ka
door karamurat1453 Apr 23, 2013 om 20:30
Huishouden & energie

Oxxio i pad actie

goededag,

momenteel loopt er een gratis i pad actie bij energiemaatschapije oxxio. Er zijn mensen uit mijn omgeving opvergestapt vanwege de actie maar ik twijfel heel erg. zit nu bij EON. mijn vraag is wat zijn de ervaringen met oxxio? is overstappen een verstandige keus?

3410 13 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 23, 2013 om 20:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Of overstappen een verstandige keus is kan ik je niet zeggen, maar als je het doet voor de 'gratis' iPad doe het rekenwerk dan even. Dan zal je zien dat deze verre van gratis is.

zoekster
door zoekster - Apr 23, 2013 om 21:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Die iPad van Oxxio was een 'prijspakker' van het programma Kassa.

klik HIER

valerius-2
door valerius-2 - Apr 24, 2013 om 00:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u dan bekijk wat de vastrecht kosten die bij de kale prijs komt dan betaal u via deze regeling zelf de ipad op afbetaling.

ja
door janine petersen - Apr 24, 2013 om 10:05
8 Antwoorden / 2 Vragen

Het is erg moeilijk om uit te rekenen hoeveel je nu eigenlijk meer betaald voor het product van oxxio met een gratis ipad. Ik zou eerst bepalen wat de goedkoopste energieleverancier is en dan vervolgens aan de hand van de tarieven van het contract van de oxxio Ipad actie bepalen hoeveel je daar met een gemiddeld verbruik per jaar betaald.
Doe het verschil keer drie en je weet precies hoeveel je zelf betaalt voor die Ipad

ixjeer1300
door ixjeer1300 - Apr 26, 2013 om 03:29
132 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou het niet doen. Mocht je een I-Pad willen aanschaffen, doe dit dan niet va je energieleverancier. Je betaalt er per slot van rekening zelf voor.

ti
door tinustroos - Apr 27, 2013 om 17:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

Overstappen kan wel degelijk voordelig zijn, echter dat hangt van de persoonlijke situatie af. Heb je een doorlopend contract en moet je dan opzegvergoeding betalen of kan je zonder kosten overstappen? Ben je een grootverbruiker en maakt hogere vaste lasten procentueel niet heel veel uit of ben je juist kleinverbruiker en zijn de vaste lasten juist een groot gedeelte van je rekening?

Om dit uit te zoeken heb je allerlei vergelijkingssites als: http://www.gaslicht.com, www.prizewize.nl of www.easyswitch.nl. Deze zijn overzichtelijk, transparant en onafhankelijk. Hoewel deze bedrijven verdienen aan jou overstap hebben ze geen voorkeur, ze sturen de vergelijking niet naar de aanbieder die ze het meest betaald.

Een voorbeeld van een niet onafhankelijke vergelijkingssite is www.energietopdeal.nl. Via deze site kan je je alleen bij E.On aanmelden.

ro
door roger_s - Jul 5, 2013 om 13:55
2 Antwoorden / 0 Vragen

komt er een aan de deur met die actie besluit je over te stappen maar geen ipad te bekennen bel je je je hebt niet die actie dus de verkopen aan de deur heeft je niet de juiste contract gegeven terwijl wel alles zo uit gelegd word aan de deur en binnen lekker bezig oxxio zo snel mogelijk weg bij hun energie maatschappij
als ze al beginnen met zo oplichting

dearagain
door dearagain - Jul 6, 2013 om 19:24
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*overstappen naar oxxio is ALTIJD een zeer onverstandige keus (lees de talloze reviews)

diumenge
door diumenge - Jul 6, 2013 om 22:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=roger_s schreef op vrijdag 5 jul 2013, 13:55]komt er een aan de deur met die actie besluit je over te stappen maar geen ipad te bekennen bel je je je hebt niet die actie dus de verkopen aan de deur heeft je niet de juiste contract gegeven terwijl wel alles zo uit gelegd word aan de deur en binnen lekker bezig oxxio zo snel mogelijk weg bij hun energie maatschappij
als ze al beginnen met zo oplichting Met een beetje mazzel heb je dan een contract met betere (goedkopere) tarieven en zo verdien je de niet ontvangen iPad dubbel en dwars terug...

tot15karakters
door tot15karakters - Jul 7, 2013 om 09:51
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Voor maar €59,99 heb je bij Kruidvat een Tablet van 7" dus moet je wel deze dure aanbieder nemen.
Verder waren ze vroeger erg bekend op dit forum dus ik zou ze daarom nooit nemen omdat ze toen de klanten met een te kleine klantenservice lieten zitten.
Nu zou het beter moeten zijn maar toch, eerst goede service voor je nieuwe klanten werft en ik zie ze wel erg actief op straat de laatste tijd....

Verder is het vaker voorgekomen dat een voordelige aanbieder die extreem goede aanbieding vele klanten binnen haalde zichzelf in de verkoop zette en vooral geen kosten maakte voor klanten service want dat kost geld en de nieuwe eigenaar lost dat maar op.
Dus wanneer word het beloofde cadeau geleverd en blijf je bij Oxxio of word deze binnenkort verkocht en overgenomen?

Zelf heb ik zonnepanelen en gebruik zo weinig dat ik liever een duurdere aanbieder heb met stroom die lage vaste kosten bied.
Dat leverde voor mijn meer op dan lage stroom en gas prijzen!

Ook de NEM, die is voor groot verbruikers met goedkope Stroom & Gas maar hoge vaste maandelijkse kosten dus de slechtste in mijn situatie.
Gebruik ik nu tekort Stroom & Gas of ben ik zo slim?

De beste aanbieder bestaat niet en is mede afhankelijk van je persoonlijk verbruik dus ook de consumentenbond of zo die met theorie model werkt zal niet altijd de juiste opleveren.

tot15karakters
door tot15karakters - Jul 7, 2013 om 09:58
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Na bezoek website ben ik dus €79,13 per product aan vaste kosten kwijt in plaat van de huidige €21,- per jaar....
Over 3 jaren al €348,78 voor Gas & Stroom extra .
En de overstap kosten nog van .....€200,- 2 jr en Gas & Stroom.

ke
door keijzertj - Nov 21, 2013 om 22:41
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ga NOOIT met Oxxio in zee als je zonnepanelen hebt: zodra je stroom teruglevert, geeft Oxxio niet thuis en betalen ze niet. Ik wacht nu al meer dan VIER maanden op mijn jaarafrekening!

oxxioservice
door oxxioservice - Nov 22, 2013 om 11:33
62 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte heer, mevrouw Keijzertj,

Vervelend dat het niet goed is gegaan met uw teruglevering op uw jaarafrekening stroom.

Kunt u ons alstublieft uw klantnummer doorgeven via 'deoxxiomedewerker@oxxio.nl'?
Dan zoeken we voor u uit wat er aan de hand is.

U heeft uw verzoek ook doorgegeven via Tros Radar. Gezien onze reactie op dit forum, zullen wij verder geen reactie op het forum van Tros Radar plaatsen.

We horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Dicky
Oxxio Nederland bv