ti
door tiguan Aug 18, 2011 om 18:43
Huishouden & energie

Mammoet meubelen

Heb ook in Feb.week 7 een dressoir besteld zou in week 18 geleverdt worden was er niet gebeld en het zelfde verhaal als bij de anderen de leverancier loop achter duurt nog 2 weken week 24 een leen dressoir gekregen daarna geen contact meer met de frima kunnen krijgen en tot opheden wachten we nog steeds ook een aanbetaling gedaan dus we zitten in dezelfde problemen

665 6 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Aug 18, 2011 om 18:45
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Welke firma?

tdehond
door tdehond - Aug 18, 2011 om 18:49
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Oops kopje bij vragen was Mammoetmeubelen.
sorry.

Bij de andere topics over dit bedrijf kunt u lezen hoe te handelen.
of
Zie algemene voorwaarden CBW artikel 17
klik hier

ti
door tiguan - Aug 18, 2011 om 19:10
3 Antwoorden / 2 Vragen

Het is de frima mammoet wonen woerden

tdehond
door tdehond - Aug 18, 2011 om 20:19
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=tiguan schreef op donderdag 18 aug 2011, 19:10]Het is de frima mammoet wonen woerden

Als u klikt op de link die ik geplaatst heb, dan kunt u in artikel 17 lezen wat u moet doen. ( link = de rode letters: klik hier in mijn tweede reactie)
Brief schrijven binnen bepaalde termijn ( zie a.v.) mijn voorkeur gaat weer uit naar schriftelijk aangetekend met copie van e.e.a ( zie a.v.)
Binnen bepaalde termijn nieuw produkt kopen waarbij verrrekend wordt wat u heeft aanbetaald tot een maximum percentage ( zie a.v.)
Dit bedrijf is/was lid van CBW, dus wordt dit afgehandeld aan de hand van Algemene voorwaarden CBW.

tenormin
door tenormin - Aug 18, 2011 om 21:18
16880 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tdehond schreef op donderdag 18 aug 2011, 18:45]Welke firma?

Ik kan het niet laten: off topic: ik kan niet lezen over zoon, mijn vader, zelfmoord - u weet wel - en krijg rode duim - als ik uw vraag had gesteld Welke firma? had ik die duim weer. Iemand met hekel aan me.

vr
door vrolijkefrans - Sep 14, 2011 om 10:18
4 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de Kvk is mammoet uitgeschreven.Verder zoeken levert als aandeelhouder op
Administratiekantoor HMB Holding in Alphen a/d Rijn met als bestuurders [Edit redactie],wonende [Edit redactie]