at
door atifloor Dec 4, 2009 om 20:39
Huishouden & energie

Stoppen No-replay meldingen

Ik krijg continu berichten in mijn email m.b.t. 'no-replay-kassa' m.b.t. een bericht over een electrische ventilatorkachel. Hoe kom ik hier van af???

1446 6 Rapporteer

freya
door freya - Dec 4, 2009 om 20:54
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo atifloor,

Blijkbaar heb je op een vraag m.b.t. die ventilatorkachel een antwoord geplaatst in de rubriek 'Vraag & beantwoord' en aangegeven dat je op de hoogte wilde blijven van eventuele reakties op die vraag. Die bewuste vraag is, als ik mij niet vergis, in de nieuwsbrief geweest en dan komen er weer veel reakties binnen.
Helaas kun je die e-mailnotificatie momenteel niet uitschakelen, dus daar is even niets aan te doen, maar over een paar dagen zal het wel weer over zijn hoor.

m.vr.gr. Freya

at
door atifloor - Dec 4, 2009 om 20:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je Freya.
Dus zal ik enige tijd moeten wachten totdat het over is.
Groetjes,
Ati

ro
door ronny530 - Dec 4, 2009 om 20:59
2823 Antwoorden / 41 Vragen

Eerder kon dat wel maar zag net in mijn oude berichten dat de "vernieuwde site" steeds meer kinderziektes krijgt. De nieuwe stagiaire heeft schijnbaar de ideeën wat te ver door gevoerd.

freya
door freya - Dec 4, 2009 om 21:00
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, het is momenteel even niet anders. Vroeger kon je in dat e-mailtje een 'link' aanklikken als je géén notificaties meer wilde ontvangen, maar met de introductie van de nieuwe website is die mogelijkheid verdwenen.
Het zal wel een keer opgelost worden, maar wanneer.......?

Freya

stacey
door stacey - Dec 5, 2009 om 12:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Kun je ze niet gewoon als Spam/ongewenst aanmerken ?
Dan heb je er geen last meer van.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Dec 5, 2009 om 15:19
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag atifloor,

Nog een "oplossing" om je mailbox niet onnodig vol te laten lopen is zelf niet te reageren op een topic. Zeker een week voor je op vakantie gaat zou ik dat doen. Want je weet nooit met welk een hoeveelheid "rommel" Vara Kassa je mailbox vol laat lopen ondanks dat je geen vinkje in het vakje zet dat je op de hoogte gehouden wilt worden. Wanneer het topic waarop je reageerde dan ook nog in een nieuwsbrief geplaatst wordt door de redactie van deze site, kan helemaal de hel losbreken, zoals je al hebt gemerkt. En het kan altijd nog erger!
Je weet het niet van tevoren.
Deze idioterie kan er wel voor zorgen dat serieuze e-mails niet meer in je mailbox kunnen. Met alle gevolgen van dien!

Dus minimaal een week vóór langere afwezigheid handen af van de reageren knop, totdat de kleuters die werken aan de site deze omissie hebben hersteld!

Bij the way, ik heb nog een reactie voor je geplaatst in mijn laatste reactie aan Juul over zijn slaap-/speel-/werkkamer verwarmingsprobleem. Want jouw kacheltje uit de 60-er jaren kan dat onderhoudsprobleempje ook krijgen: een (te) langzaam draaiende fan, waardoor je (o.a. brand-)schade kunt krijgen.

Hardware ERror MAN.