hierisharry
door hierisharry Jan 9, 2012 om 21:46
Geldzaken & recht

Vriendenloterij Wel prijs,maar niets krijgen

2011 kregen we van iemand een lot waar een prijs op zou zitten zij is zelf op leeftijd. Dus eens gekeken op de site. En ja hoor we konden kiezen. Een van de prijzen was Safaripark Beekse Bergen alles ingevult en dan maar wachten, het duurt 6 weken eer je de prijs krijgt thuis gestuurt. Ze hopen zeker dat je het dan vergeten bent en dat waren we. Maar we vonden het lot weer en bedachten toen dat we nooit meer iets gehoort hadden. Dus bellen dan moety je de postcode en huisnummer hebben van degene waar het lot van is. Ondanks dat je eigen naam invult op hun site, maar daar ben je niet meer traceerbaar "onder je eigen naam".

De prijs was al verlopen, maar we vragen ons wel af hoe vaak gebeurd dit ? waarom krijg je prijs niet direct dan kan je nog nagaan wat er mis of fout ging. Van ons kunnen ze een koude douche krijgen. We dachten in het voorjaar eens naar Beekse Bergen te gaan. Vriendenloterij niet te beroerd om oude mensen loten aan te smeren , maar met prijzen zijn ze zo traag dat de vriendschapo er onder lijd. "niet bij ons overigens"

792 2 Rapporteer

stacey
door stacey - Jan 9, 2012 om 21:50
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=hierisharry schreef op maandag 9 jan 2012, 21:46]. Van ons kunnen ze een koude douche krijgen. "

Die moet je bij Radar aanmelden ;-)

pauls0
door pauls0 - Jan 10, 2012 om 01:56
149 Antwoorden / 2 Vragen

van je vrienden-loterij moet je het maar hebben