ik
door ikke2000 Mar 20, 2016 om 20:18
Huishouden & energie

Ervaringen met combimagnetrons

Wij zijn van plan een nieuwe keuken te kopen en op zoek naar een combimagnetron. De combimagnetron in onze huidige keuken werkt goed als magnetron, maar om te bakken niet. Wie heeft er goede ervaring met combimagnetrons en wil de merken en typenummers met mij delen. Met deze informatie hopen wij dit keer een goed werkende combimagnetron te kopen.
Ik zie de suggesties met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet
Ronald Albers.

5439 9 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 20, 2016 om 20:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen
ik
door ikke2000 Mar 20, 2016 om 20:46
2 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Aurorai
Bedankt voor deze tip.
Groeten
Ronald

marita5
door marita5 - Mar 20, 2016 om 20:36
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ikke2000

Lees eens deze antwoorden is dezelfde vraag ,

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/elektronica-tv/combi-magnetron-1

En hier de voordelen van een combimagnetron , en waar u op moet letten bij aanschaf .

http://www.magnetronoven.nl/combi-magnetrons/6/

ik
door ikke2000 Mar 20, 2016 om 20:46
2 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Maritas
Bedankt voor het doorsturen van deze links.
Na op 'combimagnetrons' gezocht te hebben, kwamen deze berichten niet te voorschijn.
Blijkbaar heb ik toch iets niet goed gedaan.
Nogmaals bedankt en vooral voor je snelle reactie.
Ik hoop meer reacties te krijgen.
Groeten
Ronald

marita5
door marita5 Mar 20, 2016 om 20:53
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan ., vr,gr.

simon55
door simon55 - Mar 20, 2016 om 20:47
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik bezit al jaren over n Sharp dit model is niet meer te koop maar bevalt als n tierelier n echte uitkomst

Tijger2
door Tijger2 - Mar 20, 2016 om 21:08
302 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb al 23 jaar een Atag, bakt ook prima, maar zal niet meer te koop zijn.

pi
door pieterwolters - Mar 20, 2016 om 21:33
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Een combimagnetron zal altijd een compromis blijven. Ik heb er diversen gehad (wegens ruimtegebrek) en ze zijn zowel als oven als magnetron niet optimaal. Als je de ruimte hebt kan je beter voor een losse oven en losse magnetron gaan. Vaak bij elkaar nog goedkoper ook dan een combimagnetron.

ik
door ikke2000 Mar 21, 2016 om 08:35
2 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Pieter,
Bedankt voor je reactie.
Groeten, Ronald

Ma
door Mat Matheij - Mar 20, 2016 om 22:01
986 Antwoorden / 3 Vragen

Ook werkzaam in de professionelere grootkeuken komt het merk Sharp voor maar dan meer als magnetron. Vergelijkingssites geven de navolgende types aan als ruim (40 l) en goed funktionerend.  Voorzien van magnetron hetelucht en quarz grill. Aanbevolen types R931BKW en R941BKW. Beiden met eendere vermogens voor grill en oven.
Met 900 Watt magnetron bij het eerste type en 1050 Watt opgenomen vermogen voor de tweede. Prijsverschil is gering.

ik
door ikke2000 Mar 21, 2016 om 08:34
2 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Mat
Bedankt voor je reactie.
Ik ga het bekijken.
Groeten
Ronald

wi
door wilma1957 - Mar 20, 2016 om 22:03
6 Antwoorden / 1 Vragen

Heb 15 jaar een Sharp gehad en nu sinds 7 jaar een Siemens combi magnetron. Deze heeft een magnetron van 1000 wat en een uitgebreide oven die ook in combinatie te gebruiken is. Ik gebruik hem dagelijks en heb geen klachten.
Wilma

ik
door ikke2000 Mar 20, 2016 om 22:18
2 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Wilma,
bedankt voor je reacfie.
heb je een typenummer(s) voor mij?
groeten Ronald

marita5
door marita5 - Mar 21, 2016 om 08:54
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Ikke2000 ,

In de tweede link van mij 20 maart om 20.36 , kunt u in de linkerkolom uw wensen ( aankoopbedrag , vermogen , oven , hete lucht e.d ) zelf aanvinken dan komt automatisch het beschikbare merk van de combimagnetron tevoorschijn , beneden aan de lijst ( linkerkolom ) staat klap alle optie`s uit klik daarop .
Scroll ook naar beneden daar ziet u alle merken staan .

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 21, 2016 om 13:42
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Er is niets zo fijn als een echte oven.