Mi
door MissPanda Mar 6, 2018 om 10:43
Huishouden & energie

Tupperware spullen niet ontvangen van de gastvrouw, naam consulente niet gekregen.

Vorig jaar een Tupperware party gehad bij een vriendin van een vriendin.
Tupperware spullen besteld en betaald (€77,90) bij een vriendin. Spullen zijn geleverd.
Vriendin verbreekt het contact. Tupperware spullen nergens te bekennen, of in ieder geval ik heb ze niet.
De Tupperware consulente heeft op de gele bestel vellen niet haar gegevens achter gelaten. Ik kan haar dus niet bereiken. Met mijn (ex) vriendin is contact niet mogelijk, de gastvrouw reageert niet op mijn berichten. De klantenservice van Tupperware kan mij niet helpen. Hoe krijg ik nu mijn Tupperware spullen in mijn bezit, of mijn geld terug.
Wie helpt mij aan de oplossing??

2108 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 6, 2018 om 10:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U zult aan die consulente betaald hebben. En de spullen zullen bij de gastvrouw afgeleverd zijn.

Vriendin, nu ex, heeft er niets mee van doen. Die consulente ook niet meer, die heeft volgens afspraak geleverd.

Maar er zullen nog wel anderen dan ex-vriendin en gastvrouw daar geweest zijn. Misschien via die dames een ingang?

Cookies
door Cookies - Mar 6, 2018 om 11:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je schrijft zelf dat de spullen - ergens - zijn geleverd, dus de naam vd consulente is voor jou verder niet belangrijk. Geld terug is natuurlijk ook geen optie, want tenslotte is er geleverd. Zou er geen energie meer aan verspillen en niet meer naar Tupperware avondjes gaan.

Ge
door Genee - Mar 6, 2018 om 11:10
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien kunt u hier iets mee.
https://www.tupperware.nl/hoe-kopen

De bestelde spullen zullen wel bij de vriendin van uw ex vriendin afgeleverd zijn.
Die vriendin van die vriendin wil ook geen contact met u begrijp ik.
Zou dus via een distributeur dan maar proberen in contact te komen met de gastvrouw.

ho
door holy53 - Mar 6, 2018 om 11:57
68 Antwoorden / 1 Vragen

Vorig jaar een Tupperware party gehad bij een vriendin van een vriendin.
Je weet toch waar de vriendin van de vriendin woont? Even langsgaan voor een "fijn"gesprek. Aangifte doen ook nog optie?

Topantwoord

boppe1943
door boppe1943 - Mar 6, 2018 om 13:11
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Er is duidelijk heibel tussen u, uw (ex)vriendin en de gastvrouw, de vriendin dus van de (ex)vriendin. Deze laatste wil u de afgeleverde spullen niet leveren en Tupperware kan u uiteraard niet helpen. Tja, als uw (ex)vriendin u als tussenpersoon niet kan/wil helpen houdt het op. Geen Tupperware spullen, geld kwijt, vriendin kwijt. Dat laatste is eigenlijk nog het ergste.

Topantwoord

costnix
door costnix - Mar 6, 2018 om 13:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ga altijd naar de party’s van de Action. Geen gezeur met de aflevering.

tijger1
door tijger1 Mar 6, 2018 om 14:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Met of zonder vriendin? En hoe heet daar de consulente?:-))

costnix
door costnix Mar 6, 2018 om 14:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ze heet Ria en ze is mijn werkster.