di
door dirk23 Jun 29, 2020 om 14:03
Huishouden & energie

Overstappen via Natonale Energie Academy

Ik ben dit jaar nu al 2x gebeld door deze organisatie die zegt dat ze in opdracht van alle energiemijen de goedkoopste voor je uiitzoekt. Je kan dan via een weblink overstappen. Ik heb het weer niet gedaan ook al zou ik van60 naar 39 gaan. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Ik heb ok gevraagd naar mijn eindejaarsbonus van miijn hudige leverancier. Geen probleem zei hij....

3956 9 Rapporteer

ju
door juliomariner - Jun 29, 2020 om 14:09
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Ze verzinnen elke keer weer een nieuwe naam.
Ik zou niets met dit soort bedrijven te maken willen hebben. Dat ze een voorschot kunnen verlagen is niet zo moeilijk maar aan het eind van het jaar zult u waarschijnlijk fors moeten bijb etalen en zult u per maand waarschijnlijk hoger uitkomen dan de 60 euro.
Kijk zelf op vergelijkingsites zoals gaslicht.com. De bedrijfjes die u bellen zijn alleen maar uit op hun provisie.

di
door dirk23 Jun 29, 2020 om 14:24
249 Antwoorden / 137 Vragen

Ik zie ze eigenlijk niet op internet behalve dan bij telefoonboek. De eerste keer dat ze belden werd ik boos op ze, vandaag heb ik geprobeerd zoveel mogelijk informatiie uit hun mond te vergaren, Vral mijn welkomstbonus van mijn huidige leverancier wilde ik ok niet in gevaar brengen. Hoe jkan je nou van 60 naar 39 gaan ook al is de prijs van olie erg gezakt vanwege corona.

ju
door juliomariner Jun 29, 2020 om 14:28
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Dat kan heel makkelijk dat voorschot verlagen alleen eind vh jaar bent u de pineut

tijger1
door tijger1 - Jun 29, 2020 om 14:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet op ingaan, zijn verhaaltjes. Gesprek gewoon verbreken.

mi
door miennaamishaaz - Jun 29, 2020 om 14:36
725 Antwoorden / 1 Vragen

Lees het volgende Artikel aandachtig
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/energiebedrijven-telefonische-verkoop

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=NXL6nL6SoA8

GA NIET IN OP HUN AANBOD.

Vertel uw huidige leverancier hoe het zit, en dat ze je abbonement NIET moeten afsluiten/opzeggen ZONDER uw DIRECTE schriftelijke toestemming.
Hierdoor voorkomt u dat ze alsnog geforceerd u overzetten naar "Vul Energiecowboy in"
Tevens wat zegt die webpagina omtremt kosten?
Staat er iets zoals
Tot 1-12-2020
energie 10.12345ct per kwh
na 2-12-2020 100.12345ct per kwh
Heb je mischien wat Screenshots Met de URL en uw gegevens gemaskeerd, gezien kassa/opgelicht vaak deze achterwegen laat, waardoor we niet weten hoe die Pagina of het contract er nou er exact uitziet.

marita5
door marita5 Jun 29, 2020 om 15:20
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@miennaamishaaz , Tevens wat zegt die webpagina omtrent kosten? er is geen website .

di
door dirk23 Jun 29, 2020 om 15:32
249 Antwoorden / 137 Vragen

Dit is precies hoe het bij mij ging. Ik neem aan dat ze nog een keer gaan bellen, dan hang ik meteen op.

mi
door miennaamishaaz Jun 29, 2020 om 17:05
725 Antwoorden / 1 Vragen

@dirk23.

Als dat niet help en ze blijven je lastig vallen.

Mischien Handig om effe wat woordjes in een andere taal te zeggen.

Nederlands:
ik ben niet gedient van deze telefoontjes hou op met mij te bellen.

Zulu:
angizisebenzisi lezi zingcingo ziyeke ukungishayela ucingo

Ha
door Halo 04 Jun 29, 2020 om 20:15
11 Antwoorden / Vragen

Nu weet ik het zeker Komkommer....

ne
door neodutchio - Jun 29, 2020 om 14:49
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Energie vergelijk je op basis van de verbruikersprijzen en de vaste kosten. Een maandvoorschot zegt helemaal niets. Ik kan u zo de goedkoopste maandvoorschot laten betalen, namelijk €0,00 per maand. Dan mag u na 12 maanden alles in 1 keer aftikken.

En ja, prijzen van stroom zijn gedaald. U kunt zelf online berekeningen maken met uw eigen verbruik of overstappen zou lonen. U betaald bij uw huidige leverancier een afkoopsom en wellicht loopt u een jaarbonus mis, de besparing zou dan dus hoger moeten zijn dan dat. En hou er ook rekening mee dat de stroomprijzen dan wel gedaald zijn, de vaste kosten kunnen verschillen per aanbieder.

Elke verkoper die meteen zegt u geld te kunnen laten besparen die liegt. Ze weten niet wat u verbruikt en wat uw kosten nu zijn. Hoe kunnen ze dan dan roepen?

mi
door miennaamishaaz Jun 29, 2020 om 22:22
725 Antwoorden / 1 Vragen

Een verleng aanbod is vaak ook aantrekkelijk.

Moet je wel een flink aantal keer bellen todat je een interesant aanbod krijgt.
Maar die Moeite is het wel waard.

Bij mijn huidige leverancier ben ik namelijk goedkoper uit samen met het verlengaanbod dan als ik zou overstappen

marita5
door marita5 - Jun 29, 2020 om 15:05
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dirk23 ,

Er zijn geen ervaringen te vinden .
Nationale Energie Academy is een zakelijke dienstverlening , hebben geen website .
Tel.nr is afgeschermd , adres is een woonhuis
Op naam van de eigenaar B M***u , is wel een tel.nr te vinden .

Nergens op ingaan , gesprek meteen beëindigen .

di
door dirk23 Jun 29, 2020 om 15:24
249 Antwoorden / 137 Vragen

Ze hadden via email (wat ze al van mij hadden) een kontrakt ie een link, doorgestuurd . Het was gewon een website, dus geen pdf. Er stond een grote groene balk waarop "accepteren " stond. Hij was vastthoudend maar meer dan 40 procent overtuigd ben ik nooit geweest.

marita5
door marita5 Jun 29, 2020 om 15:38
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@dirk23 , Het was gewoon een website , maar deze website is nergens te vinden .

gerbera
door gerbera - Jun 29, 2020 om 15:21
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb het weer niet gedaan ook al zou ik van60 naar 39 gaan.
Heel verstandig dat u het niet gedaan heeft, het lagere maandbedrag waarmee ze iedereen lekker maken is de grootste leugen die er bestaat. Op het eind van het contractjaar heeft u dan zo weinig betaald dat u om een betalingsregeling moet vragen om het alsnog te betalen.
Ook bedragen als, u bespaart wel € 300 tot € 400 per jaar op uw energierekening zijn onzin het is mij tenminste nog niet gelukt om dat voor elkaar te krijgen bij welke energieboer dan ook. De enige wijze waarop mij dat zou lukken is nagenoeg alle (huishoudelijke) apparaten de deur uit te doen wat mij dan weer een vermoeiende bedoening lijkt. De was met de hand doen, allesbrander aanschaffen, koken op een open (hout)vuur in een te kleine tuin enz, enz, Ook zal ik mijn bijdrage op dit forum dan moeten staken want ook de PC gaat dan de deur uit. Niet dat dit zo'n ramp zou zijn want volgens enkele personen zit ik er toch meestal naast maar hoop toch dat u met mijn reactie kan leven.
Dus koop nooit aan de deur of telefoon, zorgt alleen maar voor een hoop ergenis en kost ook nog eens een beetje veel meer.

di
door dirk23 Jun 29, 2020 om 15:36
249 Antwoorden / 137 Vragen

investeer in een mini pc met windows 10. Processor is de superzuinige atom x5. De pc trekt 10 watt exclusief monitor. Op amazon rond de 130 euro. Dit dheb ik al sinds 2012 en daarm heb ik een energie t arief van maar 60 euro.

gerbera
door gerbera Jun 29, 2020 om 16:17
7348 Antwoorden / 14 Vragen

ik laat mij niet misleiden door die energieboeren dus doe ik hen nog maar met mijn oude rammelbak.☺

marita5
door marita5 - Jun 29, 2020 om 15:36
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@dirk23 ,

N.a.v uw reactie .

Lees ook hier , klik op de rode regels .

https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/telefonische-verkoop-energiecontracten-vaak-illegaal

https://www.energienieuws.info/2019/04/telefonische-verkoop-energiecontracten.html

di
DOOR DIRK23 29 JUN. 2020 OM 15:24
239 ANTWOORDEN / 132 VRAGEN

Ze hadden via email (wat ze al van mij hadden) een kontrakt ie een link, doorgestuurd . Het was gewon een website, dus geen pdf. Er stond een grote groene balk waarop "accepteren " stond. Hij was vastthoudend maar meer dan 40 procent overtuigd ben ik nooit geweest

panter22
door panter22 - Jun 29, 2020 om 16:08
6599 Antwoorden / Vragen

Handelsregister:
Eenmanszaak. Je kunt ook nog een grafisch ontwerp laten maken.
https://www.kvk.nl/zoeken/handelsregister/?handelsnaam=nationale%20energie%20academy&kvknummer=&straat=&postcode=&huisnummer=&plaats=&hoofdvestiging=1&rechtspersoon=1&nevenvestiging=1&zoekvervallen=0&zoekuitgeschreven=1&start=0

Deze persoon gaat in opdracht van jou de goedkoopste energiemaatschappij uitzoeken. Alle energiemaatschappijen zullen het wel niet zijn die hem betalen als hij jou een contact aansmeert. Even op de link drukken. Hebbes.