hb
door hboxem May 26, 2017 om 13:16
Huishouden & energie

Container

Mag Area een containerlaten staan ook al zit er niet verkeerd in?
Als jullie nu komen kijken kunnen jullie zien dat wij er 2 stripjes in hadden liggen van een kunststof hordeur en deze hadden wij ook nog boven op liggen omdat wij niet wisten of deze er wel in mochten maar wij dachten van wel omdat het kunststof is.

De man die hem controleerde of leeg wilde gooien had  deze ook kunnen verwijderen! En dan een melding geven van dat dit er niet in mocht.

Maar hoe gaan wij nu verder want als deze container niet leeg komt zitten wij er mee dat wij niet weten waar we wel kunststof in kunnen doen en anders laten we de kunststof container maar helemaal geen dienst meer doen en gooien we alles gewoon weer in de gewone container

1243 10 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - May 26, 2017 om 13:20
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Heeft uw gemeente geen inzamelpunt/milieustation?
Of in de stad containers waar bijvoorbeeld papier /glas en kunststof kunnen worden gebracht?
Ik vind het net als u een beetje flauw om een hele container niet te legen vanwege 2 stripjes kunststof.

sjjoppy
door sjjoppy - May 26, 2017 om 13:51
7247 Antwoorden / 3 Vragen

Bij twijfel in het vervolg maar onderop leggen als het maar kunststof is waar deze container kennelijk voor bedoeld is.

Ge
door Genee - May 26, 2017 om 13:56
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Neem aan dat uw gemeente een telefoonnummer heeft wat u kunt bellen als u klachten heeft over het legen van de containers.
Zie nu met de link van @reflecs dat hard plastic er niet in mag.

reflecs
door reflecs - May 26, 2017 om 14:11
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hier kunt u een lijst bekijken en downloaden:http://www.areareiniging.nl/home/veelgestelde-vragen/

edrick3
door edrick3 - May 26, 2017 om 14:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als jullie nu komen kijken kunnen jullie zien dat wij er 2 stripjes in hadden liggen
Afgezien van het feit dat we (gelukkig) je adres niet weten ..... komen we niet kijken. ;-)
Je zit hier op een openbaar forum.
Stripjes verwijderen en de container de volgejnde keer opnieuw aanbieden.
Zat er geen mededeling op waarom de container niet geleegd is?

Cookies
door Cookies - May 26, 2017 om 16:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik ben bij jullie langs geweest, maar er werd niet open gedaan.

tijger1
door tijger1 May 26, 2017 om 17:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze zaten in de bak, om de verkeerde zooi eruit te halen.:-))

Cookies
door Cookies May 26, 2017 om 17:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Of om te checken dat de container volgende keer wel geleegd wordt.;-)

ne
door neodutchio - May 26, 2017 om 17:16
5186 Antwoorden / 12 Vragen

Een medewerker van de ophaaldienst gaat natuurlijk heen containers uitpluizen en eruit halen wat u er verkeerd in stopt. Zij constateren afval wat niet in de juiste bak zit, dan is dit het gevolg. Of het nu om 2 stripjes gaat of veel meer, het is uw taak het afval goed aan te bieden.