sn
door snahedlo Jul 13, 2011 om 16:43
Vakantie & reizen

Ervaring met Prijsvrij.nl

Wie heeft ervaring met Prijsvrij.nl?
Ik heb via Prijsvrij.nl een vakantie geboekt met Neckermann, de tickets kreeg ik pas 4 dagen van te voren met hele andere tijden dan dat er op de site tijdens het boeken stond.
In totaal is er van de eerste dag 4 uur afgehaald en de laatste dag maar liefst 12,5 uur, zodat we anderhalve dag korter op vakantie gaan. Er staat op de site dat ze spoedig antwoord op de mail geven, maar 4 dagen later en verscheidene telefoontjes later a 30 ct per minuut, waar ze je vervolgens een tijd in de wacht zetten, wordt je nog steeds niets wijzer. Ik krijg telkens dezelfde mevrouw aan de lijn, net of ze er alleen werkt. Telkens wordt je afgescheept met "we kijken wat we kunnen doen"en vervolgens weer niets horen.
Ik heb sterk het gevoel dat ik bij de neus wordt genomen, dat ze minimale reisduren verkopen, binnen de data dat je geboekt heb, dus zo laat mogelijk weg en zo vroeg mogelijk terug. Waar kan ik mijn klacht melden, alleen bij de Geschillencommissie of is er nog n andere organisatie die zulke praktijken in de gaten houdt?

17507 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

..
door ... - Jul 13, 2011 om 16:55
104 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik had bij ander reisbureau ooit hetzelfde maar dan andersom.
Ik wilde in de middag vertrekken en avond retour maar kreeg vroeg in de ochtend heen en laat terug.
Dit betekende dat ik niet met de trein heen en terug kon en een dure TAXI bus of hoge parkeer tarief moest betalen.
Ik had dus zelfs ruim 17 uur langer vakantie zonder iets bij te betalen maar was er niet blij mee.
Het stond in hun voorwaarden en was dus toegestaan maar ik lees die ook pas achteraf nadat ik de aangepaste tijden kreeg.

Ik vermoed dat ook Neckermann deze voorwaarden wel zal hebben.
Dus helaas voor U, je boekt een dag en geen tijden.

lintie
door lintie - Jul 13, 2011 om 19:35
22 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas kan Prijsvrij hier denk ik weinig aan doen, en zul je je moeten wenden tot Neckermann. Neckermann voert de reis uit, en bepaald dus ook de vluchttijden.
Zoals ... al aangeeft staat ook in de voorwaarden dat de vluchttijden mogen veranderen.

Ik vermoed ook dat de totale duur van de vakantie niet veranderd is (dus 7 i.p.v. 8 dagen).

Het wou wel netjes van Prijsvrij zijn als zij dit zouden proberen bij Neckermann.

pr
door prijsvrij.nl - Jul 14, 2011 om 13:36
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte mijnheer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de door u geplaatste reactie. Zoals u ook in de bovenstaande posts heeft kunnen lezen zijn de tijden die door de touroperator, in uw geval Neckermann, worden doorgegeven altijd onder voorbehoud en kunnen dus helaas altijd nog wijzigen (zie ook de ANVR-site over dit onderwerp http://www.anvr.travel/vragen_details.php?vraag_id=469&vraag_groep_id=39#anchor_antwoord469 ) . De chartermaatschappij kan ten alle tijden wijzigingen doorvoeren, dit ligt buiten de macht van zowel Prijsvrij.nl als Neckermann. Wel kunnen wij mogelijk op zoek gaan naar een alternatieve vlucht voor u bij Neckermann. Door hoogseizoen-drukte is de mailafhandeling momenteel wat vertraagd. Wij waarderen uw feedback en zullen uw kritiek meenemen in de evaluatie van onze klantenservice, zodat we dit kunnen verbeteren. Ik hoop dat we u een passende oplossing kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,

Marie-Claire van Iersel
Site Manager Prijsvrij.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer