ph
door phpieterse Sep 17, 2009 om 09:08
Huishouden & energie

Feenstra Warmte Totaal Zorg

Ik heb sinds 2007 een contract bij Feenstra Warmte Zorg. Vóór 10.00 bellen, dezelfde dag gerepareerd. Dus niet. Er kwam helemaal niemand en afbellen was ook te veel moeite. Heb geregeld contact gehad met Bep, Yvonne, Bea en Saskia van Feenstra's callcentrum. Maar, zit nu al drie dagen in de kou en zonder warme douche. Afgelopen april had mijn ketel een onderhoudsbeurt moeten hebben. Niemand gezien. Schijn je zelf voor te moeten bellen. Niet voor het afschrijven van de contractkosten, dat gaat vanzelf. Dat dan weer wel. De negatieve reacties op het forum van Vereniging Eigen Huis geven dezelfde klachten weer als die van mij. Toch plaatsen zij schaamteloos advertenties van dit dochterbedrijf van NUON in hun maandelijkse magazines. Het lijkt het mij daarom tijd om de Feenstra'tjes (en de dames van het callcentrum erbij maar niet Bea want die wist nog van niks) eens langdurig bij mij onder de douche te komen zetten. Die is namelijk al dagen steenkoud!

529 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 17, 2009 om 09:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb geen problemen met Feenstra.  Hier doen ze hun werk altijd goed.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer