go
door gon4 Jun 7, 2012 om 11:16
Huishouden & energie

Ook slechte ervaring met service en hoofdkantoor BeterBed?

Eind april (2012) ben ik samen met mijn man bij BeterBed in Zaandam een nieuw pocketverenmatras gaan uitzoeken nadat wij op de site van de Consumentenbond hadden geraadpleegd. Wij hebben in de winkel de verkoper verteld wat ons gewicht is (resp. 50kg en 75 kg), welke bedbodem wij hebben (een Auping spiraalbodem) en wat onze wensen zijn. Wij wilden beide graag een soepel matras. Dit hebben wij nadrukkelijk en herhaalde malen aan de verkoper duidelijk gemaakt. De verkoper liet ons een paar matrassen voelen en na onze lighouding bekeken te hebben adviseerde hij ons de Pocket Gold Superieur. Voor mij de standaard en voor mijn man de firm. BeterBed verkoopt geen soepele matrassen, maar de standaard matrassen zijn ook geschikt voor mensen tot 100kg en de firm voor mensen tot 120kg, dus ook prima voor u zei de verkoper tegen mij. Geen goedkoop matras, maar hij lag redelijk en de verkoper is de expert, dus gingen wij akkoord. Tijdens de afhandeling van de koop informeerde de verkoper over de mogelijkheid om de matrassen om te ruilen binnen 2 weken mochten ze niet bevallen. Wij hebben géén voorwaarden ontvangen en zijn ook niet op de voorwaarden gewezen!!!!!

Op 6 mei jl. werden de matrassen bezorgd. Toen wij die avond in bed gingen liggen schrokken wij vreselijk. Zijn de verkeerde matrassen soms geleverd? We vergeleken de afleverbon met de aankoopbon, maar nee, de nummers en het type waren gelijk. Hoe kan het dan dat de matrassen als een plank lagen. We hebben een beroerde nacht gehad en werden 's morgens wakker met tintelende armen en benen. Misschien moesten we de matrassen "inliggen", zo dachten wij en probeerde het die avond weer, maar midden in de nacht hebben we, bijna huilend van de vermoeidheid, onze oude matrassen weer gepakt en de matrassen van BeterBed weer in het verpakkingsmateriaal verpakt. Mijn man is de volgende dag direct naar de winkel teruggegaan. De verkoper was met vakantie, maar een collega van hem stond mijn man vriendelijk te woord. Hij vertelde haar dat de matrassen hier redelijk lagen, maar thuis veel te hard lagen. Hij vertelde de verkoopster hoe de koop met haar collega tot stand was gekomen en hoe wij hem hadden geïnformeerd. Oh, zei de verkoopster, maar hij had u de matrassen moeten laten proberen op de grond in de winkel. Een Auping spiraalbodem is erg stug en daar zijn onze matrassen niet voor geschikt. Alleen maar voor lattenbodems en boxspringbodems. U begrijpt wel dat wij ons zeer slecht geadviseerd (lees: bekocht) voelen. Er blijkt geen alternatief matras voor ons bij Beter Bed te koop te zijn en nu willen wij ons geld terug. Ondanks vele verzoeken en telefoontjes met het hoofdkantoor, worden wij maar niet teruggebeld met een oplossing. Als we ze aan de lijn krijgen, dan krijgen we te horen: Pech gehad!

Wie heeft ook zo'n ervaring met Beter Bed gehad en hoe is deze klacht afgehandeld?

4984 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 11:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

=DUBBELPOST voor de derde keer !=

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 12:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat is dan een =TRIPPLEPOST=

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer