br
door bram123_1 May 25, 2005 om 17:08
Huishouden & energie

Wat moet je doen om je naam te veranderen

Beste allemaal,

Het volgende: wegens scheiding wil mijn ex graag haar eigen naam op het watervoorschot en op de waterschapslasten hebben staan. Om een lang verhaal kort te maken: het lukt niet en de meenst vreemde redenen worden daar voor aangevoerd.

Mijn vraag is: welke weg moet je gaan om waterleiding/waterschap zover te krijgen dat ze mijn naam aanpassen aan de nieuwe situatie.

Graag een reactie van iemand die het echt weet en dan graag duidelijk in stapjes uitgelegd.

En echt we hebben al van alles geprobeerd dus graag iemand die het echt weet wat je moet doen.

Alvast bedankt.

528 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 25, 2005 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

geachte  het is mij gelukt door mijn ex zich eerst uit te laten schrijven en mij vervolgen op een nieuwe aanvraag te zetten. Dit bracht geen kosten met zich mee, een uirtreksel uit de bevolkings register doet wonderen zo zien zij dat je het adres altijd al bewoond heb

Ook had ik mijn voornaam veranderd ook dat leverde geen bezwaar alles staat correct op mijn naam  Echt weten doe ik het niet maar het is mij wel gelukt groetjes en succes

ve
door verwijderd - May 25, 2005 om 17:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Bram.  Ik wil je graag helpen. Maar om een zo goed mogelijk antwoord te geven, moet ik wel weten wiens naam nu op die nota en op dat aanslagbiljet staat. Die van jou of die van je ex waar jouw geslachtsnaam ook nog in voorkomt? En om wat voor waterschapslasten gaat het: de omslag gebouwd of de verontreinigingsheffing? Groet, M@rtin

ve
door verwijderd - May 25, 2005 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bram,Surprise !! een van de experts is toevallig of aan het uitrusten of nog hard aan het werk ?? Maar Priewjet 2 is lid (werkt) bij die  club dus zal ongetwijfeld reageren, even je bericht laten staan op de site fred.

ve
door verwijderd - May 25, 2005 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Priewjet !!!! je bent veel te vroeg thuis hoe komt dat ,Fred

ve
door verwijderd - May 25, 2005 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Fred. Tja, ik zat vanmorgen al om zeven uur achter mijn bureau dus kan mijn achturige zweet- en ploeterdag (even met wat vooroordelen afrekenen) al om half vier eindigen. Mijn vroege thuiskomst heeft alles te maken met het feit dat de jongste vrucht mijner lendenen zometeen moet worden opgehaald wanneer hij na een driedaagse survivaltocht met school in de Ardennen weeer thuiskomt. Wees gerust, ik heb mij ook vandaag weer ten volle ingezet in het belang van de samenleving! Groet, M@rtin.

ve
door verwijderd - May 27, 2005 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die vrucht ligt na alle emoties in no time te pitten Groet Fred .

ve
door verwijderd - May 27, 2005 om 11:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niks meer van Bram vernomen. Probleem kennelijk opgelost. Da's mooi. M@rtin