m.
door m.stark Dec 17, 2012 om 09:50
Huishouden & energie

Sigarettenrook in stoel

Recentelijk zijn twee stoelen opnieuw gestoffeerd.De stoffeerder is zo'n verwoed roker dat de stoelen enorm stinken,slaat gewoon op je keel.
Hoe krijg ik die vieze lucht eruit

9929 56 Rapporteer

ja
door jans2 - Dec 17, 2012 om 11:09
311 Antwoorden / 4 Vragen

Kijk hier eens.

tenormin
door tenormin - Dec 17, 2012 om 11:36
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Die tips zijn natuurlijk leuk maar het is best belangrijk te weten welke stof er gebruikt is op de stoelen. Je kan maar niet zo met azijn, verfrissers e.d. aan de slag gaan. Is het katoenbasis, wolbasis of wat? Verder, hoe naar u het ook vind, moet u het wat tijd geven, langzaam zal het ook verdwijnen in uw schone, rookvrije omgeving. Mijn vriendin is enkele maanden bezig geweest met een leren bankstel: zelf zegt ze: of het is eruit of ik ruik het niet meer.

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2012 om 12:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoeveel maanden hebben die stoelen, gestoffeerd en al, dan nog bij de stoffeerder gestaan? Zet een raam open.

ja
door jans2 - Dec 17, 2012 om 12:21
311 Antwoorden / 4 Vragen

@tenormin: TS zal echt wel weten welke materialen voor de stoelen gebruikt zijn.

vladja
door vladja - Dec 17, 2012 om 12:28
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Ingeruilde auto's hebben vaak last van sigaretten/sigarenrook, natte hond-lucht etc. Die moeten ook eerst reukloos gemaakt worden om weer goed verkoopbaar te zijn.

Hiervoor wordt een ionizer gebruikt. Die wordt in de auto gezet, auto rondom afgesloten en een nacht lang aanzetten. Informeer eens bij een occasionhandel of die over zo'n ding beschikken. Dan is het nog nodig om een kleine ruimte te vinden (bijv. een bestelbusje) waarin je de stoelen kunt zetten om ze te behandelen.

Geen gedoe en risico met allerlei schoonmaakmiddelen op de nieuwe bekleding etc.

Vladja

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2012 om 12:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die auto's zijn dan wellicht jarenlang door een roker gebruikt. Maar twee gestoffeerde stoelen, misschien 14 dagen bij de stoffeerder. Onzin, trekt vanzelf weg. Sommige stoffen stinken de eerste tijd ook van zichzelf.

tenormin
door tenormin - Dec 17, 2012 om 12:32
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=jans2 schreef op maandag 17 dec 2012, 12:21]@tenormin: TS zal echt wel weten welke materialen voor de stoelen gebruikt zijn.

Ja, de TS wel; wij niet, dat was mijn vraagje.

vl
door vlokje - Dec 17, 2012 om 13:32
5 Antwoorden / 2 Vragen

Koop een spuitfles "Febreze" en het zal snel verdwenen zijn.
Zelfs bedompte gordijnen worden weer fris.
Soms even een tweede keer spuiten, maar het werkt echt.

karelstromph
door karelstromph - Dec 17, 2012 om 13:36
95 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb enige maanden geleden een kleindochter gekregen.

Die rook toen helemaal naar nieuw, maar inmiddel is dat ook weg.

Dus tranquillo, het gaat vanzlf weg.

Groet, Karel

jo
door jorisw - Dec 17, 2012 om 13:44
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Je zou de stoffeerder aan kunnen klagen bij de Arbeidsinspectie. Er is overduidelijk gerookt op de werkplek, en dat is verboden in Nederland....

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2012 om 13:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=jorisw schreef op maandag 17 dec 2012, 13:44]Je zou de stoffeerder aan kunnen klagen bij de Arbeidsinspectie. Er is overduidelijk gerookt op de werkplek, en dat is verboden in Nederland....

Het moet niet gekker worden, we zijn Amerika niet.

eu
door eukie - Dec 17, 2012 om 13:53
61 Antwoorden / 70 Vragen

Op basis van mijn ervaringen ben ik bang dat u ermee moet leren leven. Zelfs een zgn. ozonbehandeling heeft bij mij niet geholpen (autobekleding). Reactie verkoper: dat krijg je er nooit helemaal uit.

jpm
door jpm - Dec 17, 2012 om 13:54
820 Antwoorden / 28 Vragen

Het is niet zo netjes van de stoffeerder om de stoelen zo naar sigarettenrook te laten stinken. Dat had hij eigenlijk moeten vermijden. Maar is het dan ook niet logisch dat u de stoffeerder vraagt hoe hij denkt die stank eruit te krijgen? Hij heeft waarschijnlijk verstand van de stoffen die hij verwerkt. Zo niet, dan denk ik dat u met een beunhaas van doen heeft, maar dat kan ik natuurlijk niet zeker weten.

tenormin
door tenormin - Dec 17, 2012 om 13:54
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@jorisw, en als hij een zzp-er is mag hij zijn eigen "schoorsteen" wel laten branden, hoor.

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2012 om 14:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De vraag is zelfs of het sigarettenrook is. Sommige stoffen worden behandeld en stinken dan ook.

di
door dirk1035 - Dec 17, 2012 om 15:39
5 Antwoorden / 0 Vragen

Nieuwe stoffen ruiken -- of zo u wilt stinken -- atijd.... Hebt u wel eens in een nieuwe auto geroken ??? Die gore bedompte lucht gaat daar vanzelf uit en dat zal met de stoelen wellicht ook zo gaan.

Heb geduld en zet ze bij helder vriezend weer --- en dat komt ! ! ! --- lekker buiten. U zult zien dat na een paar dagen deze gratis behandeling effect heeft...

Wilt u het adres van een bedrijf waar gebruik wordt gemaakt van een ionizer, dan hoor ik dat graag van u en kan ik u misschien verder helpen ...

Nogmaals heb veel geduld..... Succes! ! !

tot15karakters
door tot15karakters - Dec 17, 2012 om 16:10
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Deze stoelen stinken niet!

Na zo korte tijd is dat onmogelijk.
Maar wel de stof, die licht soms al jarenlang in een werkplaats.
En bij eenmansbedrijven mag je nog steeds onbeperkt roken.

Een auto poets bedrijf vragen want die weten welke middelen goed werken.
Wel vooraf even naar de kosten vragen en de stoffeerder dit vooraf vragen of hij dit wil vergoeden?

jo
door jorisw - Dec 17, 2012 om 16:12
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 17 dec 2012, 13:51][quote=jorisw schreef op maandag 17 dec 2012, 13:44]Je zou de stoffeerder aan kunnen klagen bij de Arbeidsinspectie. Er is overduidelijk gerookt op de werkplek, en dat is verboden in Nederland....

Het moet niet gekker worden, we zijn Amerika niet.

Sorry, ik dacht dat het wel duidelijk was dat mijn bijdrage ironisch was bedoeld.

tenormin
door tenormin - Dec 17, 2012 om 16:12
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=dirk1035 schreef op maandag 17 dec 2012, 15:39]Nieuwe stoffen ruiken -- of zo u wilt stinken -- atijd.... Hebt u wel eens in een nieuwe auto geroken ??? Die gore bedompte lucht gaat daar vanzelf uit en dat zal met de stoelen wellicht ook zo gaan.

Heb geduld en zet ze bij helder vriezend weer --- en dat komt ! ! ! --- lekker buiten. U zult zien dat na een paar dagen deze gratis behandeling effect heeft...

Wilt u het adres van een bedrijf waar gebruik wordt gemaakt van een ionizer, dan hoor ik dat graag van u en kan ik u misschien verder helpen ...

Nogmaals heb veel geduld..... Succes! ! !

Zo zie je maar hoe smaken en in dit geval geuren verschillen: ik vind de geur van een nieuwe auto h e e r l ij k , maar da's lang geleden.

inekel1953
door inekel1953 - Dec 17, 2012 om 16:29
323 Antwoorden / 2 Vragen

Beste M.Stark,

mijn advies is, neem contact op met de stoffeerder.
Uw bedoeling was de stoelen te laten opknappen, door de vieze rooklucht knapt u ervan af. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

U kunt de stoffeerder verzoeken zelf ervoor te laten zorgen dat de vieze lucht, welke niet door u erbij was besteld, of hij die dan wil cq gaat verwijderen. Indien dit hem niet lukt verzoek de stoffeerder dan de stoelen opnieuw te stofferen maar dan wel "rookvrij en stankvrij"!

M.vr.gr.,
Ineke L.

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2012 om 16:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=inekel1953 schreef op maandag 17 dec 2012, 16:29]Beste M.Stark,

mijn advies is, neem contact op met de stoffeerder.
Uw bedoeling was de stoelen te laten opknappen, door de vieze rooklucht knapt u ervan af. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

U kunt de stoffeerder verzoeken zelf ervoor te laten zorgen dat de vieze lucht, welke niet door u erbij was besteld, of hij die dan wil cq gaat verwijderen. Indien dit hem niet lukt verzoek de stoffeerder dan de stoelen opnieuw te stofferen maar dan wel "rookvrij en stankvrij"!

M.vr.gr.,
Ineke L.

inekel1953
door inekel1953 - Dec 17, 2012 om 17:13
323 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Tijger,

Uw reactie is Off topic. Dit is nl een vraag en antwoord forum, geen discussie forum.

Toch om op uw opmerking terug te komen, wat is er zo gek aan mijn reactie?

Mensen die roken is voor hen recht om daar wel of niet voor te kiezen. Toch geeft dat nog niet het recht dat de ander maar genoegen mee moeten nemen met de viezigheid daarvan.

De heer of mevrouw M. Stark, heeft hier duidelijk gekozen voor nieuwe bekleding, niet voor de stank van de rook die er ook in zit. Daabij is het niet alleen smerig maar ook nog eens zeer ongezond.

Het is dan niet meer dan logisch dat de stoffeerder, er alsnog voor zorgt dat de klant tevreden mag zijn over de bestelling.

De reactie van u is dan inderdaad gekker dan het mijne.

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2012 om 17:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vraagsteller vindt de stoelen enorm stinken, maar de vraag is maar of dat door rook komt. Veel meubel bekledings stoffen worden met bepaalde chemicaliën behandeld om ze vlekvrij, vochtbestendig en of brandwerend te maken.

En dat stinkt.

Maar die lucht gaat vanzelf na verloop van tijd weg.

Daarom mijn advies, zet het raam open en van een ander: zet ze buiten in de vrieskou.

Het kan natuurlijk helemaal niet van rook komen. Kon vraagsteller dan wel in de buurt van de stoffeerder komen, als twee stoelen, die waarschijnlijk maar even in zijn werkplaats hebben gestaan al zo'n ondraaglijke lucht verspreiden?

En dan opnieuw stofferen door de rokerige stoffeerder in zijn rookhol?

En dan zeer ongezond: rij eens een tijdje in eenfile achter een diesel.

Vandaar mijn opmerking: steeds gekker de adviezen.

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2012 om 17:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=jorisw schreef op maandag 17 dec 2012, 16:12][quote=tijger1 schreef op maandag 17 dec 2012, 13:51][quote=jorisw schreef op maandag 17 dec 2012, 13:44]Je zou de stoffeerder aan kunnen klagen bij de Arbeidsinspectie. Er is overduidelijk gerookt op de werkplek, en dat is verboden in Nederland....

Het moet niet gekker worden, we zijn Amerika niet.

Sorry, ik dacht dat het wel duidelijk was dat mijn bijdrage ironisch was bedoeld.

Ik was er blijkbaar even niet helemaal bij. Gelukkig dat het ironisch bedoeld was.

inekel1953
door inekel1953 - Dec 17, 2012 om 17:57
323 Antwoorden / 2 Vragen

U heeft warschijnlijk meer tijd om op forums te zitten dan ik. Daarbij wil dat niet zeggen dat u expert bent, eerder het tegendeel, ongeacht hoeveel keer u tegen anderen uw mening kenbaar maakt. Indien het een vraag was van...waar zou het van kunnen komen dat de stoelen zo stinken, kan ik mij uw reactie indenken. Ik beperk mij wat TS schrijft en ga daarbij uit dat zij/hij weet waarover zij/hij schrijft. Nogmaals het is geen dicussieforum maar een vraag en antwoord!

Houd u bij de feiten en zoek geen andere argumenten als de TS duidelijk aangeeft wat het probleem is en waar het van komt.

Wat u er allemaal bij haalt slaat nergens op, waarschijnlijk bent u ook een roker, moet u zelf weten maar opmerkingen als "En dan zeer ongezond: rij eens een tijdje in eenfile achter een diesel... slaan nergens op. Heeft niets te maken met het probleem van mevrouw of heer Stark.

De T.S. ( Topic Starter) de heer/mevrouw Stark begint duidelijk met als kop van zijn tekst"

Sigarettenrook in stoel
Daarbij luid de klacht "De stoffeerder is zo'n verwoed roker dat de stoelen enorm stinken,slaat gewoon op je keel.

Deze T.S. wordt vervelend van de vieze rooklucht en dat is ook verklaarbaar dat mensen last hebben van rook of andere giftige stoffen, in dit geval sigaretrtenrook !
Indien de stoffeerder ziet dat hij zijn werk beter had kunnen doen, kan hij desnoods een rookvrije ruimte huren om zijn klanten te leveren.

christin
door christin - Dec 17, 2012 om 18:07
105 Antwoorden / 4 Vragen

Nog nooit van gehoord.

ha
door harmes - Dec 17, 2012 om 18:12
26 Antwoorden / 2 Vragen

Haha! Aan de antwoorden is duidelijk te zien wie hier wél en wie hier níét verslaafd zijn! En een niet-verslaafde kan tabaksrookstank uitstekend onderscheiden van chemische luchtjes...

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2012 om 18:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zou het dan niet verstandiger geweest zijn van vraagsteller als hij een andere stoffeerder had aangezocht. Als die stoelen zo stinken door de rook, moet de lucht om de stoffeerder helemaal niet te harden zijn geweest.

Vraagsteller moet toch in het bedrijf geweest zijn om stof uit te zoeken, of stoffeerder is bij hem, haar thuis geweest met stalen. Toen helemaal niets geroken?

Vraagsteller stelt dat het rooklucht is, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Veel mensen stellen een vraag over iets en opperen dan waar iets door komt, maar dat hoeft niet te kloppen. En of ik andere argumenten aan wil dragen, maak ik zelf wel uit.

[edit redactie - off topic]

charleycool
door charleycool - Dec 17, 2012 om 18:27
78 Antwoorden / 2 Vragen

De stoffeerder verantwoordelijk stellen.Nu weet ik niet of bij jullie word gerookt?Zo ja ,neem je verantwoordelijkheid en in huis niet meer roken of stoppen met roken.Toch kan ik mij niet voorstellen dat dit bij de stoffeerder gebeurt zou zijn.

dearagain
door dearagain - Dec 17, 2012 om 18:42
2462 Antwoorden / 7 Vragen

off-topic

*weer een mooi voorbeeld van het opkrikken van de 'bekijkcijfers' van een topic

Bekeken: 3101x !!!

charleycool
door charleycool - Dec 17, 2012 om 18:49
78 Antwoorden / 2 Vragen

Hoe langer ik hier over denkt hoe ongeloofwaardiger dit verhaal op mij overkomt!!!Ik heb samen met mijn vrouw misschien wel 40 jaar gerookt en sinds 5 jaar gestopt.Ook wij hebben nog spullen staan uit die goede oude tijd.Maar die ruiken echt niet naar rook.(sigaretten).

tenormin
door tenormin - Dec 17, 2012 om 19:15
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=charleycool schreef op maandag 17 dec 2012, 18:49]Hoe langer ik hier over denkt hoe ongeloofwaardiger dit verhaal op mij overkomt!!!Ik heb samen met mijn vrouw misschien wel 40 jaar gerookt en sinds 5 jaar gestopt.Ook wij hebben nog spullen staan uit die goede oude tijd.Maar die ruiken echt niet naar rook.(sigaretten).

Maar dat is toch wel logisch dat u het niet (meer) ruikt. Voor u ruikt uw huis niet en na 5 jaar luchten en zonder rook zal het er inmiddels redelijk uitgetrokken zijn, zeker als alles een nieuw behangetje en verfje gekregen heeft maar ik wed met u om een borrel (ik drink niet) dat een niet roker toch wel iets zal ruiken. Desalniettemin, chapeau voor het stoppen, hoor.

trend spray
door trend spray - Dec 17, 2012 om 19:19
217 Antwoorden / 5 Vragen

M.Stark,
Weet U zeker, dat de stank veroorzaakt is door het roken van de stoffeerder?
Heeft U al contact opgenomen met de stoffeerder en zo ja, wat zegt hij ervan?

charleycool
door charleycool - Dec 17, 2012 om 19:25
78 Antwoorden / 2 Vragen

Tenormin.Ten eerste :Ik drink niet .Ten tweede ben ik 4 jaar geleden verhuisd naar een huis waar nooit gerookt is.Je weet niet eens hoe alles aanvoelt.Ik heb het roken en af en toe een pilsje drinken door gezondheidsredenen moeten laten.Maar ik mis het nog iedere dag.En dat heeft geen donder te maken wat jij probeert om een statement te maken.En drinken en roken is ook niet verkeerd.Daar hebben wij in ieder geval nog wel van kunnen genieten.

sillycious
door sillycious - Dec 17, 2012 om 19:35
55 Antwoorden / 6 Vragen

Een paar weken lang iedere dag frituren, oliebollen bakken, knoflook bakken in olie, hutspot kokkerellen en de sigarettemlucht zal geheid niet meer te ruiken zijn.

weetnietveel
door weetnietveel - Dec 17, 2012 om 19:50
69 Antwoorden / 2 Vragen

Informeer eens bij een begrafenisondernemer die heeft ook heel erg te maken met vieze luchtjes en als het inderdaad enkel sigaretten lucht is dan trekt het vanzelf, duurt wel even hoor, vanzelf weg.

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2012 om 20:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[edit redactie - off topic]

snah
door snah - Dec 17, 2012 om 20:14
654 Antwoorden / 61 Vragen

Hallo m.stark

Als u nog niet bent afgehaakt door onzinnige antwoorden probeert u hetvolgende ,

Zet de stoelen 24 uur buitenshuis als er geen regen is voorspeld , gegarandeerd dat alle vieze luchten weg zijn .

edrick3
door edrick3 - Dec 17, 2012 om 20:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tijger1,

OT
.....U mag al helemaal geen discussie starten.....

Ja hoor, dat mag wel, maar dan wel bij Discussies en (liefst) niet bij Vraag en Beantwoord.
Het zou prettig zijn als respondenten eens met concrete antwoorden op vragen zouden reageren!

Met vr.gr

ha
door hanshh - Dec 17, 2012 om 21:11
8 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=karelstromph schreef op maandag 17 dec 2012, 13:36]Ik heb enige maanden geleden een kleindochter gekregen.

Die rook toen helemaal naar nieuw, maar inmiddel is dat ook weg.

Dus tranquillo, het gaat vanzlf weg.

Groet, Karel

ha
door hanshh - Dec 17, 2012 om 21:12
8 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=karelstromph schreef op maandag 17 dec 2012, 13:36]Ik heb enige maanden geleden een kleindochter gekregen.

Die rook toen helemaal naar nieuw, maar inmiddel is dat ook weg.

Dus tranquillo, het gaat vanzlf weg.

Groet, Karel

huh?

keessie1
door keessie1 - Dec 17, 2012 om 21:49
138 Antwoorden / 9 Vragen

[edit redactie]

labren
door labren - Dec 18, 2012 om 01:39
862 Antwoorden / 0 Vragen

[edit redactie]

charleycool
door charleycool - Dec 18, 2012 om 09:47
78 Antwoorden / 2 Vragen

Tijger 1,af en toe moet je wel op anderen reageren die denken dat zij de regels maken.Als je een vraag stelt dan krijg je automatisch een soort discussie!ook daar kun je als vraagsteller je conclusies aan verbinden.

tijger1
door tijger1 - Dec 18, 2012 om 10:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=charleycool schreef op dinsdag 18 dec 2012, 09:47]Tijger 1,af en toe moet je wel op anderen reageren die denken dat zij de regels maken.Als je een vraag stelt dan krijg je automatisch een soort discussie!ook daar kun je als vraagsteller je conclusies aan verbinden.

Helemaal mee eens, maar volgens @inekel mag je dus alleen maar precies de vraag beantwoorden en verder niets.

charleycool
door charleycool - Dec 18, 2012 om 10:10
78 Antwoorden / 2 Vragen

Ik weet niet wie dat is maar ik waardeer je antwoord.En als @inekel dat denkt moet hij of zij dat maar uitvoeren.Daar heb ik geen last van.Maar wij alle twee weten dat je toch een bepaalde discussie krijgt.Dat is niet erg maar zoals ik zelf stel daar is ook de vragensteller of vragenstelster bij gebaat.charley.

charleycool
door charleycool - Dec 18, 2012 om 10:13
78 Antwoorden / 2 Vragen

Dat moet @inekel zelf weten.Maar jij en ik weten alle twee dat dit gebeurd en daar kan de vragensteller of vragenstelster ook zijn of haar voordeel meedoen.Bedankt voor je antwoord.charley.

tijger1
door tijger1 - Dec 18, 2012 om 10:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=charleycool schreef op dinsdag 18 dec 2012, 10:10]Ik weet niet wie dat is maar ik waardeer je antwoord.En als @inekel dat denkt moet hij of zij dat maar uitvoeren.Daar heb ik geen last van.Maar wij alle twee weten dat je toch een bepaalde discussie krijgt.Dat is niet erg maar zoals ik zelf stel daar is ook de vragensteller of vragenstelster bij gebaat.charley.

Tussen 16.29 en 17.57 hadden @inekel1953 en ik een wisseling van reacties, waarbij zij mij verweet eigen argumenten aan te dragen en een discussie te starten, maar geen precies antwoord te geven op de vraag van Ts. Beide zaken mogen van haar niet. Het zij zo.

charleycool
door charleycool - Dec 18, 2012 om 10:41
78 Antwoorden / 2 Vragen

Nogmaals,dat bepaalt zij niet.Het maakt de site toch veel leuker.Als zij dit vind dat het zo is moet zij het maar naar de politie brengen11111

trend spray
door trend spray - Dec 18, 2012 om 12:20
217 Antwoorden / 5 Vragen

Tijger, wat ben je nu toch aan het mauwen zeg :-))

tijger1
door tijger1 - Dec 18, 2012 om 12:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=trend spray schreef op dinsdag 18 dec 2012, 12:20]Tijger, wat ben je nu toch aan het mauwen zeg :-))

Hoezo? Ik zette slecht aan charleycool uiteen waar het over ging. U mag natuurlijk reageren, maar dat hoeft niet per se hoor.

trend spray
door trend spray - Dec 18, 2012 om 13:09
217 Antwoorden / 5 Vragen

[edit redactie - off topic]

tijger1
door tijger1 - Dec 18, 2012 om 13:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[edit redactie - off topic]

trend spray
door trend spray - Dec 18, 2012 om 14:27
217 Antwoorden / 5 Vragen

[edit redactie - off topic]

On topic
M.Stark, is het al gelukt om de stank uit de stoelen te krijgen?

tijger1
door tijger1 - Dec 18, 2012 om 14:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@trendspray

Zal best wel, er zijn nog veel prangende vragen. Zo niet, de beste wensen terug.

jo
door jozu - Dec 18, 2012 om 15:52
72 Antwoorden / 2 Vragen

Als dit bij mij was gebeurt,zou ik terug gaan naar de stoffeerder,je krijgt die lucht er nooit meer uit.
Laten ophalen en opnieuw laten bekleden,zonder extra luchtjes.
En met leren leven is onzin,ook al die middeltjes of die resultaat hebben ,misschien na lange tijd
afhankelijk hoever dit vervuild is.
Rook van sigaretten Arsenicum,Ammoniak,Aceton en Naast deze bekende stoffen zijn er nog een kleine 599 giftige stoffen in de sigaretten en in de rook.

GEZONDHEID