dat zij ons (de gedupeerden) alsnog willen laten vliegen tegen kostprijs. Mijn complimenten. Ik ga er zeker gebruik van maken.
Bas

ve
door verwijderd - May 10, 2011 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hmmm kom er nu dus ook achter dat ze niet meer bestaan...
Heb mezelf dus vorig jaar een cadeaubon voor een uur zelf vliegen cadeau gedaan van maar liefs € 230,- en die kan nu dus ingelijst worden...
Ergens nog wat te halen of kan ik de cadeaubon inlijsten...
Ach.. mischien staat het wel leuk die bon aan de muur haha...
Heeft ook niemand dus mischien brengt het nog wat op op marktplaats..;-)

ve
door verwijderd - May 10, 2011 om 13:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

fatabeest schreef op dinsdag 10 mei 2011, 13:19: Hmmm kom er nu dus ook achter dat ze niet meer bestaan...

Volgens de Kamer van Koophandel bestaan ze nog steeds, alleen zijn ze verhuisd naar Soest. Geen landingsbaan in de buurt, dus hoe ze dat oplossen weet ik niet.

ve
door verwijderd - May 11, 2011 om 01:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zou toch fijn vinden als ze me mijn geld terug geven.. baal der ontzettend van en vind het jammer dat ik toen niet met mijn visa card heb betaald. du ik nu dus wel dus kan je een betwistings formulier invullen en halen ze je geld terug.. zal ook in dit geval wel moeilijk zijn maar goed..
Thanks anyway

ve
door verwijderd - May 27, 2011 om 11:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

In Soest zitten ze zeker niet. De directeur van Vliegcentrum Lelystad woont in Lemmer op de [edit redactie]. Dit heb ik inmiddels uitgezocht. Overigens staat hij hier niet ingeschreven maar ergens in Friesland op een adres waar nog 58 mensen staan ingeschreven. Daar is dus puur sprake van een postadres. Heb zijn 06 nummer weten te achterhalen maar als je hem spreekt dan stuurt hij je met een kluitje in het riet. Zelf ben ik niet iemand die dan zijn geld maar even gaat ophalen met wat verbaal geweld alhoewel het misschien best wel eens goed zou zijn als iemand dat deed. Hij heeft behoorlijk wat mensen gedupeerd. Overigens is hij nu weer werkzaam onder vliegschool-lelystad.nl. Via deze site ben ik achter zijn gegevens gekomen. WAARSCHUWING: boek niets via deze site want je komt bedrogen uit. Hij beschikt niet eens over vliegtuigen, gebouw etc. Het is puur een boekingskantoor. Succes Bas

ve
door verwijderd - May 27, 2011 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben een slachtoffer van vliegcentrum lelystad en vliegschool lelystad. Vorig jaar kreeg ik voor mijn verjaardag een bon voor 30 minuten vliegen bij VCL en toen ik ze vervolgens probeerde te bereiken om een afspraak te maken, namen ze de telefoon niet op en bleken ze inderdaad failliet te zijn. Een paar dagen later kreeg ik een nieuwe cadeaubon opgestuurd van vliegschool lelystad, waarin stond dat zij de diensten van VCL hadden overgenomen en ik daar in het vervolg terecht zou kunnen. Op de bon staat een 088 nummer welke ik probeerde te bellen om een afspraak te maken, maar op dit nummer wordt niet opgenomen. Vervolgens heb ik zitten googlen naar vliegschool lelystad en kwam op dit forum terecht, waarmee alles duidelijk is geworden.

Nu blijkt dat deze vliegschool lelystad nog steeds mensen [edit redactie], aangezien zij een site hebben waarop nog steeds vluchten geboekt kunnen worden.

Is het niet een idee om naar de politie (of een andere instantie) te stappen om de VCL en vliegschool lelystad aan te pakken en om ten eerste ons geld terug te krijgen en ten tweede deze [edit redactie] te stoppen?

ve
door verwijderd - May 27, 2011 om 11:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt natuurlijk altijd naar de politie gaan maar of die er wat aan doen? Gok dat ze liever tijd besteden aan het uitschrijven van verkeersovertredingen.

Ik zou niet weten hoe je die gasten aan kunt pakken. Jammer dat de goede (die er zelfs soms voor moeten sparen) er altijd de dupe van zijn.

Ik heb mijn steentje geprobeerd bij te dragen door er op dit forum melding van te maken met zelfs de adresgegevens van de "oude" directeur Fred [edit redactie]. De aandelen waren trouwens in handen van zijn ex.

Maar goed, hier heb je allemaal weinig aan. In het vervolg een vliegschool zoeken waarbij je bijvoorbeeld op de dag van de vlucht kunt betalen. Loop je ook geen risico.

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 13:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Omg!
Is dat nog steeds zo ?
Want ik heb 2 dagen terug een vliegles gekocht voor mn vriend als verassing, maar ik lees nu pas al die dingen hier. Voordat ik het ging kopen belde k nog en vroeg ik waarom hun veel goedkoper zijn dan de rest? Toen vertelde een meneer mij dat hun een vliegschool zijn vandaar en dat de andere bedrijven zijn die cadeaubonnen uitgeven en zelf nog iets willen verdienen vandaar dat het bij hun duurder is.

Maar even ter zake...dus er bestaat helemaal niet zo een school? En ik heb gewoon voor jan lul zitten betalen???
Helpt het als ik naar de poltie ga?

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 13:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij wie heb je een vliegles gekocht?

Vladja

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

@watnu Ik hoop dat jij bij een ander vliegcentrum je vlieglessen hebt gekocht dan die van de topic. Het faillisement van Vliegcentrum Lelystad is 21 februari 2012 door de rechtbank uitgesproken.
Via welke site of via welk kanaal heb je de vlieglessen gekocht en hoe heet dit vliegcentrum?

Bij eventuele oplichting naar de politie gaan, maar eerst even uitzoeken of dit om dezelfde persoon gaat.

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het via deze website gekocht....

http://www.vliegschool-lelystad.nl/pages/Contact.html

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 16:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Adres komt overeen met het adres die hiervoor is gegeven dat liet mij dus erg schrikken, volgens mij hebben we het over dezelfde vliegschool? Ik ben ze al de hele dag aan het bellen maar niemand die opneemt...pff...

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

watnu? schreef op dinsdag 29 mei 2012, 16:37: Adres komt overeen met het adres die hiervoor is gegeven dat liet mij dus erg schrikken, volgens mij hebben we het over dezelfde vliegschool? Ik ben ze al de hele dag aan het bellen maar niemand die opneemt...pff...

Vul dan het formulier op de site in.

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

@watnu, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Of vliegcentrum Lelystad nu dezelfde is als vliegschool Lelystad. Het beste is maar druk op de ketel te blijven houden, dus veel bellen en ook veel mailen.

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zijn twee verschillende bedrijven.

Vladja

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 18:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

vladja schreef op dinsdag 29 mei 2012, 17:38: Het zijn twee verschillende bedrijven.

Klopt. Voorheen dezelfde eigenaar, maar toch. Vliegschool Lelystad verkoopt alleen maar bonnen en laat de vluchten uitvoeren door Zelf Vliegen.nl.

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 19:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oke er is dus niks waar ik me zorgen over hoef te maken? Want ik vind het wel een beetje raar hij zegt dat ik na de betaling de cadeaubon zal ontvangen maar ik heb nog niks ontvangen? En ik ben ze al heel de dag aan het bellen heb ze nog steeds niet kunnen bereiken! Maar ik blijf wel inderdaad gewoon doorbellen en mailen!

Bedankt voor jullie reacties.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 23:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Watnu,

Er is inderdaad niets waar je je zorgen voor moet maken. Vliegschool Lelystad verkoopt inderdaad de bonnen en Zelf Vliegen verzorgt voor hem de vluchten. Op dinsdag zijn ze gesloten vandaar dat je niemand aan de lijn kreeg.
Mocht het je toch niet lukken om Vliegschool Lelystad aan de lijn te krijgen bel dan gewoon even naar Zelf Vliegen. Zij kunnen dan even contact opnemen met Fred Voet (van Vliegschool Lelystad) hoe het zit met jouw cadeaubon.
Wens je veel succes en zie je binnenkort wel voor je vlucht bij Zelf Vliegen want ik ben daar de chef-instructeur.

Groetjes Ronald

ve
door verwijderd - Dec 5, 2013 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij zijn gedupeerd door experience gifts en alle andere namen waaronder Dolf Kos opereerde.
Het gaat om 130 deals die ik heb uitgevoerd en nul euro voor heb ontvangen. Maar wel kosten heb gemaakt.
Ik heb diverse mails en beloftes van Dolf dat hij zou gaan uitbetalen terwijl hij al wist dat hij dit niet ging doen.
Mensen let aub op want hij werkt onder een hele reeks andere namen!
Deze man is gewoon een oplichter.
Ga maar eens praten met z'n personeel, de honden lusten hier geen brood van!