Ook slechte ervaring met service en hoofdkantoor BeterBed?
Eind april (2012) ben ik samen met mijn man bij BeterBed in Zaandam een nieuw pocketverenmatras gaan uitzoeken nadat wij op de site van de Consumentenbond hadden geraadpleegd. Wij hebben in de winkel de verkoper verteld wat ons gewicht is (resp. 50kg en 75 kg), welke bedbodem wij hebben (een Auping spiraalbodem) en wat onze wensen zijn. Wij wilden beide graag een soepel matras. Dit hebben wij nadrukkelijk en herhaalde malen aan de verkoper duidelijk gemaakt. De verkoper liet ons een paar matrassen voelen en na onze lighouding bekeken te hebben adviseerde hij ons de Pocket Gold Superieur. Voor mij de standaard en voor mijn man de firm. BeterBed verkoopt geen soepele matrassen, maar de standaard matrassen zijn ook geschikt voor mensen tot 100kg en de firm voor mensen tot 120kg, dus ook prima voor u zei de verkoper tegen mij. Geen goedkoop matras, maar hij lag redelijk en de verkoper is de expert, dus gingen wij akkoord. Tijdens de afhandeling van de koop informeerde de verkoper over de mogelijkheid om de matrassen om te ruilen binnen 2 weken mochten ze niet bevallen. Wij hebben géén voorwaarden ontvangen en zijn ook niet op de voorwaarden gewezen!!!!!
Op 6 mei jl. werden de matrassen bezorgd. Toen wij die avond in bed gingen liggen schrokken wij vreselijk. Zijn de verkeerde matrassen soms geleverd? We vergeleken de afleverbon met de aankoopbon, maar nee, de nummers en het type waren gelijk. Hoe kan het dan dat de matrassen als een plank lagen. We hebben een beroerde nacht gehad en werden 's morgens wakker met tintelende armen en benen. Misschien moesten we de matrassen "inliggen", zo dachten wij en probeerde het die avond weer, maar midden in de nacht hebben we, bijna huilend van de vermoeidheid, onze oude matrassen weer gepakt en de matrassen van BeterBed weer in het verpakkingsmateriaal verpakt. Mijn man is de volgende dag direct naar de winkel teruggegaan. De verkoper was met vakantie, maar een collega van hem stond mijn man vriendelijk te woord. Hij vertelde haar dat de matrassen hier redelijk lagen, maar thuis veel te hard lagen. Hij vertelde de verkoopster hoe de koop met haar collega tot stand was gekomen en hoe wij hem hadden geïnformeerd. Oh, zei de verkoopster, maar hij had u de matrassen moeten laten proberen op de grond in de winkel. Een Auping spiraalbodem is erg stug en daar zijn onze matrassen niet voor geschikt. Alleen maar voor lattenbodems en boxspringbodems. U begrijpt wel dat wij ons zeer slecht geadviseerd (lees: bekocht) voelen. Er blijkt geen alternatief matras voor ons bij Beter Bed te koop te zijn en nu willen wij ons geld terug. Ondanks vele verzoeken en telefoontjes met het hoofdkantoor, worden wij maar niet teruggebeld met een oplossing. Als we ze aan de lijn krijgen, dan krijgen we te horen: Pech gehad!
Wie heeft ook zo'n ervaring met Beter Bed gehad en hoe is deze klacht afgehandeld?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?
Goedemorgen forumleden,
Bij het afspelen van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname
...
Lees meer
Scootmobiel ellende
21-06-2024 Goede morgen Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat . Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
![adjepatatje](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/d9d63efac98310c6900ec7bf4dc6c4fbca050f785579fb00c723165ed7964f05.png)
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer