neon
door neon Apr 21, 2004 om 18:35
Huishouden & energie

Onbekende overname stroomleverancier

zonder het te willen en zonder het te weten ben ik volgens mijn stroomleverancier overgenomen door een tot nu toe onbekende nieuwe stroomleverancier . ik kan niets tegenspreken want ik weet gewoon niet wie de nieuwe leverancier is ;mijn oude leverancier ,essent, zegt niet te weten wie het is.

essent zegt niets meer voor mij te kunnen doen,ik kan me wel opnieuw aanmelden bij hun ,maar dan alleen op groene stroom.bovendien schijnt er dan nog een kans te zijn op een mogelijke boete van de huidige onbekende leverancier.dus zit er niets anders op dan zonder het te willen bij mijn nieuwe leverancier te blijven zonder iets af te weten van verdere condities.

over vrije stroomkeuze gesproken !!!!!!

wie weet raad ??????/          gegroet neon

533 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 21, 2004 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is raar dat Essent niet kan zeggen wie je nieuwe leverancier is. Volgens mij moeten ze dat wel weten. Heb je afgelopen tijd misschien telefoon gehad van Durion of een soort gelijk bedrijf die jou informatie gaf over de vrije markt en hoeveel je kunt besparen op de energiekosten? Er zijn nl. bedrijven die n.a.v. zo'n gesprek het contract omzet, dit zonder dat de klant een handtekening hoeft te zetten. Is dat niet zo zit er niets anders op dan te wachten op de eerste faktuur van die "onbekende" leverancier. Maar ik blijf het raar vinden dat Essent je niet kan vertellen wie dat is. Werk ook bij een energiebedrijf en wij kunnen altijd zien wie die leverancier is.

ve
door verwijderd - Apr 22, 2004 om 00:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt voor je reaktie  xxxxx11.ik heb al veel afgebeld en gemaild,ik ben bijna lamgeslagen.het is toch te gek dat zoiets kan gebeuren.een medewerker van essent zei dat remu de nieuwe zou zijn,maar later zeiden andere medewerkers weer dat de nieuwe niet bekend was.ook info bij remu/eneco leverde niets op .ik vind het een rare zaak.soms heb ik het idee dat het een truc van essent is om klanten op groene stroom te dwingen.ik hoop niet dat deze affaire een juridische kostbare /tijdrovende /vervelende zaak gaat worden want ik kan slecht tegen onrecht.nooit heb ik "ja "gezegd tegen een stroomleverancier,laat staan een handtekening gezet.bij mij komt er geen enkele enqueteur nog binnen.=gegroet neon=

ve
door verwijderd - Apr 28, 2004 om 10:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt uw klacht aanmelden op www.boycot.nu wellicht kunnen zij u verder helpen

ve
door verwijderd - Apr 28, 2004 om 10:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt voor de tip.ik wil elke mogelijkheid aangrijpen om zulke ongewilde overname praktijken door stroomleveranciers de kop in te drukken,en dus ben ik heel gelukkig met zulke tips.gegroet neon.

ve
door verwijderd - Jul 13, 2004 om 00:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij essnt retail ( het leverigs bedrijf) kúnnen ze wel zien wie het is alleen mogen ze het u niet melden omdat dit een netwerk aangelegenheid is, probeer het eens bij netwerk : 0800 780 8700

ve
door verwijderd - Jul 13, 2004 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

essent zegt dat ik ben overgenomen door remu.maar na vele maanden heb ik van mijn nieuwe leverancier,dus remu,nog helemaal niks gehoord.d.w.z.dat ik voor stroom nog helemaal niks betaal.eigelijk wel mooi zo.maar wie is nu eigenlijk remu .ik kan van dat bedrijf helemaal niks vinden.als iemand een mail adres van remu weet hou ik me aanbevolen.bedankt voor uw belanstelling en gegroet neon