J.
door J. Bras Oct 14, 2022 om 11:31
Huishouden & energie

Waar kan ik een bonafide loodgieter vinden

Ik wil graag een goede loodgieter vinden, als ik op internet ga zoeken, dan vind ik in pricipe alleen maar oplichters en fraudeurs

5384 24 Rapporteer

Thecla58
door Thecla58 - Oct 14, 2022 om 11:41
854 Antwoorden / 3 Vragen

Zet de klus die je hebt op werkspot.nl. Dat is een site waar je klussen die jij niet kunt doen plaatst en dan hopen dat je een reactie krijgt want  net als al die andfere bouwgerelateerde beroepen hebbren het megadruk.

Zelf heb ik er goed ervaringen mee.

Of zoek op internet naar bedrijven die aangesloten zijn bij een brancheorganisatie.

Zie betrouwbare loodgieter

O
h ja, alks je iets verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat er meer betrouwbare dan onbetrouwbare loodgieters zijn ;-))

ne
door neodutchio - Oct 14, 2022 om 11:41
5152 Antwoorden / 12 Vragen

U kunt het ook aan buren vragen.
Niet elke loodgieter is een oplichter. Een lokaal bedrijf met een vast telefoonnummer zonder een gekochte plek op Google en met echte reviews op internet zijn er genoeg van te vinden.

drevil
door drevil - Oct 14, 2022 om 11:47
223 Antwoorden / 14 Vragen

Welke regio?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Oct 14, 2022 om 12:04
1765 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte J.Bras,

Ik neem aan ,dat u een eigen huis heeft.

Ik raad u aan om lid te worden van Vereniging Eigen Huis voor advies.

Klik op de volgende link:

https://www.eigenhuis.nl/lid-worden#/

gerbera
door gerbera - Oct 14, 2022 om 12:17
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Zo u lid bent van eigen Huis, deze hebben een spoed klussenservice. Geen lid neem dan in elk geval geen loodgieter waar ADV, dus de bovenste van het rijtje, bij staat. Kijk anders eens i n uw woonplaats, zal er best wel een zijn.

getty
door getty - Oct 14, 2022 om 12:34
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Gewoon in uw nabije omgeving?
Lokale bedrijven zijn toch niet zo lastig te vinden?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Oct 14, 2022 om 12:51
2055 Antwoorden / Vragen

Ik kreeg deze website ooit eens als tip voor dit soort vragen.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 14, 2022 om 12:51
7188 Antwoorden / 3 Vragen
marita5
door marita5 - Oct 14, 2022 om 13:12
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo J.Bras ,

als ik op internet ga zoeken, dan vind ik in pricipe alleen maar oplichters en fraudeurs

Lees hier eens waar u moet opletten bij het zoeken naar een klusbedrijf , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/misleidende-verkoop/met-spoed-een-klusbedrijf-nodig-voorkom-hoge-kosten

me
door mein33 - Oct 14, 2022 om 14:44
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Simpelweg het plaatselijke installatie/loodgietersbedrijf bellen, zo eenvoudig kan het zijn

sira
door sira - Oct 14, 2022 om 15:42
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Informeer in uw buurt bij een winkel op het gebied van sanitair, dan krijgt u waarschijnlijk meerdere adressen.

rj
door rjw - Oct 14, 2022 om 17:33
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Hoezo vind je alleen maar oplichters en fraudeurs? Wat voor zoekterm gebruik je? Als ik zoek op loodgieter en mijn woonplaats krijg ik gewoon een lijstje van normale loodgietersbedrijven bij ons in de stad. En hoe weet je trouwens dat het oplichters en fraudeurs zijn? Dat staat niet op hun websites lijkt me. En hoe zocht je voordat er internet was naar een loodgieter?

mahadma
door mahadma - Oct 14, 2022 om 18:51
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Als een loodgieter alleen een 06 nummer of een 088 nummer heeft ipv een lokaal netnummer is het al opletten geblazen.

rj
door rjw Oct 14, 2022 om 22:11
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Die situatie ligt al een tijd achter ons. Ik werk bij een serieus en groot bedrijf en wij hebben alleen maar 06 nummers. Geen geografisch nummer meer.

tricht
door tricht - Oct 14, 2022 om 19:56
7 Antwoorden / 0 Vragen

Volg deze link eens, hiermee heb ik al menige klus door vakbewame mensen kunnen laten uitvoeren. En je hoeft geen verdere binding te hebben met Centraal Beheer.

https://www.centraalbeheer.nl/diensten/woonhulp?CID=klushulp_branded&PLA=google_klushulp&TYPE=Sponsoredsearch&targetid=kwd-492419845378&gclid=CjwKCAjwkaSaBhA4EiwALBgQaLjoOd7av6CAA-woloCmShiTWlFRhmsZciaG_KxgSo9XHcxnhCAHxBoCLcwQAvD_BwE

Gijs116
door Gijs116 - Oct 16, 2022 om 11:09
21 Antwoorden / 2 Vragen

Neem eens de tijd om op je gemak een loodgieter te vinden op internet, bekijk de site, reviews, en denk je de juiste gevonden te hebben , sla het telefoonnummer op. Zo kan je bvb ook een slotenmaker vinden, en heb je ze nodig, dan is het even in je telefoonboek op je smartphone het nummer terugvinden.

ha
door harrybanjer2020 - Oct 17, 2022 om 11:20
3 Antwoorden / Vragen

Een zeer goede loodgieter, werkt bij Postma totaal Techniek Zwolle.

j.
door j.rigtering - Oct 17, 2022 om 11:30
6 Antwoorden / Vragen

Als u verzekerd bent bij Centraal Beheer kunt u ook door hen geholpen worden.

Elly Fransen
door Elly Fransen - Oct 17, 2022 om 12:01
1 Antwoorden / Vragen

Venlo

Me
door Meindo - Oct 17, 2022 om 13:55
64 Antwoorden / Vragen

Een betrouwbare loodgieter vindt je gewoon in je woonplaats.

He
door Helen 66 - Oct 17, 2022 om 14:37
119 Antwoorden / Vragen

Als u lid bent van Vereniging Eigen Huis, dan kunt u via een telefoonnummer van hen in contact komen met een loodgieter die te vertrouwen is en vakman is. Moet wel spoed zijn.
Niet op Werkspot of Kluswebsite zetten, want dan ben je NIET zeker van een eerlijke vakman,.
Zelf via een klus op werkspot.nl opgelicht door een schildersbedrijf en voorschotfraude.
Elk jaar gaat dit bedrijf zogenaamd failliet en het jaar erop zijn ze weer terug met nieuwe naam, nieuwe inschrijving bij de KvK.

kr
door krabbendam - Oct 17, 2022 om 14:39
5 Antwoorden / 0 Vragen

Neem contact op met een huurwoningcorporatie in de buurt, vraag, heel vriendelijk, naar de partij die zij hebben geselecteerd. Zij hebben altijd gekozen voor een betrouwbare partij.

mo
door mof - Oct 17, 2022 om 17:38
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Altijd proberen lokaal te zoeken. Een bedrijf bij u uit de buurt. Met een stenen kantoor/winkel danwel bijvoorbeeld via een of andere  buurt-app als Nextdoor o...

alk
door alk Oct 17, 2022 om 22:34
86 Antwoorden / 9 Vragen

Dagblad van het Noorden.

Politie waarschuwt voor buurtapps als Nextdoor: pas op met welke voorwaarden je akkoord gaat.

justmeagain
door justmeagain - Oct 17, 2022 om 22:49
623 Antwoorden / 8 Vragen

Het vinden van een kundige loodgieter is met alle gegeven tips goed te doen.
Nu nog een loodgieter vinden die iets ziet in uw klus, deze wil repareren/aanleggen en binnen een paar maanden tijd heeft.

sira
door sira Oct 18, 2022 om 15:34
2336 Antwoorden / 24 Vragen

en binnen een paar maanden tijd heeft.
Dat zijn er maar weinig, mits ze goed zijn en de goede staan niet op Werkspot.