lv
door lvd202 Jul 27, 2020 om 11:02
Vakantie & reizen
Kan ik gratis annuleren als ik nog geen betaling heb gedaan bij Belvilla

Kan ik gratis annuleren als ik nog geen betaling heb gedaan bij Belvilla

Ik heb voor een weekend in augustus over ongeveer 3 weken een huis geboekt bij Belvilla. Echter heb ik nog niet betaald (de boeking is dus nog niet definitief). Nu hebben mijn reisgenoten en ik gezien de veranderende situatie in het land waar we heen gaan besloten dat we het er eigenlijk niet op willen wagen en daarom de reservering willen laten lopen. Maar als ik op de website van Belvilla kijk, lijkt het alsof wanneer we niet op tijd betalen de boeking geannuleerd wordt en we annuleringskosten moeten betalen. Ik vraag me eigenlijk af of dat wel mag en of ik in m'n recht sta als ik helemaal niks betaal. Of ben ik door op boeken te klikken al akkoord gegaan om te betalen? Hopelijk kan iemand helpen!

5102 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jul 27, 2020 om 11:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen
12

Ja, dat hebt u goed gelezen. U hebt geboekt en moet dus betalen.

lv
door lvd202 Jul 27, 2020 om 11:11
Antwoorden / 1 Vragen

Dank!

marita5
door marita5 - Jul 27, 2020 om 11:30
11569 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Lvd202 , 

Wanneer ik online boek, hoe weet ik dan zeker dat mijn boeking gelukt is?

Zodra je op de boekingspagina op 'Boek nu' klikt, ontvang je online en via e-mail een bevestiging. Daar staat het boekingsnummer op. Wanneer je geen bevestiging van ons ontvangt, neem dan contact op met Customer Servicer.

Lees hier eens veelgestelde vragen , klik op de rode regel ( zie ook de linkerkolom ) .

https://www.belvilla.nl/klantenservice/faq#boeken

Donuts
door Donuts - Jul 27, 2020 om 11:34
1203 Antwoorden / 2 Vragen
0

U heeft ongetwijfeld via de mail een bevestiging van de boeking ontvangen (met de daarbij behorende annuleringsvoorwaarden). Dat u nog niet betaald heeft, betekent dus zeker niet dat de boeking nog niet definitief was.

sw
door swat1500 - Jul 27, 2020 om 12:11
3809 Antwoorden / 0 Vragen
2

Ik lees dat u 6 weken voor de reis de volledige reissom betaald moet hebben en dat er een aanbetaling moet worden gedaan bij het boeken. Wanneer heeft u geboekt? Want als de reis reeds over 3 weken is en u heeft niets betaald bent u al in verzuim.
U moet dus in de voorwaarden kijken of, op welke gronden en tot wanneer u kostenloos kunt annuleren.
Let wel, bedrijven hoeven geen kostenloze annulering aan te bieden.

Ka
door Kassagebruiker - Jul 27, 2020 om 15:21
683 Antwoorden / 5 Vragen
0

Boeken en betalen zijn twee aan elkaar gekoppelde zaken. Boeken betekend automatisch dat er een betaalverplichting op volgt. (Voorbeeld: u tekent een contract voor een auto maar wil hem toch niet hebben, dan zult u annuleringskosten of meer moeten betalen, al heeft u er nooit mee gereden/in gezeten)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

holiday
holiday - Jun 24, 2024 om 18:13
Vrije tijd & tuin
Hutson wesite zijn oplichters

Hutson wesite zijn oplichters

Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer