ha
door haagsebluf Oct 31, 2011 om 19:45
Geldzaken & recht

Vraagje over GGN Mastering Credit

25 jaar geleden heb ik geld geleend van ( toen ) IDM bank.
Er restte nog een schuld van 3097,67
Ik ben toen gestopt met betalen om div redenen.
Omdat ik nergens ingeschreven stond was ik niet te traceren maar 3 jaar geleden ben ik begonnen met een betalingsregeling.
De schuld is in de jaren opgelopen tot 11759,96
Dit heb ik netjes in de afgelopen 3 jaar betaald.
Op 10 mei 2011 kreeg ik een brief dat alles netjes was voldaan.
Maar vrijdag kreeg ik een brief van GGN dat ik nog even 2666,85 + p.m. moet betalen aan rente.
Terwijl er in de brief van voldaan staat de rente ( 20 mei 2011 ) 7541,73 tot heden staat en die schuld zou ik dus al hebben voldaan.
Nu is mijn vraag : kunnen ze mijn nu weer rente berekenen??

9429 4 Rapporteer

geld_wolf
door geld_wolf - Nov 2, 2011 om 06:51
90 Antwoorden / 0 Vragen

De totale som was 11759,96. Dat was de oorspronkelijke hoofdsom + kosten en rente op het moment dat je ging aflossen.

De rente van 2666,85 is vanaf de datum dat jij ging aflossen (toen het bedrag 11759,96 was) tot de laatste termijn.

En ja, bij 100% betaling mag men de kosten en rente door blijven berekenen. Er is in je betalingsregeling niet gesproken over een bepaald percentage tegen finale kwijting. GGN staat hier in zijn recht.

ro
door rovana30 - Feb 25, 2014 om 22:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

over dit bedrijf had ik ook een vraag
mag dat een beslagleggen op een wayong uitkering
onze nogmale uitkeing is €997 deze maand nog maar €498 elke maand

onze huur is al €510 en dan de rest van de rekeningen nog

wij zijn een gezin met 2 kids

als dit niet veranderd kunnen wij onze woning wel gaan op zeggen

al meedre malen bewijzen toe gezonden dat dit niet kan dat wij de rekeingen niet meer kunnnen gaan betalen door dit bovenste
wat kunnen wij hier aan doen ??

mvg rovana

mahadma
door mahadma - Feb 25, 2014 om 23:02
11619 Antwoorden / 51 Vragen

Rovana,

aansluiten in een 3 jaar oud topic is niet verstandig. Maak een eigen vraag.

zoekster
door zoekster - Feb 25, 2014 om 23:19
10966 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=rovana30 schreef op dinsdag 25 feb 2014, 22:20]over dit bedrijf had ik ook een vraag
mag dat een beslagleggen op een wayong uitkering
onze nogmale uitkeing is €997 deze maand nog maar €498 elke maand

onze huur is al €510 en dan de rest van de rekeningen nog

wij zijn een gezin met 2 kids

als dit niet veranderd kunnen wij onze woning wel gaan op zeggen

al meedre malen bewijzen toe gezonden dat dit niet kan dat wij de rekeingen niet meer kunnnen gaan betalen door dit bovenste
wat kunnen wij hier aan doen ??

mvg rovana
Je moet onmiddellijk naar het juridisch loket.
klik HIER voor de adressen

en HIER over de beslagvrije voet. Kijk onderaan die pagina wat je allemaal moet meenemen naar het juridisch loket.

Niet wachten, zo snel mogelijk ernaartoe. Je kunt ook eerst een afspraak maken, zodat ze de tijd voor je kunnen nemen.