tw
door tweeling! Mar 6, 2020 om 17:13
Huishouden & energie

Klacht erkendedakdekker.nl let op! geen zaken mee doen!! Niet te verwarren met erkende-dakdekker.nl (met-)

Na stormschade dak laten repareren door erkendedakdekker.nl. (€ 998,25)
Na reparatie dak schade aan dak nog groter
Na div. keren contact opgenomen te hebben zouden wij terug gebeld worden.
Niks terug bellen.... via whatsapp berichten verstuurd wel gelezen geen reactie!
Via email klacht gemeld geen reactie.
Mijn advies ga absoluut niet in zee met dit bedrijf

[edit redactie: foto verwijderd ivm schending van privacyrechten]

dat was mijn man op het dak en niet een dakdekker!

4693 9 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 6, 2020 om 17:19
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Wij kunnen als vrijwilligers aan het V&A forum niets met uw advies. In ieder geval kan ik niets anders dan u verwijzen naar de geschillencommissie https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/dakbedekking/ die voor erkende dakdekkersbedrijven bestaat.
Hoe dan ook is het zinvol om klachten als deze schriftelijk, aangetekend te verzenden, in te dienen bij het bedoelde bedrijf.

Aanvullend n.a.v. ook de opmerking van @GRASPOLLEN: verwijder heel snel de foto van de dakbedekker. U heeft deze op een openbaar, in ongeveer de gehele wereld zichtbaar 'podium'geplaatst en dat is in strijd met o.a. de AVG. U heeft ongetwijfeld geen toiestemming voor publicatie. Ik zal de readactie ook vragen de foto te verwijderen.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Mar 6, 2020 om 18:08
11559 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tweeling ,

erkendedakdekker.nl valt onder Bema dakservice , deze heeft verschillende bedrijven op zijn naam staan .
Zie hier bij Kvk , klik daar op hoofdvesting , en u komt uit op de site van erkendedakdekker.nl . klik op de rode regels .

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=erkendedakdekker.nl&start=0&site=kvk2014

https://www.graydongo.nl/bouw-erkende-dakdekker-bv-utrecht-73755974

https://www.bedrijvenpagina.nl/Bema_dakservice/4280478/619b1688/

tw
door tweeling! Mar 7, 2020 om 13:12
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt dit is duidelijke info!

marita5
door marita5 Mar 7, 2020 om 13:16
11559 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , suc6

ge
door gewicht - Mar 6, 2020 om 18:08
170 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry Heremietkreeft volgens het onderschrift was de foto niet van de dakdekker maar van de echtgenoot van ts.
Wellicht is de foto te snel en zonder navraag verwijderd. Jammer.

Donuts
door Donuts Mar 6, 2020 om 18:16
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Dan had zij dat er meteen bij moeten vermelden. Bovendien heeft ook een partner recht op privacy. Gegroet.

tijger1
door tijger1 - Mar 6, 2020 om 18:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar zijn nou de reacties weer gebleven?

aurora1
door aurora1 Mar 6, 2020 om 21:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Door Danny weggeblazen met een bladblazer? Alles verdwijnt hier.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Mar 6, 2020 om 22:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan nog maar een keer. Was u niet verzekerd? Waarom de verzekeraar niet ingeschakeld voor die stormschade? Hebt u de eerste de beste advertentie op Google aangeklikt?

tw
door tweeling! Mar 7, 2020 om 13:24
Antwoorden / 1 Vragen

Ja wel verzekerd maar na reparatie probleem alleen maar erger natuurlijk alles gedaan om het met erkendedakdekker.nl op te lossen alleen zijn ze slecht bereikbaar en komen afspraken niet na en vervolgens totaal niet meer te bereiken.De site van Erkendedakdekker.nl zag er goed uit. Nu weten we inmiddels wel beter maar dat is altijd zo he?

tijger1
door tijger1 Mar 7, 2020 om 13:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ja, als je op Google kijkt en je ziet daar de klachten bij Klachtenkompasen Klacht.nl, vraag ik mij af waarom u met hen in zee ging. Had maar een betrouwbare naam gevraagd aan de verzekeraar.

tw
door tweeling! Mar 7, 2020 om 13:51
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor je slimme advies!

Topantwoord

marita5
door marita5 - Mar 7, 2020 om 15:09
11559 Antwoorden / 15 Vragen

@tweeling ,

Vul hier de domeinnaam in : erkendedakdekker.nl  , Klik dan op toon mij de gegevens ,  zet een vinkje voor : ik accepteer de voorwaarden , klik op toon de gegevens  u komt dan een e-mailadres van hotmail.com tegen .
Niet geschoten is altijd mis .

https://www.sidn.nl/whois/

tw
door tweeling! Mar 7, 2020 om 15:43
Antwoorden / 1 Vragen

Thnx ga ik zeker iets mee doen