M.
door M. van der Burg May 2, 2023 om 13:50
Geldzaken & recht
Zijn bankzegels die uitgegeven zijn door winkeliers in Berkel en Rodenrijs.

Ik heb nog bankzegels ter waarde van 5 cent per stuk uitgegeven door de winkeliersvereniging in Berkel en Rodenrijs. Zijn deze zegels nog in te leveren?

2476 7 Rapporteer

mahadma
door mahadma - May 2, 2023 om 13:55
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Zoek een winkelier uit dat centrum en vraag wie er bij die winkeliers vereniging zit En of zij het bestuur van de vereniging kunnen noemen/zoeken.

ju
door juliomariner - May 2, 2023 om 13:57
1339 Antwoorden / 2 Vragen

Vraag het de lokale winkeliers vereniging:
https://winkelcentrum-berkel.nl

getty
door getty - May 2, 2023 om 14:23
4179 Antwoorden / 10 Vragen

U woont daar neem ik aan? Wat zeiden ze toen u het daar vroeg?

ro
door ronny530 - May 2, 2023 om 14:46
2803 Antwoorden / 41 Vragen

M.i. niet meer in te leveren want ze zijn hun geldigheid ruimschoots verloren. De waarde nu is net €1,60 maar voor een liefhebber die dit soort zegels verzameld gezien de staat waarin ze verkeren wel meer waard maar dat hangt van de schraarste af.

me
door mein33 - May 2, 2023 om 14:46
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Dat zijn museum stukken of iets voor een verzamelaar, maar verdere waarde zullen die spaarzegeltjes uit de guldentijd niet hebben.
Een deel van de winkeliers uit de guldentijd, die deze zegeltjes destijds uigaven, zullen inmiddels ook wel niet meer bestaan.
Informeer bij de plaatselijke winkeliersvereniging, misschien mag u ze alsnog inwisselen en leveren ze u nog wel een Euro op. ;-))

sira
door sira - May 2, 2023 om 15:00
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Dit is meer iets voor iemand die artikelen m.b.t. Berkel en Rodenrijs verzamelt, maar verwacht er geen groot bedrag voor, het is wat een gek er voor geeft..
Zet het op Marktplaats en laat bieden.

U kunt ook een gratis advertentie plaatsen op De Verzamelaar https://de-verzamelaar.com/verzamelaartjes/

1paul
door 1paul - May 5, 2023 om 09:54
3188 Antwoorden / 0 Vragen

doe es gek, stel deze vraag aan de betreffende vereniging!