he
door hetty_1 May 23, 2004 om 14:12
Vakantie & reizen

Lesbos

Kent iemand een reisorganisatie op Lesbos die per bus een rondreis van 3 a 4 dagen organiseert? We zijn vorig jaar ook op Lesbos geweest en hebben gemerkt dat je door de grote afstanden per lijnbus weinig van het eiland kunt zien. Een auto of brommertje huren is voor ons geen optie.

304 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 23, 2004 om 22:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat u hiervoor het beste bij uw reisbureau en/of hostess op Lesbos het beste kunt informeren. Waarom is een brommer of auto huren geen optie? Dit kost in Nederland ± € 150,= en naar verwachting in Griekenland de helft! Suc6

ve
door verwijderd - May 24, 2004 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt voor je snelle antwoord. Een auto of brommer is geen optie omdat ik samen met een kind ga en geen rijbewijs heb. Vorig jaar zijn we ook op Lesbos geweest en daar kon de hostess ons niet verder helpen.