patrick geurds
door patrick geurds Jul 30, 2021 om 17:48
Huishouden & energie

Waarom krijg ik de post nooit op tijd en niet eat in de app staat?

3 weken geleden heb ik een nichtje gekregen, en ik krijg nu pas de kaart van post nl.
Kan toch niet?

Net zoals de app grote onzin staan altijd post stukken in die ik pas weken later ontvang.

Krijg melding dat er post komt met geluk 1 ding de rest niet.

Post van het ziekenhuis pas een dag van tevoren meestal.

4850 11 Rapporteer

getty
door getty - Jul 30, 2021 om 17:57
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Dan zou ik je postbode eens vragen wat er aan de hand is

bij mij werkt de postapp uitstekend. Altijd op tijd wat is aangekondigd.

mahadma
door mahadma - Jul 30, 2021 om 18:05
11555 Antwoorden / 51 Vragen

Er raken per dag (en zelfs aangetekende stukken) vele poststukken zoek of komen met vertraging aan op het bezorgadres. En als u voor elk vertraagd/zoek geraakt stuk één persoon vanavond nog op koffie zou moeten krijgen, dat weet ik zeker dat u vanavond kopjes en koffie te kort komt. Volgens google zijn er circa 368.000 van de 8.000.000 poststukken die verzonden worden niet op tijd bezorgd, een foutmarge van cica 4 tot 5 %. Anderzijds, een exacte bezorgtijd van pakjes is ook circa, hoeveel tijd kosten de adressen van uw voorgaande bezorgadressen? snelle deuropeners, veel mensen niet thuis dus briefjes schrijven? Verkeers invloeden?

En waarom? Talloze opties, wellicht wordt niet de juiste postcode oid vermeld of wordt het adres geschreven in een prehistorisch spijkerschrift (vrijwel onleesbaar). Accepteer het. Of bestel uw post via internet, dan heb je het in het ergste geval zeker binnen een paar uur.

tenormin
door tenormin - Jul 30, 2021 om 18:15
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Ik kreeg gisteren post van het ziekenhuis. Aangezien ik dit verwachtte: opende het en zag toen pas tot mijn stomme verbazing dat het niet alleen niet voor mij bestemd was maar ook zelfs niet waar ik woon, andere stad.
De mededeling was dat mevrouw werd verwacht op die en die tijd op 27 Augustus. Ja, ik weet ik geen post, niet voor mij bestemd, niet mag openmaken, maar goed, het ging per ongeluk. En die mevrouw heeft haar afspraak dus nooit kunnen nakomen.

tenormin
door tenormin Jul 31, 2021 om 12:33
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Dat is dom, die datum moest 27 Juli zijn.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 30, 2021 om 18:15
16876 Antwoorden / 202 Vragen

Het lijkt mij dat dit het adres om uw klacht neer te leggen:  https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/  en geef daarbij aan dat het een hardnekkig probleem is.

rj
door rjw - Jul 30, 2021 om 18:18
3270 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb altijd geleerd dat als iemand woorden als "nooit" en "altijd" gebruikt in dit soort contexten je de inhoud met een korrel zout moet nemen. Het zou immers betekenen dat de bezorgers in de wijk van TS altijd alle post apart leggen en die pas veel later gaan bezorgen. Klinkt niet logisch. Als bezorgers er al een zooitje van zouden maken is het logischer dat ze de post gewoon weggooien.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jul 31, 2021 om 00:31
1773 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Patrick,

Kassa heeft vaak items besteed aan Post NL.

Kijk o.a. even in de volgende link :

https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/blijvende-klachten-over-postnl

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 31, 2021 om 08:13
7200 Antwoorden / 3 Vragen

Voor u zou het beter zijn om in elk geval de ziekenhuispost via uw mailadres te ontvangen.

gerbera
door gerbera - Jul 31, 2021 om 10:57
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Als de post van het ziekenhuis gaat over afspraken ben ik zeker bevoorrecht, krijg de herinnering per SMS en mail en daarnaast ook een mail dat ik de het rapport van behandelend arts en de uitslag van een onderzoek kan inzien. Dus voor dat misschien even met het ziekenhuis regelen.

Ki
door Kiekeboetje Jul 31, 2021 om 11:41
11 Antwoorden / Vragen

Het spijt me maar je bent niet bevoorrecht. Ook ik krijg de kans niet een afspraak te vergeten. Krijg ook een sms, een mailtje en bovendien staan afspraken ook nog eens in je account vh ziekenhuis.

gerbera
door gerbera Jul 31, 2021 om 12:10
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Gelukkig, nog een tevreden persoon☺

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Jul 31, 2021 om 13:59
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Waar woon je?

Als je weet hoe slecht het betaalde,  dan is  melden bezorgd en alles  1x per week doen rendabeler  voor de bezorgers.

Alleen Rouw kaarten komen wel gelijk aan,  maar de rest opsparen, het mag niet maar waar vind je andere bezorgers?

Maar ook in foute straat op goede nummer bezorgde,
ik  heb  recht op 3 weken vakantie en dan terug in bus of straatje verder?

Ook is de brievenbus nu flinke afstand  en zelf bezorgen  is dan snellere route.
Als je weet hoe de salarissen zijn per poststuk en vooral in buitengebieden is dat een ramp.

Zorg dat je de post  ook in de Email kreeg,  mijn laatste kleinkind kwam  6 minuten na de geboorte al in de Mail Box....
Zo hard loopt  zelfs een Olympische kampioen niet.

Geen drukkosten, alleen de tijd en datum even  erin, de rest wist mijn dochter al.

Ze klagen bij Post NL over minder  poststukken maar   door de  lage salarissen en eis van  aantal poststukken  per uur bezorgen...
vaak onhaalbare norm, en dan krijg je dit soort  creatieve bezorgers!

muzicaro
door muzicaro - Aug 2, 2021 om 12:25
53 Antwoorden / 15 Vragen

Iedereen denkt altijd dat, als het poststuk in de app staat, ook direct bezorgd gaat worden, maar dat is niet het geval. Het poststuk staat in de app omdat de sorteermachine het 'gelezen' heeft. Maar daarna moet een sorteerder het nog handmatig gaan sorteren/samenvoegen bij de overige poststukken. Daar kan, vooral door drukte (zeker nu in de vakantieperiode met minder mensen) langer duren. Rouwpost en medische post , mits herkenbaar als zodanig, heeft voorrang. Pakjes hebben sowieso geen voorrang en kunnen bij drukte langer blijven liggen. Als je dit aan de postbezorger gaat vragen dan hoort dit het antwoord te zijn. Ik ben ook al jarenlang postbezorger en krijg deze vraag vaak.

gallito
door gallito - Aug 2, 2021 om 18:40
479 Antwoorden / 66 Vragen

Vorige week een antennekabeltje aangevraagd bij Ziggo en de volgende dag ontvangen.
Daarna elke dag een e-mail van Post NL met de tekst sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Wordt morgen tussen ...u  en ....u
Dit nu al 3 keer ontvangen en de laatste mededeling was bezorgmoment naar morgen dinsdag.
Terwijl ik dat ding al een week in huis heb. LOL