kl
door klei2161 May 3, 2004 om 15:01
Geldzaken & recht

WAT TE DOEN

wij zijn de familie kleinee uit Den Haag van afgelopen zaterdag bij de Belbus, wat als deze partycentrum nou niet ingaat op wat wij willen, de terugstorting van de luxe arrangement althans een gedeelte ervan, terugbetaling van de aantal niet aanwezige personen hebben wij inmiddels wel teruggekregen, maar wij willen ook een gedeelte van het arrangement terug, heb hun brief inmiddels klaarliggen als reactie weer op hun brief van 29 april jl.

groetjes   ps. de uitzending van zaterdag was netjes gedaan, bedankt hiervoor..

10770 95 Rapporteer

zijle027
door zijle027 - Nov 16, 2004 om 17:49
148 Antwoorden / 0 Vragen

Is dit nog aktueel?

Vr. gr.

fe
door festinger - Jul 20, 2012 om 01:24
410 Antwoorden / 18 Vragen

Simpel kan het zijn, maar dan moet wel je zaakjes op orde hebben. Gauw en snel geld verdienen net als vele andere spelers in de markt die ook geen backoffice hebben enkel verkooppraat.

pechvogel42
door pechvogel42 - Jul 20, 2012 om 09:32
13 Antwoorden / 0 Vragen

Heel fijn om te lezen dat de problemen grotendeels opgelost zouden moeten zijn, niet bij mij dus! Erg blij was ik toen ik deze mail in mijn inbox ontving en mn hart ging sneller kloppen, zou ik dan nu eindelijk gebruik kunnen gaan maken van mijn telefoon? Wat eigenlijk al op 4 juli had moeten gebeuren....NIET DUS!!! Nog steeds geen telefoon en ja ik heb mijn telefoon al 3 x aan en uit gezet, mocht niks helpen. Verdorie ben ik dan precies weer diegene waarbij het niet werkt? Graag reacties van mensen die ondanks deze "prachtige brief " van Simpel nog steeds geen gebruik kunnen maken van hun diensten.Dank u!

pechvogel42
door pechvogel42 - Jul 20, 2012 om 09:33
13 Antwoorden / 0 Vragen

bytheway, de link in deze brief naar de klantenservice werkt niet!

ro
door roosleander - Jul 20, 2012 om 12:12
10 Antwoorden / 2 Vragen

Nou, die problemen zijn dus nog niet opgelost. Wij wisten van niks en onze zoon had een abonnement afgesloten, dat gisteren in zou gaan. Er gebeurde niks. Maar eens even met de klantenservice gebeld en die doen net of hun neus bloed, zeggen gewoon dat ze niet weten hoe lang het nog duurt, maar ook niet hoe lang het al aan de gang is, wat een verschrikkelijke service is dat zeg. Maar goed (puber)zoon is mooi voorlopig niet bereikbaar. ik denk dat ik maar een prepaid kaart ergens ga kopen en de kosten bij Simpel probeer de verhalen, want als ik het hier zo lees kan het nog wel een poosje duren. En ik wil toch mijn zoon kunnen bereiken. Voorlopig ga ik vanmiddag, gewapend met mijn nieuwe kennis, nog maar eens een keertje telefoneren.

butterfly51
door butterfly51 - Jul 20, 2012 om 12:22
9 Antwoorden / 5 Vragen

Beste pechvogel42,

Allereerst: bij mij werkt de link wel.
Tweede: ik heb ook grote (andere) problemen gehad met Simpel, daarom ben ik er weggegaan, ondanks dat zij de goedkoopste zijn en een belplafond hebben. Mijn ervaring is: ZO SIMPEL IS SIMPEL NIET!

Sterkte!

Ruiter33
door Ruiter33 - Jul 20, 2012 om 12:25
8 Antwoorden / 3 Vragen

Simpel naait al jaren lang haar klanten.
Migreren naar het inferieure T-mobilenetwerk werd gebracht als een verbetering; Een publiek geheim dat ook dit weer een voorbeeld van gebakken lucht was.
Procedures zijn er om de klant tot het uiterste aan het lijntje te houden in de hoop dat je dan maar afhaakt.
De zich klantenservice noemende afdeling bedient zich van eenzelfde treiterende/vertragende manier om je (niet zelden na herhaaldelijk zomaar afgebroken telefoonverbindingen) af te serveren.
Via de mail reageren heeft al helemaal geen zin; ALS je al antwoord krijgt duurt dat weken en weken, uiteraard van en NOREPLY-adres; Wat alleen maar vertraging oplevert. En laat dat nu het handelsmerk van simpel zijn!?
Service is voor simpel slechts een "sportterm", knoop dat maar in je oren!

mathijs_b
door mathijs_b - Jul 20, 2012 om 12:35
641 Antwoorden / 77 Vragen

Laten we het simpel houden. Simpel heeft bewezen het gewoon niet te kunnen en er zullen nog veel meer storingen volgen. Maar waarom probeem houden om € 2 p/mnd te besparen? Er zijn genoeg andere sim-only aanbieders die wel goed hun werk doen dus maak gebruik van de mogelijkheid je abonnement vervroegd op te zeggen en naar een degelijke provider te gaan.

ro
door roosleander - Jul 20, 2012 om 12:42
10 Antwoorden / 2 Vragen

Nou, ik weet niet, maar toen ik gisteren zei dat ik het abonnement wilde annuleren werd er wel heel moeilijk gedaan door Simpel, maar als gezegd, ik wist écht niets van de problemen, maar nu wel, en ik heb ook gelezen dat ze er coulant mee om zouden gaan als mensen hun abo op willen zeggen, maar goed, ik geef ze nog een kansje tot na het weekend .......

kr
door krootvogel - Jul 20, 2012 om 12:52
5 Antwoorden / 0 Vragen

ZIE JE ZO SIMPEL IS HET OM GELD TE VERDIENEN.
GEEF MIJ MAAR TELE2,HEB IK NOOIT PROBLEMEN MEE.
EN IS VAAK GOEDKOPER DAN SIMPEL,DAT IS SIMPEL DUS.

le
door leeo - Jul 20, 2012 om 13:19
8 Antwoorden / 1 Vragen

Op 25 april begon de ellende en duurt voort tot de dag van vandaag. Een incompetentie van jouw daar.. Volgens mij verbleekt de storing van Vodafoon bij de problemen van Simpel. Volgens een medewerker zijn er duizenden klanten getroffen door de blokkade van simkaarten en niet de getallen van de directeur. Maar er is veel meer aan de hand bij die club. De administratie klopt van geen kant ze komen afspraken niet na, incasseren onrechtmatig geld en betalen volgens afspraak niet terug. Aangetekende stukken worden niet aangenomen, simkaarten worden te pas geblokkeerd en kunnen dan door een storing niet gedeblokkeerd worden en ga zo maar door. Incompetentie tot en met. Vanmorgen gevraagd of ik nadat ik al van 27 juni niet kan bellen bij het ingaan van mijn overzetting, of ik kon kappen met het contract werd me te verstaan gegeven dat ik dan mijn nummer kwijt was en geen recht had op welke compensatie dan ook. Eerder was me 4 maanden (10€) aangeboden voor compensatie en ellende, terwijl de kosten van andere tijdelijke simkaart, administratiekosten bellen naar Simpel, aangetekende brief met ingebrekestelling melding al meer dan 30 euro hebben gekost en ik ook nog eens onrechtmatig geïncasseerde gelden niet terug heb. Hiervan zeggen ze nu dat ik deze heb gestorneerd terwijl als dit een eenmalige incasso betreft niet eens kan. Kortom wil ik graag iedereen oproepen om ze niet hiermee weg te laten komen te reageren op dit initiatief van de kassa online redactie.

fl
door flwrong - Jul 20, 2012 om 13:27
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook nog steeds last van Simpel en de service pagine geeft nog steeds:
Op dit moment is je persoonlijke pagina Mijn Simpel niet beschikbaar.
en ze kwetteren maar over:
Belangrijke informatie over digitale inbraak bij Simpel

Het is gewoon een Janboel daar en geven daar die inbraak van de schuld, dit kan niet veroorzaakt zijn door een enkele hacker.

Waardeloze firma!!!

pechvogel42
door pechvogel42 - Jul 20, 2012 om 13:34
13 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Redactie van Kassa, als u onderstaande en straks bovenstaande reacties lees, dan hoop ik dat dit u doet besluiten ons aub te helpen.
We hebben hier te maken met een malafide geldverslindende firma die beloven en niets nakomen, totaal geen respect voor hun klanten tonen, niets doen aan klachtoplossingen, een verschrikkelijk telefoonsysteem waar niet doorheen te komen is om bij de zogenaamde "klantenservice" te komen. Uiteindelijk krijg je gewoon iemand uit nblikje telemarketeers die waarschijnlijk ergens in n goedkoop kantoortje alleen maar abonnementen zitten te verkopen en zich zodoende ook medeschuldig maken aan oplichters praktijken.
Help ons als burger tegen de machtige onbereikbare machine die Simpel heet.

co
door concert1 - Jul 20, 2012 om 13:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik krijg zelfs bericht van Simpel dat mijn gebruikslimiet vol is en ik eerst € 350,- moet overmaken en anders geen uitgaande telefoongesprekken meer kan voeren.
Ook krijg ik nu vreemde berichtjes uit het buitenland van totaal onbekende mensen.

mathijs_b
door mathijs_b - Jul 20, 2012 om 13:57
641 Antwoorden / 77 Vragen

Ik denk dat ik ook een telefoonfirma ga beginnen.
Dan laat ik iedereen betalen en lever gewoon helemaal niets.
Ik neem geen aangetekende brieven aan, beantwoord geen telefoontjes, alleen maar cashen!!!
Duidelijk is, dat dit in Nederland ongestraft kan.
Zo zal de directie van Simpel ook wel werken. ze zitten nu met de voeten op tafel voor de PC met een dikke sigaar en een fijn cognacje te builderen van het lachen om wat wij allemaal op Kassa.Vara.NL over hun schrijven, want ondertussen blijven de centjes gewoon binnenkomen en de gedupeerden hebben geen poot om op te staan.

ro
door roosleander - Jul 20, 2012 om 14:03
10 Antwoorden / 2 Vragen

Nou, ik heb gebeld en het zou vanaf kwart over 12 moeten werken, of niet, het kan ook wel langer duren, eventueel. En ik mag een brief schrijven waarin ik compensatie vraag. Maar ik heb gezegd, dat als ik morgen nog geen gebruik van de kaart kan maken, een prepaid ga kopen en de kosten hiervan bij Simpel in rekening ga brengen, (€ 5,00 bij de Hema en je bent in ieder geval bereikbaar) en heb ook gezegd dat ik dat voor ging stellen bij mijn mede-gedupeerden. Bij deze dus. Ik denk dat iedereen wel € 5,00 kan missen voor een kaart, zodat je bereikbaar bent voor mensen waarvoor het echt nodig is. In ons geval, kunnen we dan onze puberzoon bereiken. Wat een miskoop zeg dat Simpel. Heb spijt als haren op m'n hoofd dat ik met die dievenbende in zee ben gegaan........

vliegenderob
door vliegenderob - Jul 20, 2012 om 15:38
292 Antwoorden / 1 Vragen

flwrong vrijdag 20 jul 2012, 13:27

Ik heb ook nog steeds last van Simpel en de service pagine geeft nog steeds:
Op dit moment is je persoonlijke pagina Mijn Simpel niet beschikbaar.

Vreemd, bij mij werkt hij, net als bij anderen die dat al op deze site schreven, drie uur eerder al wél.
Ik heb zojuist enkele gesprekken gevoerd met Simpel, mede omdat de zoon van een vriend van mij ook problemen heeft.
Resultaat: volgens de wet van Murphy (recht op behoud van ellende, als één ding misgaat, gaat meer mis) is er ook een probleem geweest met Ideal. Ik heb dit gecheckt. klopt inderdaad. Er werden bedragen voor betaling afgeschreven door Ideal maar niet op de rekening van Simpel bijgeschreven. Meestal wordt dan bij iedere provider de zaak afgesloten en moet extra betaald worden voor heraansluiting. Bij Simpel echter probeert men uit coulance nogmaals het geld te incasseren zodat de klant niet afgesloten wordt en voor extra kosten komt te staan, heel netjes! Vandaar dat dus bij veel mensen twee keer geld is afgeschreven maar niet door de schuld van Simpel. Dat geld is uiteraard niet weg maar moet allemaal handmatig hersteld worden en betreft duizenden gevallen, kan dus even duren. Men heeft dat geprobeerd sneller te laten verlopen door tijdelijk uitzendkrachten in te huren maar dat lukte niet omdat die niet voldoende op de hoogte waren van het door Simpel gebruikte systeem en het geen zin had deze mensen voor één week werk eerst een week cursus te geven, duurt nog langer met risico op nóg meer fouten.
@ruiterwr. Ik begrijp dat als je kwaad bent je graag overdrijft maar jij maakt het wel heel erg. Het T-mobile netwerk is uitstekend, ik gebruik het ook o.a. voor mobiel internet. Ik ken niemand die van het publieke geheim van door jouw genoemde "gebakken lucht" gehoord heeft, klinkklare onzin! Ik heb enkele malen gebeld met het gratis nummer van klantenservice en niemand heeft mij treiterende antwoorden gegeven, ook onzin dus. Geen enkele keer werd de verbinding verbroken en na het indrukken van de keuzetoets had ik binnen twee seconden drie keer heel vriendelijke mensen aan de lijn, ook onzin dus.
@Matthijs, waarmee heeft Simpel bewezen het niet te kunnen? Kun je mij een kopie van dat bewijs sturen? Waaruit concludeer jij dat er nog meer storingen zullen volgen. Kun je dat redelijker wijze bewijzen, anders dan met "ik denk" want dat telt niet. Al met al dus emotioneel gewauwel van jou.
Enige échte minpunt is dat de verwijzing naar het gratis nummer, 0800-1418, nog niet helemaal goed werkt, kwalijke zaak. Niet iedereen is daar goed bereikbaar door een programmeerfout. Men heeft mij echter beloofd dat dat vóór vier uur opgelost is! Ik houd jullie op de hoogte, je kunt het al wél gratis proberen met optie 2.
Tenslotte dit, goedkoop werken betekent bezuinigen, de consequentie is, net als bij de goedkope Aldi, dat er minder mensen zijn dus dat e.e.a. langer kan duren. Als je dat niet wilt, net als je bij Aldi dus niet lang voor de kassa wil staan om goedkoper uit te zijn, moet je ergens anders heen gaan!

pechvogel42
door pechvogel42 - Jul 20, 2012 om 15:51
13 Antwoorden / 0 Vragen

vliegenderob, heb jij aandelen T-mobile of bij Simpel.
Het kan bij jou dan prima werken maar zoals je ziet bij heel veel mensen nog steeds niet terwijl er allerlei loze beloftes worden gedaan!
Er word niet gereageerd en het hele telefoonklantenservicesysteem is en blijft een drama!
Als men beweert dat het zo goed als in orde is met de storing dan moet dat ook echt zo zijn. Voorlopig kan ik nog steeds niet bellen.

ro
door roosleander - Jul 20, 2012 om 15:59
10 Antwoorden / 2 Vragen

Heel fijn dat je het voor Simpel op wilt nemen, maar blijft toch dat het probleem al langer bekend is, maar dat ze "gewoon" nieuwe klanten aannemen en die zitten vervolgens zonder telefoonverbinding. Er wordt ook nergens een melding gemaakt op de site, pas als je verder gaat spitten kom je meer te weten. En als je dan in je naïviteit hoe lang de storing al aan de gang is krijg je als antwoord: dat weet ik niet, dat is nog niet eens politiek, maar gewoon dom, want iedereen weet dat een storing een bepaalde tijd aan de gang is en dit duurt gewoon veel te lang. Als ik dat 0800 nummer bel, wordt er overigens gewoon gezegd dat ik een bestaande klant ben en het 0900 nummer moet bellen, kost niet veel, weet ik ook wel, maar wel irritant. Als ik een brief thuis krijg dat ik de 19de gebruik kan maken van Simpel, dan wil ik dat ook op die dag, kan dat niet, dan leveren ze een wanprestatie, dat is pas simpel.En aan een al dan vriendelijk lid van het serviceteam, die zijn gesprekstechnieken op mij uitoefent heb ik al helemaal niks.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 20, 2012 om 16:11
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Jasper de Rooij zelf heeft een abonnement bij Vodafone, zoveel vertrouwen heeft hij in zijn eigen bedrijf..

le
door leeo - Jul 20, 2012 om 16:21
8 Antwoorden / 1 Vragen

vliegenderob, pure quads wat je beweerd.. Over Ideal.. ik heb gewoon betaald via Ideal en een schriftelijke bevestiging gehad. Maar via de inschrijvingspagina van Simpel ging het fout en is er een extra account aangemaakt met de zelfde gegevens. Hier kwam ik achter nadat ik een dag later dan de eerste bevestigingsbrief nog een zelfde brief kreeg waarin ze tot incasso zouden overgaan alvorens een simkaart aan te willen maken. Daarbij kwam dat ze me een paar dagen later een brief stuurden dat de aanvraag voor nummerbehoud was afgewezen vanwege een verkeerde simkaart nummers en ik dit opnieuw moest opgeven. Dit gehaketak herhaalde zich 5 keer en naar bleek hadden ze min eerste 1 kennelijk bij mijn vorige provider doorgegeven als een 7 en het nummer niet bij hen voor kwam (alsdus Vodafoon). Excuus voor het ongemak het geld wordt zsm geretourneerd. Eind April. Maar nu zeggen ze dat ik het bedrag zelf al heb gestorneerd. 't Beloofde shirt nooit gekregen al vind ik dit van minder belang en ga zo maar door. En dat je zo makkelijk naar hen gratis kunt bellen ? Als ik daarheen bel moest ik tot voor kort het 900 nummer bellen (35ct) En jij houd ons op de hoogte ?? Kom op wat een gelul.. Maar 't zal wel een truck zijn om weer mensen stroop om de mond te smeren. Voorlopig is het vier uur.. en na 24 dagen is het opgelost ?

ma
door mardutly - Jul 20, 2012 om 16:21
25 Antwoorden / 18 Vragen

Het is een waardeloos bedrijf, en heb het abonnement opgezegt. Via hun site heb ik in januari een abonnement gewijzigd, maar in februari had ik nog steeds het oude abonnement. Gebeld naar Simpel, en na lang wachten, heeft Simpel het voor mij gewijzigd. En wat denk je, in maart toch het bedrag van het oude abonnement afgehouden. nog een keer via de site mijn abonnement gewijzigd, en april weer het oude abonnement geint. en dan zeggen ze, dat er geen wijzeging in mijn abonnement is aangebracht, ben maar niet verder gegaan, maar mijn abonnement opgezegd en naar een andere provider gegaan. Maar ik hoop dat dat wel goed is gegaan. Simpel is echt vreselijk bedrijf en is heel erg klant onvriendelijk.

vliegenderob
door vliegenderob - Jul 20, 2012 om 16:27
292 Antwoorden / 1 Vragen

inderdaad, jullie hebben grotendeels toch gelijk. Volgens afspraak heb ik teruggebeld, kreeg nu iemand anders aan de lijn en het verhaal was weer anders. Er wordt door andere schrijvers wél erg overdreven, ik blijf bij wat ik eerder schreef, maar heb nu gemerkt dat sommige beloftes, vooral dus met dat gratis nummer, niet nagekomen worden en men wil inderdaad niet met je spreken, ook ik werd nu afgeblaft en verwezen naar het dure 0900 nummer. Kennelijk is het aantal normale mensen bij Simpel aan de telefoon erg laag, helaas. Dus, beter geen Simpel, bij nader inzien.

vliegenderob
door vliegenderob - Jul 20, 2012 om 16:44
292 Antwoorden / 1 Vragen

Zojuist werd ik teruggebeld door Simpel omdat ik mijn nummer had achtergelaten, toen de dame echter merkte dat ik geen nieuw abonnement wilde kopen mocht ik niet uitpraten en werd de verbinding verbroken. Ook het opsturen van een vragenformulier lukt niet, hun URL is "onvindbaar".

mo
door motorman - Jul 20, 2012 om 17:12
18 Antwoorden / 1 Vragen

SIMPEL OM TE HACKEN !
SIMPEL IN HUN DENKWIJZE
SIMPEL IN HUN NIET BEREIKBAARHEID
VOOR DE REST IK GEBRUIK HET ABBONEMENT IN MIJN IPAD LEKKER GOEDKOOP
SIMPEL

li
door liesb21hen - Jul 20, 2012 om 21:41
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb al vanaf juni problemen met Simpel. Mijn simkaart blijkt geblokkeerd te zijn, maar dit gaven ze niet toe.
Ik kan geen sms-jes versturen en de nummerweergave is geblokkeerd.
Verschillende keren proberen te bellen, maar je krijgt alleen dat menu en geen medewerker aan de telefoon.
Mails verstuurd, kreeg daar antwoorden op, die nergens op sloegen.
Ik was toch al van plan om mijn abonnement niet te verlengen en ben dus direct overgestapt naar T mobile. Nu zit ik wel tot half augustus met 2 abonnementen en dus ook 2 verschillende nummers.
Ik had geen keus en werd bovendien behoorlijk simpel van Simpel.
Is dat klantvriendelijkheid?

fa
door factorij78 - Jul 20, 2012 om 22:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

beste mensen

ook wij hebben sinds juli een simpel abonnement en tot op heden hebben we geen enkel telefoontje kunnen plegen/of ontvangen,en ook geen sms, wat uitermate ergerlijk is, bellen met simpel leverde alleen op dat er een storing was en dat eraan gewerkt werd !!! maar die storing is er nog steeds, en simpel is niet meer bereikbaar tenzij je de hele dag tijd hebt om te wachten op een medewerker...!!

vliegenderob
door vliegenderob - Jul 21, 2012 om 01:11
292 Antwoorden / 1 Vragen

nog steeds werkt het niet, al zou het donderdag al klaar zijn. ook nog steeds niet bereikbaar, ik heb uiteindelijk maar een fax gestuurd, heerlijk dat alleen het ouderwetse nog werkt bij Simpel, klopt ook, want dat is pas écht simpel.

av
door avylion - Jul 21, 2012 om 01:12
1 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn vader zit toevallig in de telefoniewereld en heeft me ook gemeld dat de hele situatie niet door de hacker komt, maar doordat er een paar prutsers aan het werk zijn bij het doorvoeren met veranderingen. Als er gewoon degelijk personeel ingehuurd was, had heel deze situatie voorkomen kunnen worden. Zo merken klanten van KPN hier niets van.

Nu heb ik nog geen enkel mailtje ontvangen over de hele situatie, het is dat ik hier lees dat er mailtjes gestuurd worden, maar ik echt even geen flauw idee gehad wat er aan de hand was tot ik op deze pagina terecht kwam. De voorlichting is toch weer ronduit triest. Maar ook ik kan tot heden nog niet bellen..

Geprobeerd de voorwaarden te ontcijferen, maar kan even geen artikel vinden waarin iets staat over de rechten van de klant waar ik nu iets aan heb. (simpel heeft zichzelf wel heel erg goed ingedekt).

Hebben wij volgend de nederlandse wet eigenlijk wel rechten, en ook het recht om nu het abonnement op te zeggen?

Ook als je maar een paar dagen zonder bellen zit, maar gewoon niets meer met dit bedrijf te maken wil hebben?

mi
door missbrit - Jul 21, 2012 om 06:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb op 30 mei via een leuke wervingscampagne voor mijn partner een abonnement aangevraagd met nummerbehoud, dat pas op 26 juni kon worden geactiveerd volgens Simpel. Inmiddels hadden ze wel doodleuk, nog voordat duidelijk werd dat het zo lang zou gaan duren, geld geincasseerd.

Op de dag dat de oude SIM kaart inactief is geworden, zou het probleemloos overgaan naar Simpel, zeiden ze. Die dag kwam, maar een aansluiting bij Simpel daar wachten we nog steeds op. Mijn partner kan nog steeds niet bellen of sms'en of gebeld worden. Mailtjes die je stuurt via de link op de website krijg je beantwoord door middel van een "automatisch verzonden bericht. Waarschijnlijk is je vraag hiermee beantwoord." Nou niet dus, de antwoorden op mijn vragen zijn niet te vinden op de website, anders zou ik toch geen mail sturen?
Herhaaldelijk bellen naar de klanten'service' en in totaal uren in de wacht staan hebben niets opgeleverd (behalve een torenhoge rekening mijnerzijds. Belachelijk ook, dat het klantenservice nummer van je mobiele telefoonprovider een 0900 nummer is waar je met een mobiele telefoon lekker veel voor moet betalen). Alleen kregen we het advies om dagelijks 2x de telefoon uit- en weer in te schakelen en te wachten totdat deze het weer gewoon doet. Ik ben hoogzwanger en wil graag mijn partner kunnen bereiken op het moment dat ik ga bevallen. Ik heb dus helemaal geen zin noch tijd om 'te wachten totdat de telefoon het weer gewoon doet'!

Gisteren heb ik weer gebeld naar de klantenservice en ik kreeg een zeer timide, chagrijnige en onprofessionele dame aan de lijn die me vertelde dat het waarschijnlijk na dit weekend is opgelost. Gewoon afwachten dus, zei ze. Wel werd me dit keer compensatie aangeboden in de vorm van een restitutie van het abonnementsgeld van de afgelopen maand en een restitutie van het bedrag dat je moet betalen om een nummer te mogen transporteren (nummerbehoud). Toen ik vroeg of ik schriftelijk een bevestiging van dit aanbod kon krijgen was het antwoord "nee". Ik moest maar gewoon erop vertrouwen dat zij doet wat ze me heeft gezegd. Bij de volgende factuur zal de compensatie in mindering worden gebracht. We zullen zien.

ch
door chantal76 - Jul 21, 2012 om 09:25
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou kunnen gaan bellen met nummerbehoud vanaf 9 juli 2012 maar ik kan niet bellen of gebeld worden. Ook meerdere keren gebeld met die hele simpele mensen en toen ik wilde annuleren kon dat niet meer. Ik had binnen 14 dagen van aanvragen moeten annuleren, ik kan dit toch ook niet weten, nu lijkt het net of het mijn schuld is dat hun de zaken niet op orde hebben, en kan ik niet weg. Ik wil er gewoon vanaf. Toen ik zei dat ik het geld terug liet boeken zeiden ze dat er na een tijdje dan een incassobureau aan de deur komt. Kunt u beter niet laten gebeuren, mevrouw. Ik betaal nu voor diensten die ik niet eens krijg, het lijkt wel een beetje de omgekeerde wereld.

g.
door g.v.campenhout - Jul 21, 2012 om 11:07
3 Antwoorden / 1 Vragen

De problemen bij Simpel zijn niet van de laatste tijd.
Ik ben nu zo'n half jaar klant bij die club. Ik heb nog geen maand gehad dat ze dezaak op orde hadden.
Slecht bereik van zowel telefonie als internet. Simpel rommelt regelmatig in je persoonlijke instellingen.
Weken geen inzicht in je belgedrag zodat je voor een schandalig hoog bedrag gaat bellen of internetten.
Kijk, ik snap het wel; Voor € 2,50 per maand 100 belminuten daar kunnen ze weinig aan verdienen. Door het belplafond te laten overschrijden gaat de kassa rinkellen bij Simpel!

g.
door g.v.campenhout - Jul 21, 2012 om 11:17
3 Antwoorden / 1 Vragen

Uit Vara Kassa dit citaat;
Jasper de Rooij, directeur van Simpel, zegt de frustratie van klanten te begrijpen. “Ik zou zelf gek worden als ik ook maar een week niet zou kunnen bellen.”

Mijnheer De Rooy, ik vind 1 dag niet kunnen bellen al onaanvaardbaar! (SUKKEL!)

ma
door maaikeanna2001 - Jul 21, 2012 om 11:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb sinds kort een abonnement bij Simpel maar toen hij overgezet moest worden gebeurde er niets. De klantenservice krijg je bijna niet te pakken en als ik eindelijk iemand spreek zegt hij iets over technische storing en ja weet ook niet hoe lang dat duurt.... Oja misschien moet ik mijn telefoon aan en uit doen?????Soms doet hij het dan opeens????? PFFFF
Nu wil ik van dit abonnement af en wel zo snel mogelijk en ik wil mijn nummer terug, ik snap werkelijk niet dat als je weet dat er een storing is dat je dan toch het overzetten doorzet. Dan stuur je toch een brief "sorry, het gaat ons nog niet lukken, u moet nog een tijdje bij uw oude provider blijven"??? Of ben ik nu te simpel??????

Ga nu kijken of ik het abonnement kan opzeggen, vast niet....

g.
door g.v.campenhout - Jul 21, 2012 om 11:54
3 Antwoorden / 1 Vragen

Als u de behoefte heeft naar nog meer ervaringen van Simpelklanten, verwijs ik u naar de site : Telecomervaringen.nl

vliegenderob
door vliegenderob - Jul 21, 2012 om 12:52
292 Antwoorden / 1 Vragen

lekkerisdat schreef op vrijdag 20 jul 2012, 16:11:
Jasper de Rooij zelf heeft een abonnement bij Vodafone, zoveel vertrouwen heeft hij in zijn eigen bedrijf..

Hoe meen jij dat te weten?

Voor allen die zich zorgen maken over een incassobureau, niet doen een beetje behoorlijk incassobureau gaat hiervoor niet aan het werk want het is niet haalbaar. Dubieuze bureaus (bijv, Intrum Justitia, Lindorff) schrijven iedereen aan waar ze opdracht voor krijgen, gooien er wat bovenop om de kosten van de "niet intrappers" eruit te halen, ook vaak om de extra "winst" met de opdrachtgever te delen, in de hoop dat men erin trapt en ik merk steeds weer dat er (veel te veel) mensen zijn die bang zijn voor incassobureaus en dan maar betalen omdat ze bang gemaakt zijn dat "het dan veel meer gaat kosten". De eventuele vorderingen van Simpel zijn nooit hard te maken want hier is sprake van wanprestatie en dat hoeft uiteraard niet betaald te worden. Het kan in een volgens stadium wél gebeuren dat men een dagvaarding krijgt want daar verdient Intrum Justitia ook aan en hun kan het niet schelen dat mensen daardoor schrikken. Als het zo ver komt, wél reageren. als je het, zoals ik, leuk vindt, ga je erheen, anders laat je het een advocaat doen, die kosten moet Simpel dan weer betalen. Meerde malen kwam ik gevallen tegen van mensen die geheel ten onrechte door een incassobureau waren gedagvaard, dát kan een incassobureau wél, en die dachten "ik hoef niet te betalen", die vordering is niet goed, ik ga niet. Helaas, in dat geval ben je er niet om dat te vertellen en dan wordt die vordering altijd "bij verstek" toegewezen en moet je betalen, anders komt de deurwaarder en die kan (bijna)overal beslag op leggen.
Voor de scherpe lezers onder u, ik weet het, er zijn uitzonderingen, dus ga mij nu niet tegenspreken met dat ene voorbeeld waarbij het anders was, de voorstelling van zaken als hierboven beschreven is globale.
Leeo, dat van Ideal kwam van de enige redelijke man bij Simpel die ik sprak, wie nu gelijk heeft weet ik niet. Je komt zélf met een verhaal dat het bij jou ook fout ging, mogelijk bij anderen ook, kan gebeuren, wet van Murphy. Gezien andere ervaringen met Simpel geef ik jou het voordeel van de twijfel.

pechvogel42
door pechvogel42 - Jul 21, 2012 om 13:36
13 Antwoorden / 0 Vragen

NIET naar telecomervaring.nl gaan!!! Ik zie daar alleen maar reclame staan van telecomaanbieders!

be
door bennydalima - Jul 21, 2012 om 14:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan nog steeds niet bellen, wacht al 11 dagen op aansluiting. Ter compensatie lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik de aansluitkosten + nummerbehoud kosten terugkrijg

wo
door wouter1976 - Jul 21, 2012 om 15:42
2 Antwoorden / 0 Vragen

Onlangs heb ik mijn abonnement beëindigd na 2 jaar. Puur uit ontevredenheid.
Toen ik het abonnement aanging was het nog het KPN netwerk en dat werkte
goed. De problemen begonnen bij mij met de overgang naar het T-Mobile netwerk.
Verbindingen waren slechter. Ook de klantenservice werkt naar mijn mening niet naar behoren. Of ze weten het niet, of ze kunnen er niks aan doen. Ik heb ook vrijwel nog nooit een correct overzicht gezien van een up to date mijn simpel
omtrent mijn verbruik.

Wat de storing op dit moment betreft vind ik het ongehoord dat Simpel daar niet mee naar buiten komt. Ook het al 14 dagen uit de lucht zijn van Mijn Simpel is onacceptabel.

Kortom Simpel neemt zijn bestaande klanten voor lief en behandelt ze niet goed.

jo
door john dales - Jul 21, 2012 om 19:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Alhoewel hacken een ernstige zaak is kan ik me voorstellen dat mensen uit woede, frustratie hiertoe overgaan. Simpel roept dit over zich af. Simpel overschrijdt de grenzen van de rechtstaat door een groep mensen die, door een smalle beurs aangewezen zijn op een goedkope provider, soms, door allerlei oorzaken niet in staat zijn een betaling te doen, op te schepen met hoge incassokosten die niet altijd terecht zijn. Vooral dit laatste zet veel kwaad bloed. De afwikkeling van een schuld gebeurt via een automatische incasso. Als deze een keer niet werkt door saldotekort ben je in de aap gelogeerd. Men reageert dusdanig laat met een brief die onvoldoende inzicht geeft, dat, wanneer je deze betaling voldoet, dit weer te laat blijkt te zijn. Etc. Als deze groep het contract wil opzeggen is dit voor hen heel lastig om te doen. Er worden door Simpel drempels opgebouwd om dit te verwezelijken. Je moet een behoorlijk doorzettingsvermogen hebben. Men gaat bij de pakken neerzitten en gelooft het wel, waardoor het schuldvraagstuk nog groter wordt. Of je gaat hacken. Begrijpelijk maar het mag niet. En dit zorgt nog steeds voor een boel ellende. De financiele administratie werkt zo dat zwakkeren worden uitgebuit. De klantenservice probeert je goed te woord te staan maar heeft onvoldoende inzicht hoe een en ander werkt, of men accepteert dit dat het zo werkt.
Advies aan Kassa: Pak de grote jongens als Jasper de Rooij aan en laat ze alle hoeken van de kamers zien. Hij en het kader bij Simpel zijn de profiteurs in onze samenleving die een luxe leven leiden op de zakken van de zwakkeren. Als zij de grenzen van de rechtstaat overschrijden wordt het tijd dat ze worden aangepakt.

mathijs_b
door mathijs_b - Jul 21, 2012 om 21:47
641 Antwoorden / 77 Vragen

Mensen, wat maken jullie je druk om Jasper de Rooij en Simpel?
de Rooij is werknemer van T-Mobile en Simpel is gewoon een onderdeel van T-Mobile.
Bij T-Mobile moet je gaan klagen en verhaal halen!

li
door liesb21hen - Jul 22, 2012 om 08:57
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor ga gerust naar telecomervaring.nl. Er zijn meer dan 1000 reacties te lezen over het wangedrag van Simpel.

mathijs_b
door mathijs_b - Jul 22, 2012 om 12:38
641 Antwoorden / 77 Vragen

Waarom zou Simpel de zaak in orde moeten maken? Nu levert het veel geld voor hun op en niemand stapt voor een paar € naar een advocaat.
Maar hoe zit het met de betrouwbaarheid van T-Mobile? Daar valt Simpel onder.....

pe
door peewee18 - Jul 22, 2012 om 14:14
3 Antwoorden / 0 Vragen

heb sinds 25 -6-2012 een abonnement op simpel vier dagen kunnen bellen, internetten en sms'jes kunnen versturen en sinds dien niet meer, dus al meer dan drie weken. Regelmatig met Simpel gebeld en nog steeds geen oplossing. Want het werkt nog steeds niet. Vorige week geprobeerd telefonisch op te zeggen, maar dat lukte dus niet. Heb gisteren maar een aangetekende brief verstuurd om per direct mijn contract te beëindigen en nu maar afwachten hoe coulant ze zijn.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 22, 2012 om 17:18
4299 Antwoorden / 5 Vragen

vliegenderob zaterdag 21 jul 2012, 12:52

Hoe meen jij dat te weten?

Hij beantwoord zijn mail op de Iphone, onderstaand stukje is een c/p uit de header van de mail;

"Authenticated sender: mail0613*knip*)
by authsmtp.vodafone.nl (Postfix) with ESMTP id
"

Uiteraard laat ik zijn nummer niet helemaal zien. En eigenlijk beginnende met 13 is, niet beters te weten, van KPN, neem aan dat hij ooit zijn nummer heeft overgezet naar Vodafone.

le
door leeo - Jul 23, 2012 om 00:25
8 Antwoorden / 1 Vragen

HELP !! HELP !!
Welke advocaat wil op nocure nopay basis voor een groot aantal klanten tegen dit bedrijf gaan procederen. Misschien iets voor Kassa om hier het initiatief te nemen om zo gezamenlijk een vuist maken. De omzetten van dit bedrijf zijn schrikbarend, vele tientallen miljoenen. De kosten maken dat de kleine 'man' niet kan procederen tegen deze oplichters. De Rooy en consorten moeten nu maar eens een halt toegeroepen worden als sinds de oprichting van Simpel stinkt het en de 'heren' leven als god in Frankrijk.

Wie durft ze aan te pakken HELP HELP !!

pechvogel42
door pechvogel42 - Jul 23, 2012 om 09:37
13 Antwoorden / 0 Vragen

leeo, helemaal mee eens, kunnen we niet met elkaar een advocaat in de arm nemen, de kosten delen.Samen sterk!
REDACTIE VAN KASSA: kunnen jullie ons hierbij aub helpen?

si
door simpel bedriegt - Jul 23, 2012 om 10:59
5 Antwoorden / 0 Vragen

Handelsmerk van simpel bestaat vooral uit liegen, bedriegen en schone schijn.
Klanten binnenhalen, korte termijnsucces is het hoogste doel, waar waardeloos management zich in "onderschijt".
De zakkenvullers zullen, de puinhopen achterlatend, niet onwaarschijnlijk met een bonus de plaat poetsen; Waarom zou dat alleen maar bij de misselijk makende opportunisten bij banken, verzekeraars en de overheden gebeuren.
Toen ik voortijdig bij simpel weggevlucht was ben ik gaan informeren bij een hollands nieuwere aanbieder. De klantenservice van dat bedrijf vertoont opmerkelijk veel gelijkenissen met de (eveneens NO-REPLY-)oplichtersbende van simpel. Daar kwam men ook niet verder dan het zich verschuilen achter verkoopretoriek, schijnprocedures en andere vertraginstactieken.
Pas dus op!

de
door demoontjuhh - Jul 23, 2012 om 11:21
2 Antwoorden / 0 Vragen

Die Jasper de Rooij kan beter eens zorgen voor een goede en degelijke klantenservice in plaats van zich op te houden met dat callcenter waar je een half uur bezig bent om er te komen en ben je er uiteindelijk dan donderen ze de haak er aan de andere kant op.Niet zo gek dat men gefrustreerd raakt.En wat netter aangesproken worden zou dat bedrijf ook niet misstaan.Heb tenslotte niet met die snotneuzen op school gezeten.

maria1962
door maria1962 - Jul 23, 2012 om 11:39
4 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn nummer zou op 26 juni 2012 geactiveerd worden. Ik heb gekozen voor nummerbehoud. Dat is nog steeds niet gebeurd. Meerdere malen gebeld maar ik krijg steeds te horen dat er een storing is en dat het binnen een paar dagen opgelost kan worden. Ik moet mijn telefoon maar een paar keer af en aanzetten. Ondertussen zijn we op vakantie geweest maar ik heb mijn toestel niet kunnen gebruiken.
Weer gebeld en werd weer aan het lijntje gehouden met dezelfde onzin. Ik heb via het opzegformulier opgezegd.
Ik heb genoeg van Simpel.

pe
door peewee18 - Jul 23, 2012 om 13:10
3 Antwoorden / 0 Vragen

Heb zojuist met Simpel klantenservice gebeld en telefonisch mijn abonnement opgezegd. Nadeel is dat ik m'n oude nummer dan niet kon behouden. Maar ben nu wel van Simpel af.

pechvogel42
door pechvogel42 - Jul 23, 2012 om 13:14
13 Antwoorden / 0 Vragen

maria1962,waar kan ik dat opzegformulier vinden? en peewee18, kan het echt zo"simpel"dat je je abonnement opzeg per telefoon?
Ik zit al vanaf 4 juli zonder telefoon, die dag zou ik overgezet worden.Ik wil nu van mijn contract af vandaar dat ik t je vraag. Het zou voor mij geweldig zijn als ik er op die manier vanaf kan komen.Kvind t een drama!

pe
door peewee18 - Jul 23, 2012 om 13:41
3 Antwoorden / 0 Vragen

Pechvogel42 dit ging inderdaad zo "simpel", heb inmiddels ook al een bevestiging via de mail ontvangen dat mijn contract beëindigd is. Zat al wel 4 weken zonder telefoon.

le
door leeo - Jul 23, 2012 om 14:04
8 Antwoorden / 1 Vragen

Peewee18 ik geeft je gelijk, aan de andere kant laat je ze hier weer mee wegkomen de criminelen. Kreeg dit ook te horen, maar mijn nummer kwijt geen recht op restitutie van betaalde gelden en misschien zelf doorbetalen van de contactduur ??

Even rondkijken naar andere providers leert dat je voor 3 euro al een zelfde contact kunt afsluiten met VEEL minder haken en ogen en slapeloze nachten. Overal kunt bellen en gebeld worden kunt SMS en etc.

Ze maken hun probleem jouw probleem en laten je stikken...

md
door mddubois - Jul 23, 2012 om 21:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik moet eerlijk zeggen was heel tevreden over simpel. was duidelijk. en simpel. goedkoop bellen/smsen en via internet je persoonljike pagina bijhouden. totdat er stront aan de knikker is , en ik ineens niet meer kan bellen, smsen en geen sms kan ontvangen. ik kan wel gebeld worden. ik heb nooit een bericht ontvangen over een belplafond, of nooit een bericht ontvangen over dat het eventueel niet gelukt zou zijn een rekening af te schijven. de service lijn is ook niet te bereiken en word met een standaard bandje beantwoord. (storing) al met al>> mijn klachten brief is onderweg. >>> tevens wil ik wel melden, dat er hier serieuze problemen moeten worden beschrven . wat ik zoal las over het niet weten dat je er 2 jaar aanvast zit...dan had u de kleine lettertjes moeten lezen....

Betreft: Klacht
Rotterdam, ma. 23 juli 2012
Geachte heer/mevrouw,
Sinds afgelopen vrijdagmiddag 20 juli heb ik plots geen bereik met mijn mobiele telefoon.
Ik heb hier een klacht over.
Ik merkte dat ik geen telefoonnummers meer kon bellen, tevens geen sms berichten meer kon versturen.
Waarna ik na het weekend merkte dat ik ook geen sms berichten meer kan ontvangen.
Afvragende wat hiervan de rede is ging ik nadenken.
Zoals Simpel in haar voorwaarden stelt: “ Mocht u op 90% zitten van uw belplafond,
krijgt u een sms waarin dit vermeld word”.
Deze sms heb ik nooit gehad, dus ik vinkte voor mezelf af dat dat het niet kon zijn.
Ten tweede vertelt Simpel in haar voorwaarden, “mocht het niet lukken een telefoon rekening af te schrijven,
zou er ook een sms gestuurd worden, met de uitleg dat de klant het zelf binnen 5 dagen mag overmaken”.
Ook dit bericht heb ik niet ontvangen, dus ik ga ervan uit dat ook dit niet aan de orde is.

Zo ben ik op de hoogte van de 'inbraak' bij Simpel,
en snap dat de persoonlijke pagina (internet) even voor alle klanten zijn geblokkeerd.
Welnu is er geen oplossing bedacht, dat mocht er een storing zijn, (voor mij door nog onbekende oorzaak) dat er ten alle tijden een mogelijkheid moet zijn contact te leggen met Simpel.

Het geeft mij een enorme frustratie en irritatie dat ik via internet mijn familie heb moeten vragen of zij naar uw 0900 service nummer wilden bellen voor uitleg en een directe oplossing.
Gebeurt het nu dat die nummers ook niet werken naar behoren.
Er is 'geen dookomen aan' en het blijkt niet te lukken iemand aan de telefoon te krijgen.
Tot op de dag van vandaag lijkt Simpel met de Noorderzon te zijn vertrokken.
Als laatste hierover wil ik melden dat het zeer klant-onvriendelijk is,
als u uw telefoon lijn (klachten, vragen e.d.) tot 17.00 hanteert,
terwijl de 'simpel bestel lijn “wel tot 20.00 open is.
Voor mij betekent dit, dat ik als meisje alleen,
sNachts (nachtdienst) en sAvonds 23.30(avonddienst) in mijn eentje alleen over straat moet,
in Rotterdam Zuid. Zonder ook maar enige manier te kunnen bellen/smsen als er iets gaande is.
U kan van mij aannemen dat ik mij enorm gestresst en onveilig heb gevoeld, en dit is nog steeds niet opgelost. Omdat ik geen contact met Simpel kan leggen, heb ik vrijdag een email gestuurd,
waarop ik binnen 5 tot 10 werkdagen antwoord zou krijgen. U begrijpt zelf ook dat dit geen optie is.
Mijn eigen optie zou zeer simpel zijn. Overstappen naar een andere aanbieder.
Omdat de zaken toch doorgaan heb ik zojuist (maandag 23 juli) mij prepaid bij een andere aanbieder aangemeld. Ik MOET bereikbaar kunnen zijn.

Mijn conclusie is dat u mij niet de dienst levert zoals overeengekomen in het contract.
Omdat u zich jegens mij niet aan de bovenstaande verplichting heeft gehouden,
verzoek ik u vriendelijk een uitleg te geven ,
en mijn gemaakte kosten te vergoeden (aanmelding andere Telecom aanbieder)

Mijn mobiele telefoonnummer vind u bovenaan deze klachtenbrief.
Ik verzoek u vriendelijk binnen 1 week op mijn klacht te reageren.
Indien mijn klacht binnen deze termijn niet naar tevredenheid is afgehandeld,
zie ik mij genoodzaakt nadere stappen te moeten ondernemen.

Met vriendelijke groet,
------

de
door demoontjuhh - Jul 24, 2012 om 10:44
2 Antwoorden / 0 Vragen

100 Belminuten voor 2,50 per Maand! (TIP)

Prijs:

Bekeken:59 keer sinds 02-06-12, 22:46 Grotere foto
KenmerkenConditie: Nieuw Beschrijving
Uitstekende dekking via het vertrouwde KPN netwerk
Betaal nooit meer dan 10 minuten per gesprek
Géén beperkingen of creditcheck, iedereen wordt geaccepteerd
*Klik door naar de site voor meer informatie!
bit.ly/GoedkoopBellen

Kijk hoe misleidend Simpel is,als je door klikt naar de site kom je bij hen terecht.Dit is te vinden op marktplaats.

as
door astrid473 - Jul 24, 2012 om 16:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Jasper De Rooi????? aha dat is de naam van de dircteur. ik ben al vier weken aan het mailen schrijven bellen naar simpel maar als ik vraag mag ik de dircteur spreeken dan kan dat niet alleen schriftelijk maar een naam naar wie ik een brief wil sturen van hogere hand geven ze niet gewoon naar simpel zeggen ze dan en dan adres vraag ik mij af wat raar maar nou weet ik wie ik aan moet spreken meneer van De Rooi.zal hem nog een keer mijn brief sturen tav van hem.

zelf ben ik ook al vier weken afgesloten door een fout van simpel ze waren bij mijn brief die ik een week voor ingang van mijn abo ontvangde de simkaart vergeten toe te voegen. ze hadden mij belooft binnen 10 werkdagen een nieuwe te stuuren en heb nog steeds niks 25-6 zou mijn abo ingaan maar op 24-7 nog steeds niks. ik hen een abo aangevraagd met nr behoudt heb echt spijt dat ik voor simpel heb gekozen.

en dan ook nog mooi zeggen ik zou ook gek worden als ik een week niet kan bellen en je klanten gewoon vier weken laten zitten dat ze niet kunnen bellen mooi is dat mijnheer De Rooi

vindt het maar een raar wereldje bij simpel ik vertrouw ze niet meer ben benieuwd wanneer ik weer kan bellen,

ro
door roosleander - Jul 24, 2012 om 16:51
10 Antwoorden / 2 Vragen

Ook ik heb het abonnement geannuleerd, krijg ik een berichtje waarin staat dat het abonnement is opgezegd, niets over het retourneren van de gemaakte kosten, wat wel mondeling werd toegezegd. En natuurlijk met een no-replay mailtje. Ik wacht nog even af, maar ik denk dat die muisje nog wel een staartje zal krijgen, want ik ga echt niet betalen voor gebakken lucht. Ze hebben niet geleverd wat ze beloofd hebben, dus heb ik recht op mijn geld terug. Ben alleen bang dat het een heel lang wellus niets spelletje gaat worden. Maar misschien dat Kassa ons wel wil helpen in deze? Ik denk dat er genoeg mensen boos zijn op Simpel om hier iets mee te doen, een studio vullen kunnen we vast wel.

le
door leeo - Jul 24, 2012 om 17:09
8 Antwoorden / 1 Vragen

Jammer dat het stil wordt .. komt misschien ook omdat veel mensen op vakantie zijn en het minder prominent op de kassa site aanwezig is. Maar zijn er intussen mensen die weer kunnen bellen nadat ze zijn geblokkeert of nog nooit een minuut met hun nieuwe simkaart hebben kunnen bellen...
Bij mij werkt het nog steeds niet... ook mijn simpel niet wat maandag al zou moeten werken volgens Annie.. de Rooij

mathijs_b
door mathijs_b - Jul 24, 2012 om 18:36
641 Antwoorden / 77 Vragen

Als ik de reacties lees, begin ik te vermoeden dat er helemaal geen echte hacker aan het werk geweest is. Misschien heet die z.g. hacker wel J. de R. En nu heeft hij, een heel goede reden om alleen nog te cashen en niet meer te leveren. "Overmacht" heet dat en dat kan héél lang duren als je geen specialisten aan het werk zet, maar die specialisten zijn misschien helemaal niet nodig. Misschien is een druk op de "enter" toets voldoende, maar een storing is veel lucratiever......

pechvogel42
door pechvogel42 - Jul 24, 2012 om 22:45
13 Antwoorden / 0 Vragen

VOOR IEDEREEN DIE MET DE OPLICHTERSPRAKTIJKEN VAN SIMPEL TE MAKEN HEEFT LET GOED OP!!! NA AANLEIDING VAN DE BRIEF VAN SIMPEL AAN DE REDACTIE VAN KASSA WAARIN STAAT DAT SIMPEL COULANT ZAL ZIJN VOOR DE MENSEN DIE HUN ABONNEMENT OP WILLEN ZEGGEN DOORDAT ZE GEEN GEBRUIK HEBBEN KUNNEN MAKEN VAN DE DIENSTEN VAN SIMPEL ( ZOALS IK ) LET OP HET VOLGENDE.......BEL DE KLANTENSERVICE VAN SIMPEL.....TOETS IN HET KEUZE MENU 5 X KEUZE 1. DAN KRIJG JE IEMAND AAN DE TELEFOON.
JE KUNT DAN JE ABONNEMENT OPZEGGEN EN VRAAG OM EEN BEVESTIGING PER MAIL. KOMT DIE NIET SNEL GENOEG BINNEN, NOGMAALS BELLEN.
HOE DAN OOK: IK BEN VERLOST VAN DEZE OPLICHTERSBENDE!!! IK RAAD IEDEREEN AAN HETZELFDE TE DOEN. VERVOLGENS BIJ DE BANK DE AANSLUITKOSTEN PLUS ABONNEMENTSGELD TERUG STORTEN.

mi
door misspunt - Jul 25, 2012 om 08:55
7 Antwoorden / 1 Vragen

Simpel

heb al 1,5 jaar een contract bij simpel geen problemen gehad
maar nu ging 3 weken geleden mijn simkaart stuk, gebeld en binnen 5 werkdagen zou ik nieuwe hebben
maar na 10 dagen nog geen,, gebeld..krijg ik een miep aan de lijn die haast zat te janken en me vertelde dat ze niet wist wanneer mijn simkaart kwam.. dat ik maar een brief naar simpel in driebruggen moest sturen> dus maw zei ik..: mijn contract loopt gewoon door.. maar ik kan niet van de bundel gebruik maken.., je kan je rekening niet nakijken want de simpel pagina is NOg steeds niet te openen,, wat helpt me die brief dan,, ze antwoordde niet,,
inmiddels weer een week verder, problemen zouden zijn opgelost,, maar nee hoor nog steeds geen simkaart.. op mijn brief naar simpel.. dus ook geen reactie

in eens woord!! simpel is simpel gezegd WAARDELOOS!!!!

vliegenderob
door vliegenderob - Jul 25, 2012 om 10:09
292 Antwoorden / 1 Vragen

Simpel doet echt vervelend, maar dat hoeft ons toch geen geld te kosten? Ik heb dat probleem met een internetoplichter., daar kom ik niet vanaf, hij blijft elke maand afschrijven met een incasso. Met één druk op de juiste knop kan ik op mijn bankafschrift dat geld terugboeken, simpel toch? Dat kunnen jullie toch ook? Tenzij je natuurlijk niet elektronisch bankiert, dan ga je even naar het filiaal van je bank en laat de rekening van die oplichter blokkeren voor afschrijvingen van jouw rekening, dan kan hij nooit meer afschrijven.

mi
door misspunt - Jul 25, 2012 om 13:37
7 Antwoorden / 1 Vragen

laatste reactie van simpel;)

Geachte mevrouw

We hebben uw brief in goede orde ontvangen.

Wij kunnen u melden dat uw vervangende simkaart aangemaakt zal worden. U ontvangt deze binnen enkele dagen.
De abonnementskosten en de kosten voor de vervangende simkaart zullen wij aan u vergoeden.

Voor meer vragen en antwoorden kunt u terecht op onze website http://www.simpel.nl/vragen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Simpel Klantenservice

Telefoon: 0900-1418 (kosten per gesprek € 0,35)
Op deze e-mail kan geen reply gestuurd worden. Via het contactformulier op uw persoonlijke pagina of op de website, kunt u ons een nieuwe e-mail sturen.

sa
door sansan - Jul 25, 2012 om 18:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

Net gebeld met Simpel en inderdaad lijkt het geen probleem te zijn om op deze manier (PECHVOGEL) op te zeggen. Maar toen ik vroeg waneer ik de bevestigings mail kon ontvangen, wist ze dar geen antwoord op te geven.
Het blijft dus nog even afwachten of het ook echt gaat lukken. Blijf sceptisch.
Laat het weten als het gelukt is.

wa
door waltera_1 - Jul 25, 2012 om 21:44
9 Antwoorden / 2 Vragen

Ook ik had een probleem met Simpel, nu dus had maar dat duurde wel 2 jaar!
Het probleem was dat het bel plafond op 100 euro stond, maar kreeg een rekening van 500euro.
Ik heb bezwaar gemaakt maar Simpel vertelde dat door technische reden het niet eerder gestopt kon worden.
Dit speelde nog dat Simpel bij KPN zat.
Ik heb uiteindelijk de geschillencommissie in geschakeld, en zij hebben mij gelijk gegeven.
Maar nu komt het, Simpel gaat zijn eigen gang met het afhandelen van mijn zaak.
In de uitspraak staat duidelijk dat IK Simpel niets meer verschuldigd ben,en dat ik met terugwerken kracht mijn abo geld terug krijg.
Maar Simpel doet dat niet en blijft mij maar rekeningen stuuren.
En zelfs een incasso van Lindorff.
De geschillencommissie kon niets meer voor mij doen vertelden ze, ik moest zelfs stoppen met het door sturen van de rekeningen die ik van Simpel kreeg.
Ik was als u begrijpt WOEST!
Ik ben op twitter een anti simpel begonnen.
Ik heb uiteindelijk contact gezocht met T-mobile webcare.
Omdat zij in de pers hebben verteld dat Simpel van hun is.
Dat dat eigenlijk niet zo is heb ik geen boodschap aan.
Na een paar dagen kreeg ik een telefoontje van Simpel, dat ze het erg vonden en dat het ze spijt hadden.
Ik heb aan deze mevrouw gevraagd dat een bloemetje wel zo netjes is.
Na ongeveer een week stond de bloemen man voor de deur met een kaartje er bij.
Je moet dus heel veel geduld hebben maar er komt een dag dat u verlost bent van Simpel.

#simpelishetniet

si
door simpel bedriegt - Jul 25, 2012 om 23:21
5 Antwoorden / 0 Vragen

Kwantiteit voor kwaliteit, Simpel heeft ze al lang niet meer op een rijtje;
Een anagram van simpel --> mispel: "Simpel is zo rot als een Mispel";
Het zat er al jaren in, we hadden het kunnen weten!
Onder de huidige druk zal er best wel (even) wat gaan veranderen, maar hoe zit het met de duurzaamheid!?
Zou een aan fatsoen ontbrekend bedrijf dat categorisch klanten minacht, nu ineens wel het licht zien c.q. willen blijven zien?
Een vos verliest zijn haren, niet zijn streken!

peerkeeigenst
door peerkeeigenst - Jul 26, 2012 om 06:07
1 Antwoorden / 0 Vragen

dit is een bedrijf wat ze gelijk moeten stoppen de stekker eruit als ze zo met mensen omgaan het leid tot spanningen je kan er zelfs van aan je hard krijgen op de manier zo als je behandeld word ik bel al bijna drie weken maar je komt niet verder en opzeggen gaat ook niet je zit er gewoon twee jaar aan vast en je kan niet bellen makkelijk 100 belminuten voor 2,50 het werkt toch niet gewoon oplichterij een ander word is er niet voor stuur de mensen gewoon een nieuw kaartje met de nieuwe gegevens en ze kunnen bellen of zijn ze daar net zo ston als de mensen bij de klante service die weten ook niks dei werken zeker ook voor 2,50 100 minuten dan krijg je van die dommen antwoorden

pechvogel42
door pechvogel42 - Jul 26, 2012 om 09:16
13 Antwoorden / 0 Vragen

Waltera, ik wil je actie op twitter graag volgen, waar kan ik je vinden. Bij mij "lijkt" het te zijn opgelost doordat ik in het keuze menu 5 x de keuze 1 heb getoetst en mn abonnement heb opgezegt, ik heb ook de bevestigingsmail binnen,desondanks blijf ik wantrouwend en moet ik dat vertrouwen nog echt krijgen.
Hoe dan ook, ik wil mensen waarschuwen en behoeden voor de belazerpraktijken van Simpel vandaar mijn vraag. bedankt alvast!

maria1962
door maria1962 - Jul 26, 2012 om 14:45
4 Antwoorden / 0 Vragen

Om op te zeggen kun je bij contact kijken en het op het contactformulier bij: "categorie"..... "opzegging" aanvinken. Maar ik hoorde niets en aangezien ik een maand geleden aangesloten zou worden en nog niets hoorde heb ik weer gebeld.
Deze keer kreeg werd mij verteld dat mijn abonnement op mijn verzoek geannuleerd zal worden en het geld teruggestort zal worden.
Zojuist heb ik daar de bevestiging van ontvangen.

Yes, ik ben er vanaf.

Succes allemaal en laat je niet aan het lijntje houden.

maria1962
door maria1962 - Jul 26, 2012 om 14:51
4 Antwoorden / 0 Vragen

@ Roosleander .
In mijn bevestigingsmailtje stond wel iets over het terugstorten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 26, 2012 om 16:51
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@astrid473
Je hebt de naam van de directeur, je weet om welk bedrijf het gaat. Beetje combineren die 2 en je kunt contact leggen met hem.

Enkel niet te kritisch worden, daar kan Jasper niet zo goed tegen, blijft toch een mistroostig sulletje..

di
door diannn17 - Jul 26, 2012 om 18:38
3 Antwoorden / 1 Vragen

@ Misspunt

ik heb precies hetzelfde probleem!
Zojuist gesproken met een medewerker, die mij beloofd dat mijn simkaart over 3 tot 6 werkdagen zal werken.
Geloof het zelf..
Nu heb ik inmiddels al 17 dagen geen telefoon.. moet nog langer duren schijnbaar.
Als je een email stuurt moet je niet verwachten dat je spoedig geholpen word want ook dat duurt max. 10 werkdagen, nemen ze ook de tijd voor.
De medewerker aan de telefoon wees natuurlijk met zijn vingertje naar de technische dienst, waar hij op antwoord moest wachten!?
Ik weet niet meer wat ik moet doen...

wa
door waltera_1 - Jul 26, 2012 om 20:18
9 Antwoorden / 2 Vragen

Pechvogel 42 mijn twitter is #simpelishetniet

De directeur van Simpel is volgens mij niet jasper de Rooij .
Hij doet wel als of hij dat is, maar hij fungeerd als afleider bij Simpel.
De werkelijke directeur zit bij het bedrijf dat is gehacked.
Dat is een miljoenen bedrijf te woerden.
kijk maar eens via LinkedIn J-W van Doorn.

maria1962
door maria1962 - Jul 26, 2012 om 22:21
4 Antwoorden / 0 Vragen

@ diannn17

Mij hebben ze al een maand gezegd dat het binnen een paar werkdagen opgelost zou zijn.... niet dus. ondertussen ben ik nog op vakantie geweest en kon niet bellen of gebeld worden. Niet dat ik dat erg vind op vakantie , jaren geleden wisten we niet niet, maar het thuisfront zou me nodig kunnen hebben. Gelukkig werkt het abonnement van mijn man wel (heeft al jaren probleemloos simpel )

Ik heb nu een tweede bevestigingsmail ontvangen dat morgen afgesloten zal worden ( Ik was niet eens aangesloten ).
Tot morgen kan ik mijn simkaart nog gebruiken schrijven ze ook nog.
Dat kreng heeft het nooit gedaan.
Maar goed ik ben als het goed is morgen van alles af.

sk
door skettens - Aug 1, 2012 om 10:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

pechvogel42 :

Ik heb gister ook mijn abbo opgezegd en een bevestiging gekregen via de mail. Maar nu zag ik in een topic dat je het geld terug wilt boeken via de bank? Is dit mogelijk bij de bank zelf?

li
door liesb21hen - Aug 1, 2012 om 12:33
4 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag 1 aug. Ik kan nog steeds niet sms-en. Ook nr. weergave werkt nog niet.
Dit duurt al vanaf begin juni.
Kan sinds vanmorgen wel op my-simpel,
Diverse mails gestuurd, maar er wordt niet op gereageerd.
Ik ben niet van plan te betalen voor 2 maanden sms-en.
Ben blij, dat ik over 3 weken van mijn abonnement af ben. Heb al 6 weken een dubbel abonnement. Dank je wel Simpel.

ni
door niets74 - Aug 1, 2012 om 15:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag 1 augustus. Mijn dochter heeft een mail gekregen waarin ze een nieuw wachtwoord moest opvragen. Dit lukt niet!!! Ze krijgt elke keer opnieuw een foutmelding of de mail komt pas na 3 uur binnen en is dan niet meer geldig. Simpel is telefonisch niet te bereiken. Je wordt van het ene keuze menu naar het andere keuze menu gestuurd. Ook het contactformulier versturen lukt niet, dan krijg je een foutmelding. Factuur wordt niet afgeschreven. Ze kan niet bellen, sms-en of op internet. Je krijgt helemaal niks aan informatie door, dus hoezo problemen opgelost meneer Jasper de Rooij, directeur van Simpel? Klanten die hun abonnement op willen zeggen, kunnen contact opnemen met de klanterservice wordt door hem gezegd. Dan moet deze in de eerste plaats wel bereikbaar zijn!!! En hoe kunnen ze per klant bekijken wie er voor een compensatie in aanmerking komt, waar kan je dit aangeven? Niet bij de klantenservice dus!!! Volgens mij hebben alle klanten van Simpel met dezelfde problemen te kampen en dus recht op die compensatie. Simpel belooft dan wel beterschap, maar ook na de reactie van de heer de Rooij is er nog steeds niks veranderd. Was het maar zo SIMPEL he?

je
door jeaninekuijer - Aug 1, 2012 om 15:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb wel een mail ontvangen waardoor ik weer zou kunnen inloggen op 'mijn simpel' maar helaas lukt het niet dat voor elkaar te krijgen. Verder kan ik plots niet meer sms-en en gebeld worden. Daarnaast geeft mijn telefoon constant de melding dat de simkaart vol is en berichten verwijderd moeten worden. Er staan echter geen berichten op... Simpel is niet zo simpel op dit moment..

li
door liesb21hen - Aug 1, 2012 om 16:03
4 Antwoorden / 0 Vragen

Het inloggen lukte me vanmorgen ook niet direct. Pak direct het adres in de mail en dan lukt het wel als je gelukt hebt.
Na de eerste keer inloggen kreeg ik het overzicht van iemand die ik absoluut niet ben. De 2e maal lukte het wel. De aanhouder wint.

vliegenderob
door vliegenderob - Aug 1, 2012 om 17:11
292 Antwoorden / 1 Vragen

tijdje terug heb ik drie keer met Simpel gebeld en een e-mail gestuurd. N.a.v. de e-mail kreeg ik vanochtend een telefoontje van Simpel: "fijn dat u gereageerd heeft op onze aanbieding en ik heb een hele mooie voor u. Het lukte mij de woordenstroom te onderbreken en zei dat ik dat helemaal niet wilde en gezien de vele klachten helemaal geen enkele aanbieding van Simpel wil. Ik probeerde te vertellen van de onbeschofte behandeling van enkele dames aan de telefoon, vooral dat één zei dat ik niet dat gratis nummer moest bellen maar dat andere dure 0900 nummer, om vervolgens te verbreken. De opbeller van vanmorgen hield de policy van de zaak in ere, luisterde niet meer naar wat ik wilde zeggen, verbrak, net als de collega's de verbinding en startte, zoals hij aankondigde, het bandje van het "bel me niet" register. Degenen die mij kennen weten dat ik uiteraard zoals altijd uiterst beleefd was, zij waren dat zeker niet. Ondanks het ongetwijfeld grote aantal klachten waarvan er waarschijnlijk diverse opbellers zich niet zo parlementair uitdrukten vind ik dat zij toch beleefd dienen te blijven.

mi
door misspunt - Aug 1, 2012 om 22:06
7 Antwoorden / 1 Vragen

tja,, wat zal ik zeggen,,
1.. geen mail met een wachtwoord gekregen
2 wel weer dezelfde mail als de vorige week dat mijn vervangende sim wordt opgestuurd en dat ik over juli geen abbo hoeft te betalen een de kosten voor vervangende sim vergoed krijg

maar je raadt het vast wel

nee nog steeds een nieuwe sim,, dit is al week nr 4 dat ik wacht ,, weer een nieuwe maand en kan nog steeds niet bellen en niet inloggen op zijn site.

nou,, zal je zeggen dat mijn geduld inmiddels helemaaaaaaaaaaaaal op is en telefonisch zijn ze al helemaaaaaaaaaaaaaal niet meer te bereiken,, bah bah,,,
ze maken er een giga zooitje van

ce
door cees775 - Aug 2, 2012 om 10:18
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dit bedrijf mag gezien de wijze van handelen niet bestaan anno 2012.
Als je in zee gaat met Simpel zijn er over en weer rechten en plichten.
Zoals leveren waarvoor wordt betaald en betalen voor wat is geleverd Simpel heeft daar gewoon maling aan. Ik ben in de periode dat ik een overeenkomst heb met hen al een 6 tal keren afgesloten geweest welke allen onterecht waren. werd mij ook weleens per mail bevestigd maar blijven dat gewoon doen. Kreeg op een dag in mei om 17,32 uur een mail dat ik € 50,00 moest storten omdat de belkosten hoger waren die maand heb dit maar direkt gedaan (onder protest) ondanks dat een belplafond had ingesteld en werd de volgende morgen weer afgesloten.Na contact ( duurde wel een paar uur hen te bereiken ) opgenomen en hoorde dat men een foutje had gemaakt en zou mijn teveel betaalde geld met de volgende nota worden verrekend.IS NOG STEEDS NIET VERREKEND !!!!!!
Ook de heraansluiting duurde gewoon een week.
2 weken geleden weer afgesloten daar ik mijn betaling had laten storneren omdat ik een kreditnota tegoed had. duurde weer een week.
Inmiddels heb ik hoge kosten gemaakt voor een alternatief om te bellen en het in de hand nemen van een raadsman.
ik heb een dossier opgeboued van meer dan 40 mails en wil dit onder de rechter brengen om aan te tonen dat er niet geleverd wordt waarvoor men een overeenkomst is aangegaan.
Ook is het zo dat de ontvangen mailtjes van Simpel zich beperken tot 3 en dan allen nog gewoon 3 a 4 weken later dan gevraagd.
Ik waarschuw een ieder die in zee wil gaan met Simpel dat je een sterk hart moet hebben om bij deze club te horen.

fr
door frankieshooter - Aug 2, 2012 om 11:26
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben jammer genoeg ook lid van die diefenbende simpel ik heb nu al 6 weken geen telefoon meer kan niet uit bellen of sms en heb alles al geprobeert emails verstuurd naar simpel lukt niet bellen naar simpel zit je 25 minuten te wachten krijg je eindelijk iemand aan de lijn die zegt even te moeten kijken in de computer en ze onderbreken gewoon je telefoon ik heb nog nooit in me leven zo onbeschofte provider gezien zat daar voor bij kpn voor twee jaar en nog nooit geen problemen daar gehad bij kpn spijt dat ik daar weg ben gegaan en simpel moet gauw ze naam veranderen niet simpel of diefen bende nr 1 bestellen van mensen kunnen ze goed daar ik snap niet dat dit soort praktijken mogelijk zijn in nederland en hier niks aan gedaan word ik heb me zakken vol van heel deze provider en wou dat ik hier van af kon komen .

pechvogel42
door pechvogel42 - Aug 2, 2012 om 14:41
13 Antwoorden / 0 Vragen

voor alle gedupeerden van deze dieven en oplichtersbende.
Bel de klantenservice, kies 5 keer optie 1, zeg dan je abonnement op, vraag om nbevestiging per mail, als deze binnen 20 minuten niet binnen is nogmaals bellen en vragen om bevestiging. En verder iedereen die je kent waarschuwen voor deze oplichterszooi.

wo
door wouter1976 - Aug 2, 2012 om 23:29
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik moet even de frustratie van me afschrijven. Per 5 juni jl is mijn contract beëindigd. Als je dan denkt dat alles klaar is heb je het mis. Simpel had mijn gefactureerd voor de gehele maand juni.
Na een brief van mijn kant een excuusmail ontvangen op 4 juli jl. en met de mededeling dat het door mij teveel betaalde bedrag zo spoedig mogelijk op mijn rekening zou worden terug gestort.
Ze hadden een herberekening gemaakt en daaruit kwam dat ik nog 9,15 moest betalen, maar omdat Simpel 41,95 had afgeschreven zou ik nog 32,30 terug krijgen
Toen dit afgelopen week nog steeds niet gebeurd was heb ik de automatische incasso gestorneerd en zelf de 9,15 overgemaakt.

Toen ik gisteren weer op Mijn Simpel kon zag ik al dat het niet goed zou komen. Er stond dat ik nog een bedrag verschuldigd was van 32,50. Niks geen herberekening zoals in de mail beloofd.

En tot mijn grote verbazing vandaag een sms ontvangen met de mededeling binnen 24 uur betalen anders afsluiten. Pfffff wat een organisatie. Ik zit al een maand bij een ander.
Het zal mij niets verbazen als ik volgende week een brief van een incasso bedrijf ontvang.

Ik weet dat ik in mijn recht sta, maar het kost zoveel energie. Vandaag maar weer een brief gestuurd met uitleg en ze om de oren gemept met hun eigen excuus mails en beloftes.
Ben benieuwd waar dit eindigt.

Simpel is een incompetent arrogant bedrijf die heel gemakkelijk wat roept maar de daden blijven uit.

he
door henzelesterhuis - Aug 3, 2012 om 18:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

mijn klacht is deze ik had een belplatform en tot mijn grote verbazing kreeg ik een rekening van maar liefst 186.03 euro.Het belplatform had ik juist ingesteld om dergelijke hoge rekeningen te voorkomen.daarbij sta ik ook onder bewindvoering. waardoor ik zeker niet deze kostens kan maken.. en dan word er gezegt dat ik me belplatform niet heb ingesteld terwijl ik zwart op wit en printscreen heb van me belplatform dat tot 90 euro kostens mag maken. en vind het gewoon heel vervelend dat ik geneigt ben om naar het hoofdkantoor wil gaan om verhaal te halen. want dit is klanten afwimpelen.en letelijk voor gek te zetten.. met simpele praatjes vandaag simpel:D
en daar komt indd ook nog de storing bij en krijg je 2 keer 18 euro terug voor een maand storring .
wat moet je nog met simpel doen.

wa
door waltera_1 - Aug 3, 2012 om 22:16
9 Antwoorden / 2 Vragen

Aan Henzelesterhuis:
Ik heb het zelfde gehad met het belplafond.
Simpel verteld dan dat komt door een technische reden.
Ik heb dat voor laten komen bij de geschillencommissie deze hebben mij gelijk gegeven.
Als je een plafond zelf in stelt, dan mag de klant er vanuit gaan dat daar niet van af wordt geweken.
technische redenen mag niet aan gevoerd worden!
Je wint dit, om dat mijn zaak dient als voorbeeld.
Kost je even 50,-euro maar krijg je later terug.
Ga naar geschillencommissie telecom.
kijk ook op mijn twitter.
#simpelishetniet

pe
door peggy werring - Aug 6, 2012 om 12:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

We hebben beiden een abonnement bij Simpel (en dus twee telefoonnummers). We hebben al sinds mei 2012 problemen met het bellen vanuit bepaalde (Aziatische) landen. Sms-en lukt wel. Ondanks dat we deze problematiek kenbaar hebben gemaakt bij Simpel per mail en telefonisch geven ze aan dat dit probleem niet bij hen bekend is. Zeer vreemd, zeker omdat we beiden hetzelfde probleem ervaren. Herkent iemand zich in bovenstaande?

he
door herbertniessen - Aug 8, 2012 om 13:34
1 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds twee weken kan ik niet af en toe meer bellen met mijn mobiel bij Simpel, ik kan wel gebeld worden en berichtjes ontvangen maar kan niets vetsturen.. Ik kreeg, na lang wachten (41 minuten), iemand aan de lijn die mij keurig hielp met het uitproberen van een aantal zaken. Niets mocht helpen, helaas. Afgelopen maandag ontving ik een mail, van een technische dienst, waarin mij werdt verteld dat aan het probleem wat ik heb niets te doen is vanwege een slechter berijk in het gebied waar ik woon. Wel vreemd dat mijn vrouw, die ook een abonnement heeft bij Simpel, daar geen last van heeft....
Erg jammer dat er zo gereageerd wordt op klachten/problemen uit de markt... Ik probeer nog een nieuw SIM-kaartje als dat niet werkt dan houd ik er mee op... Simpel

si
door simpel bedriegt - Aug 9, 2012 om 11:16
5 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer het bereik zo slecht is dat men denkt onbereikbaarheid daarmee te kunnen verklaren hoort men je aan te bieden het contract te ontbinden c.q. je tenminste het teveelbetaalde bedrag terug te geven.
Dat Simpel in dit geval weer een kletsverhaal ophangt mag o.a. blijken uit het feit dat die bereikbaarheid bij een ander op dezelfde plek wel in orde is.
Weer een goed voorbeeld van hoe diep de KLANTENMINACHTING bij Simpel geworteld zit.

ma
door martslog1965 - Sep 2, 2012 om 14:27
1 Antwoorden / 0 Vragen

Om SIMPEL van te worden...... Stelletje Nonoos... Gerelateerd aan de wanprestaties die u levert t.a.v. mijn abonnement, wil ik deze per direct opzeggen. U zult mij wellicht willen wijzen op de nog lopende contractsduur en de maandelijkse kosten die ik daardoor moet (blijven) betalen maar daarmee kan en zal ik geen genoegen nemen. Inmiddels is mijn 06 nummer sinds 13 augustus niet meer in gebruik, cq niet meer te gebruiken. Op mail reageert u niet, of met standaard gegenereerde antwoorden waar ik niets aan heb. Telefonisch bent u niet te bereiken, meerdere malen heb ik, bij uw telefonische helpdesk, ruim een half uur tevergeefs gewacht op verbinding met een medewerker van simpel. Op mijn brieven heb ik ook nimmer een reactie mogen ontvangen. Kortom, ik betaal een abonnement maar kan niet bellen of gebeld worden, u bent onbereikbaar, of reageert gewoonweg niet, ik lijd schade en betaal voor niet geleverde diensten... Nogmaals, u levert wanprestaties en dientengevolge ontbind ik het contract.

an
door antram - Oct 15, 2012 om 12:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

15 oktober.................en kan nog steeds niet bellen met mijn abonnement. Afgesloten in juli!. Wel geld van de rekening gehaald natuurlijk. Per 1 oktober zou mijn nummer worden overgezet. Klantenservice gebeld (5X) en steeds maar weer diezelfde smoes: technische storingen. Pure frustratie. Mijn dochter (want het is haar abonnement) al weken niet bereikbaar. Volgens mij gaat het om heel veel mensen, hoor het in mijn omgeving echt van iedereen. Nu maar een prepay van t mobile gekocht, werkt meteen.
Ik snap steeds beter waarom dit bedrijf deze naam heeft gekozen! Simpel: gewoon NIET mee in zee gaan.

mathijs_b
door mathijs_b - Oct 15, 2012 om 14:50
641 Antwoorden / 77 Vragen

Beste Antram... Nu een Pre-Pay van T-Mobile?.... Simpel is ook T-Mobile. Nu verdienen ze dubbel aan jou.....

si
door simpel bedriegt - Oct 15, 2012 om 17:11
5 Antwoorden / 0 Vragen

Dat Simpel van T-mobile is maakt voor Simpel niets uit.
Simpel is niet eens bereid om van eerder door T-mobile al gemaakte "fouten" te leren.
Als je ze daar op wijst beginnen ze dezelfde (stompzinnige) procedures weer net zo makkelijk als al veel eerder door T-mobile zijn gedaan. Het motto van Simpel:
Iedereen heeft recht op eigen stommiteiten en die zullen we maken ook.
Ideaal wanneer de klant al heeft betaald. Procederen doet die klant toch niet dus voelen ze zich vrij om dmv allerlei treiter-tactieken de klant te ontmoedigen/frustreren.