ja
door jan samuels Jan 3, 2023 om 20:23
Vakantie & reizen

Klacht Corendon

Kan ik een klacht indienen tegen Corendon. De afhandeling is onbevredigend en heb een lijvig dossier aangelegd. Dit kan ik echter niet meesturen omdat het een worddocument is.
\met vriendelijke groet Jan Samuels

2146 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 3, 2023 om 20:40
2255 Antwoorden / Vragen
10

Is het niet logischer met uw klacht naar de geschillencommissie te gaan, aangezien die ook maatregelen kunnen nemen? Hier kunt u eventueel gelijk krijgen.maar dat is toch wat anders dan compensatie.

Topantwoord

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jan 3, 2023 om 20:42
1865 Antwoorden / 32 Vragen
11

Geachte Jan,

Kunt u, ter verduidelijking van uw vraag, iets meer informatie geven?

Over wat voor een klacht gaat het?

Kunt u alles niet uitprinten en aangetekend opsturen?(bewaar een kopie voor uzelf).

rj
door rjw Jan 3, 2023 om 21:25
3368 Antwoorden / 5 Vragen

Als je een Word document print is dat de kopie (die je opstuurt). Het origineel is de Word file....

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Jan 3, 2023 om 21:53
1865 Antwoorden / 32 Vragen

Geachte RJW,

Ik heb een oude Macbook pro.....

Topantwoord

ne
door neodutchio - Jan 3, 2023 om 20:43
5245 Antwoorden / 12 Vragen
11

Natuurlijk kan u een klacht indienen. Dat kan bij Corendon zelf of bij de geschillencommissie. 
Als u denkt dat Kassa indivuduele klachten gaat oppakken, dan zou u contact op kunnen nemen met de redactie. Echter zal de kans erg klein zijn dat ze dit gaan oppakken. Kassa is immers een televisieprogramma, geen helpdesk of behandelaar.

getty
door getty - Jan 3, 2023 om 21:03
4179 Antwoorden / 10 Vragen
2

Contact met de Max vakantieman is wellicht beter

https://www.maxvakantieman.nl/meld-een-klacht/

ja
door jan samuels Jan 4, 2023 om 12:15
Antwoorden / 1 Vragen

is al gedaan dank je

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 3, 2023 om 21:31
7356 Antwoorden / 3 Vragen
11

Klacht indienen kunt u zo.     klik hier

ja
door jan samuels Jan 4, 2023 om 12:16
Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Sjoppie, hebben we al gedaan zonder beoogd succes

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 4, 2023 om 10:40
16957 Antwoorden / 202 Vragen
10

Ik sluit mij vooral aan bij het antwoord van @GETTY om reden dat men zich vooral bij Max zich heel actief heeft bezig gehouden met dit soort zaken. 
Omdat de 'vakantieman' vooralsnog niet geprogrammeerd staat is het naar mijn idee wel beter om:   https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer