ja
door jan samuels Jan 3, 2023 om 20:23
Vakantie & reizen

Klacht Corendon

Kan ik een klacht indienen tegen Corendon. De afhandeling is onbevredigend en heb een lijvig dossier aangelegd. Dit kan ik echter niet meesturen omdat het een worddocument is.
\met vriendelijke groet Jan Samuels

1895 6 Rapporteer

Topantwoord

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 3, 2023 om 20:40
2139 Antwoorden / Vragen

Is het niet logischer met uw klacht naar de geschillencommissie te gaan, aangezien die ook maatregelen kunnen nemen? Hier kunt u eventueel gelijk krijgen.maar dat is toch wat anders dan compensatie.

Topantwoord

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jan 3, 2023 om 20:42
1820 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Jan,

Kunt u, ter verduidelijking van uw vraag, iets meer informatie geven?

Over wat voor een klacht gaat het?

Kunt u alles niet uitprinten en aangetekend opsturen?(bewaar een kopie voor uzelf).

rj
door rjw Jan 3, 2023 om 21:25
3298 Antwoorden / 5 Vragen

Als je een Word document print is dat de kopie (die je opstuurt). Het origineel is de Word file....

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Jan 3, 2023 om 21:53
1820 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte RJW,

Ik heb een oude Macbook pro.....

Topantwoord

ne
door neodutchio - Jan 3, 2023 om 20:43
5186 Antwoorden / 12 Vragen

Natuurlijk kan u een klacht indienen. Dat kan bij Corendon zelf of bij de geschillencommissie.
Als u denkt dat Kassa indivuduele klachten gaat oppakken, dan zou u contact op kunnen nemen met de redactie. Echter zal de kans erg klein zijn dat ze dit gaan oppakken. Kassa is immers een televisieprogramma, geen helpdesk of behandelaar.

getty
door getty - Jan 3, 2023 om 21:03
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Contact met de Max vakantieman is wellicht beter

https://www.maxvakantieman.nl/meld-een-klacht/

ja
door jan samuels Jan 4, 2023 om 12:15
Antwoorden / 1 Vragen

is al gedaan dank je

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 3, 2023 om 21:31
7247 Antwoorden / 3 Vragen

Klacht indienen kunt u zo.     klik hier

ja
door jan samuels Jan 4, 2023 om 12:16
Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Sjoppie, hebben we al gedaan zonder beoogd succes

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 4, 2023 om 10:40
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Ik sluit mij vooral aan bij het antwoord van @GETTY om reden dat men zich vooral bij Max zich heel actief heeft bezig gehouden met dit soort zaken.
Omdat de 'vakantieman' vooralsnog niet geprogrammeerd staat is het naar mijn idee wel beter om:   https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/