ri
door ringeling Dec 2, 2010 om 10:08
Vakantie & reizen

Online schoenenbedrijf nergens te vinden

Heb onlangs bij Demooisteschoenen.nl een paar snowboots besteld. Deze worden na betaling opgestuurd. Toen ik later nog eens terug keek op deze website, waren de snowboots erafgehaald. Op google probeerde ik een telefoonnummer te vinden, maar op het adres dat op de faktuur staat, zit een ander bedrijf. E-mails worden niet beantwoord. Het bedrijf heet: Vision Shoetrade B.V. in Waalwijk. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf of kent iemand dit bedrijf?

7776 89 Rapporteer

acer7520g
door acer7520g - Dec 2, 2010 om 10:29
72 Antwoorden / 6 Vragen

Ringeling,

even googelen en ik vind:

Vision Shoetrade Waalwijk, elzenweg 15, 5144 MB Waalwijk.
KvK nummer 1725173 bij Safe Webshop site.
Een emailadres in het Nederlands, Duits en Engels en die slaan allemaal op demooisteschoen.nl

Een telefoonnummer kon ik ook niet vinden.

Het is allemaal gevestigd op één adres, misschien hebben ze een aparte verkoop bv zodat je een ander naam/adres ziet. Franchise?

Ik kan je niet meer helderheid geven als dit. En ik heb geen ervaring met dit bedrijf(je).

Gerard.

cathy1
door cathy1 - Dec 2, 2010 om 11:17
125 Antwoorden / 2 Vragen

en klik hier voor een telefoonnummer

vision shoetrade is het bedrijf achter -demooisteschoenen.nl-
(zie hun algemene voorwaarden)

tr
door trappist - Dec 2, 2010 om 11:24
240 Antwoorden / 0 Vragen

lijkt een webshop van Shoefactors BV, groothandel in schoeisel.

acer7520g
door acer7520g - Dec 2, 2010 om 11:25
72 Antwoorden / 6 Vragen

Cathy,

en als je dat belt: "Neem na de toon uw bericht op", voicemail dus zonder enige meldingen met naam o.i.d.

Maar even goed dat je het vond.

Of er teruggebeld wordt,gelet op het niet antwoorden op e mail, weet ik niet.

Ringeling, succes!

birdies
door birdies - Dec 2, 2010 om 11:39
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Eén van de andere namen is Shoefactors B.V., tel. nr. 0416 - 660635. Geen idee of dit een nog werkend telefoonnr. is, maar proberen kan altijd. Adres op de Elzenweg is een bedrijventerrein,google maps, klik

jo
door joos1973 - Dec 2, 2010 om 18:46
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Net een heel vriendelijke meneer aan de telefoon gehad van Vision Shoetrade.
Ze krijgen momenteel 700 emails per dag dus het kan iets langer duren voordat een vraag wordt beantwoord.
Telefonisch goed te bereiken op telnr 0416-660635.
Volgens mij prima allemaal!

vladja
door vladja - Dec 2, 2010 om 18:54
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Goh joos, net lid geworden en nu 18.46 uur maar één antwoord..

Val jij met je neus in de boter dat het net over Visioen Shoetrade gaat, zodat je gelijk kunt inhaken!

Vladja

invalide
door invalide - Dec 2, 2010 om 20:43
787 Antwoorden / 5 Vragen

@ Vladja,

Ik vermoed dat Joos1973 wel eens een medewerker kan zijn die Google gebruikt voor zoeken naar klachten.....

Maar het kan ook toeval zijn.

Dat het product van website is kan door uitverkocht en we gaan niet meer inkopen wegens lange levertijden zijn.
Net als winterbanden is veel van dit soort dingen soms erg snel uitverkocht en je wilt in Januari zo min mogelijk opruiming voor half geld en zo...

hutch
door hutch - Dec 2, 2010 om 21:22
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Hoi Vladja,

dat viel mij ook al op. . . ;-)

Zoals je wel weet, gebeurt dit wel vaker. Denk o.a. hier aan ene 'Bijdetijd' die op de loonlijst staat bij een een of andere malafide onderneming.

Maar met deze Joos is op zich niets mis mee, maar speel hier dan niet de acteur en schrijf gewoon dat je voor dit bedrijf werkt. Het is helemaal niet erg om voor een bepaald bedrijf op te komen, c.q. te verontschuldigen. Maar niet met toneel spelen, daar wordt ik (worden wij?) alleen achterdochtig van.

Gr. Hutch

jo
door joos1973 - Dec 16, 2010 om 09:24
2 Antwoorden / 0 Vragen

Lees nu pas de achterdochtige berichten nav mijn reactie! Jammer!
Ik heb geen connecties met dit bedrijf! Ben gewoon een klant die op internet naar informatie zocht!

al
door alerteconsument - Dec 23, 2010 om 10:17
2 Antwoorden / 0 Vragen

heb je inmiddels je snowboots ontvangen?? Sta op het punt daar ook snowboots te bestellen, maar dacht google eerst nog even die webwinkel...
hoor het graag!
dank

ri
door ringeling - Dec 23, 2010 om 10:52
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ja hoor, ik heb de snowboots ontvangen. En ze passen prima.

al
door alerteconsument - Dec 23, 2010 om 11:07
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dank voor je snelle reactie!

kr
door krul66 - Mar 18, 2011 om 16:14
4 Antwoorden / 0 Vragen

Shit ook ik ben er in gestonken bah. Had eerst op google moeten zoeken, maar goed.

Telefoonnummer 0416-660635 gebeld waar het bedrijf Vision Shoetrade B.V. in Waalwijk, achter zou moeten zitten.

Krijg een man aan de lijn die doet alsof hij in hetzelfde gebouw zit, maar niets met demooisteschoenen te maken heeft. Nee, ze zijn vrijdagmiddag altijd vroeg weg..

Als ik vraag met wie ik gesproken heb zegt hij shoefactors (hebben die mensen daar niet gewoon een naam?), toemaar weer een nieuwe naam voor een nieuw oplichterszaakje?

Ik gaf aan dat ik het idee had (na mijn zoekactie op google) dat ze niet helemaal eerlijke handel verrichten. Nou volgens hem werden er veel pakjes verzonden.....
Goed maandag maar een nieuwe poging, misschien komt mijn pakje dan ook nog eens....... Ben benieuwd of ik die nieuwe naam ook nog op internet zie opduiken.

kr
door krul66 - Mar 18, 2011 om 16:29
4 Antwoorden / 0 Vragen

Shoefactor en Vision Shoetrade B.V. zijn volgens de Kamer van Koophandel wel twee aparte bedrijven.
Al zitten ze wel op hetzelfde adres en maken ze gebruik van hetzelfde telefoonnumer.

Beetje vreemd allemaal maar goed.

hutch
door hutch - Mar 18, 2011 om 21:59
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Het is gewoon hetzelfde bedrijf.

Zie art. 3.6 van de algemene voorwaarden van demooisteschoenen.nl:

"U kunt per overschrijvingskaart of internetbankieren het totaalbedrag van de factuur ook overmaken op rekeningnummer 1658.44.396 Vision Shoetrade BV te Waalwijk"

Contactgegevens demooisteschoenen.nl:
Elzenweg 15, 5144 MB Waalwijk

Contactgegevens Shoefactors BV:
Elzenweg 15, 5144 MB Waalwijk, 0416-660635

kr
door krul66 - Mar 18, 2011 om 22:06
4 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, dat is niet zo, demooisteschoenen.nl en Vision Shoetrade BV wel, maar Shoefactors BV staat onder een ander Kamer van Koophandel nummer.

Ze zitten wel in hetzelfde pand en gebruiken hetzelfde telefoonnummer, al schijnt demooisteschoenen nu met een 06-nummer te werken.
Maar er klopt in ieder geval iets niet....

no
door nofra - Apr 19, 2011 om 14:28
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ook ik heb daar een paar laarzen besteld, zagen er mooi uit op de website, maar toen ik ze thuis bezorgd kreeg, bleken ze verkleurd, gemaild, en kreeg de reactie, dat ik ze retour kon sturen, ik zou zelfs de verzendkosten voor het retour sturen terug krijgen. Dit was eind februari, ik heb mijn geld nog niet. Na verschillende mailtjes te hebben gestuurd, en inmiddels ook al een aantal keer de voice mail ingesproken te hebben, krijg ik alleen voor derde maal een mail, met excuses, en dat het bedrag meteen is overgemaakt, dat is nu ook al meer dan 3 weken geleden, met telebankieren hoeft dit niet zo lang te duren lijkt me!! Ik begin dan ook te geloven dat het niet zo'n betrouwbaar bedrijf is.

ma
door maartje1966 - Apr 19, 2011 om 20:00
16 Antwoorden / 0 Vragen

Ik bestel hier nooit meer iets en ik adviseer dat anderen ook vooral NIET te doen!
Nofra je hebt nog geluk dat ze op je e-mail reageren, op die van mij reageren ze niet. Ook de voicemail inspreken heeft geen zin, die luisteren ze niet af. Als je belt dan nemen ze niet op. Je krijgt alleen dat $#@%& bandje van de 'Service????" telefoon. Dat ze te bereiken zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 - tot 17.00 uur.
Ze zijn alleen vergeten te vermelden in welk jaar dat is, want opnemen doen ze beslist niet in die tijd en op die dagen.

Als je dan, verdomd als het niet waar is toevallig iemand aan de lijn krijg, weet die persoon nergens wat van af (mmmm ja, ja) en zal je worden teruggebeld. Ook weer niet erbij zeggen welk jaar, zeer irritant!!!!!

Na tig keer bellen, lukt het weer een keertje, dat er iemand opneemt, vraag je om de financiele afdeling, gaat ze even kijken of er iemand is (hoor je gemompel, zitten ze volgens mij gewoon met zijn tweeen in een kamertje van 4 bij 4).

Het is bijna een soap, er zou eens iemand moeten gaan kijken voor de gein.

door 538 - Apr 21, 2011 om 23:25
17 Antwoorden / 0 Vragen

krul66 heb jij je schoenen nog ontvangen?

Ik heb ruim 3 weken geleden schoenen besteld maar heb deze tot op heden nog niet ontvangen. Toen ik rond ging kijken op het internet werd ik er niet rustiger op.

Heb het adres van een winkel uit Breda. Deze winkel hoort bij de site dus vandaar dat ik het vertrouwde.

BVD!

kr
door krul66 - Apr 22, 2011 om 00:04
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi 538,

Ja, ik heb uiteindelijk mijn schoenen ontvangen, maar niet van harte.

Ik heb denk ik wel 20 keer gebeld, kreeg steeds zo'n ontzettend vriendelijke meid aan de telefoon die van alles beloofd, terugbellen enz. Maar het gebeurt gewoon niet, op een gegeven moment naar haar baas gevraagd. Er bleek een foutje gemaakt te zijn........en ze werden daarna gelijk opgestuurd. Prima laarzen niets mis mee.
Maar ik waag het niet meer hoor, ze zijn dan wel niet duur, maar de service is werkelijk om te huilen.

Ik zag net dat ze niet meer telefonisch te bereiken zijn, nou dan houdt het helemaal op. Succes!

door 538 - Apr 22, 2011 om 09:19
17 Antwoorden / 0 Vragen

Dankje krul66!

Zag idd dat ze ivm Pasen niet bereikbaar zijn. Ga dinsdag meteen bellen en wacht hun reactie maar af. Erg jammer idd, in hun schoenenwinkel in Breda ben ik altijd vriendelijk geholpen.

le
door lelle89 - Apr 27, 2011 om 22:50
23 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi allemaal,
Ik kwam toevallig via google op dit forum.
Ook ik ben er namelijk ingetrapt.
Heb een paar weken geleden schoenen besteld, en mijn status staat nog steeds op afwachten betaling. En ook gebeld met het telefoonnummer 0416-660635, waarna ik te horen kreeg dat het aparte bedrijven zijn maar in hetzelfde gebouw zitten. Maar hij wou wel even voor mij navragen hoe het zat en zou me daarna meteen terugbellen. Wacht nu nog steeds. Heeft iemand misschien een ander telefoonnummer voor mij? Of het telefoonnummer van de winkel in Breda? Misschien dat ik daar iets verder mee kom. Want op emails reageren ze ook niet:(

lo
door louise1981 - May 2, 2011 om 15:56
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben er helaas ingetrapt. Ik ben ook benieuwd naar het telefoonnummer, want ik krijg niemand aan de lijn als ik 0416-660635 bel. Op mails ook geen reactie, alleen een automatische reply dat er i.v.m. storing geen mailverkeer mogelijk is. Natuurlijk ook weer onzin! Maar ik houd vol!

le
door lelle89 - May 3, 2011 om 10:29
23 Antwoorden / 0 Vragen

Kunnen we met zijn alleen geen aangifte doen tegen dit bedrijf?

le
door lelle89 - May 3, 2011 om 14:58
23 Antwoorden / 0 Vragen

nou ik heb aangifte gedaan!
Voor diegene die het ook willen doen, kunnen dit via www.mijnpolitie.nl doen.
Hoe meer mensen er aangifte doen, des te eerder doet de politie er iets aan.
En des te eerder krijg je je geld terug

lo
door louise1981 - May 3, 2011 om 15:41
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dank voor de tip, ga ik ook doen!

door 538 - May 3, 2011 om 22:37
17 Antwoorden / 0 Vragen

Morgen ga ik naar Breda naar de winkel van dit bedrijf, ben benieuwd wat dat op gaat leveren. Ik hou jullie op de hoogte..

ma
door maartje1966 - May 3, 2011 om 23:01
16 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi 538,

Graag, ik ben echt heel erg benieuwd wat voor smoezen ze nu weer hebben. Ik word er zo kwaad van.

Elke dag stuur ik een e-mail, ik blijf netjes en beleefd. Kreeg 1 keer een mail terug dat mijn schoenen in de verkeerde kleur waren geleverd en dat het weken zou gaan duren, of ik mijn geld terug wilde.
Ja, natuurlijk, maar ik heb het tot op heden niets teruggestort gekregen.

Ik heb ze nog een kans gegeven en anders ga ik maatregelingen nemen. De mails stuur ik met ontvangstbevestiging/leesbevestiging, maar niets helpt.

Ook de telefoonnummers van de bedrijven die daar schijnbaar op hetzelfde adres zitten worden niet meer opgenomen. Volgens mij is het een grote oplichtersbende. Je kan ze gewoon niet bereiken!!!
In het begin als je ze een keer aan de telefoon kreeg zijn ze oh zo beleefd en vragen ze je wat ze voor je kunnen doen. Toch niet te geloven?
Zou er Pieter Storms breekijzer naar toe moeten sturen.

Wat is dit? Wie zit hier achter? Willen ze zo rijk worden? Ik kan het niet volgen.

Groet,
Maartje

le
door lelle89 - May 3, 2011 om 23:54
23 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi 538,
Ik ben echt benieuwd.
Heet dat bedrijf ook gewoon de mooiste schoenen dan?
Ik vind het vooral zo apart dat als je het telefoonnummer 0416-660635 belt je een ander bedrijf aan de lijn krijgt, wat zegt totaal niks te maken heeft met de mooisteschoenen maar wel graag wil weter wat je ordernummer is.
Wat moeten ze in godsnaam met een ordernummer van een ander bedrijf?

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 00:02
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lelle89 schreef op dinsdag 3 mei 2011, 23:54]Hoi 538,
Ik ben echt benieuwd.
Heet dat bedrijf ook gewoon de mooiste schoenen dan?
Ik vind het vooral zo apart dat als je het telefoonnummer 0416-660635 belt je een ander bedrijf aan de lijn krijgt, wat zegt totaal niks te maken heeft met de mooisteschoenen maar wel graag wil weter wat je ordernummer is.
Wat moeten ze in godsnaam met een ordernummer van een ander bedrijf?

Dat zegt dus al genoeg, het is volgens mij een pot nat. Ze doen alsof ze er niets vanaf weten, maar willen je wel heel graag 'helpen'. Nemen je telefoonnummer op en je ordernummer om vervolgens toch niets meer van te horen. Je kan bellen en mailen tot je een ons weegt. Er is nog een online bedrijf dat mooiste schoenen heet, maar die zijn volgens mij wel betrouwbaar. Alleen dat 'de' ervoor doet het hem.........
Toevallig is er steeds niemand van demooisteschoenen.nl, maar volgens de 'service' telefoon zijn ze van 9.00 tot 17.00 uur te 'bereiken', ik ben er nog steeds niet achter wat dat voor hun betekent, service en bereiken.

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 00:25
23 Antwoorden / 0 Vragen

volgens mij staan ze ook op marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/440899504
maar als je op kijk op kaart klikt, kun je zien dat de winkel aan de de stationstraat gelegen is in Waalwijk. Het telefoonnummer wat er bij staat klopt ook, maar ze hebben in plaats van 45 25. En heb het nummer van marktplaats gebeld, en dat is niet in gebruik. oftewel ze hebben een nummer wat helemaal niet bestaat op marktplaats staan, en een andere locatie dan op www.demooisteschoenen.nl het wordt steeds vager allemaal.

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 17:44
16 Antwoorden / 0 Vragen

De advertentie op marktplaats bestaat ook niet meer. Ik ben benieuwd of die winkel in Breda nog bestaat, krijg het idee dat ze met de noorderzon vertrokken zijn.

door 538 - May 4, 2011 om 18:43
17 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=maartje1966 schreef op woensdag 4 mei 2011, 17:44]De advertentie op marktplaats bestaat ook niet meer. Ik ben benieuwd of die winkel in Breda nog bestaat, krijg het idee dat ze met de noorderzon vertrokken zijn.
Niet dus! Het pand blijkt alweer een tijdje leeg te staan.

Denk dat ik morgen toch maar aangifte ga doen, zou het anders ook niet weten.

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 20:50
16 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt 538,

Ik ga ook aangifte doen, de website is nog gewoon in de lucht dus andere kunnen nog steeds slachtoffer worden. Dit 'bedrijf' moet zo snel als mogelijk gestopt worden!

Groetjes,
Maartje

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 21:04
16 Antwoorden / 0 Vragen

Dien hier dan ook gelijk een klacht in bij contact!

http://www.safewebshop.eu/nl/online-winkel/schoenen/ want daarstaan die ellendelingen ook.
Trouwens ook een hele vage safewebshop......, er staat nergens wat de voorwaarden zijn, hoe webshops getoetst worden. Maar keurmerken gebruiken ze wel. Dit is gewoon valse veiligheid, schandalig! Hoe kunnen we ons tegen dit soort praktijken wapenen?

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 21:12
16 Antwoorden / 0 Vragen

Oké laat maar, die site http://www.safewebshop.eu/nl/contact/ is net zo fake...
Een reactie geven werkt niet :-(, ik had het kunnen weten.

Bah wat word ik chagrijnig van dit soort praktijken..

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 21:19
23 Antwoorden / 0 Vragen

Wel raar dat die winkel in Breda ook ineens weg is. Heb net nog een keer een email gestuurd, en nou krijg ik als reactie dat ze wegens verhuizing van hun centraal magazijn vanaf 10 mei weer bereikbaar zijn. Oftewel ze vertrekken idd met de noorderzon met onze centen op zak. Hoop dat de politie er snel werk van maakt als jullie ook aangifte doen, want als ze dun website uit de lucht halen, hebben we helemaal niks meer van ze. En volgens mij hebben ze die safewebshop gewoon zelf gemaakt, want het ziet er wel heel amateuristisch uit.

door 538 - May 4, 2011 om 21:20
17 Antwoorden / 0 Vragen

geciteerd van die site:

Member GOLD-member
Geldig t/m 16/07/2010
Handelsnaam Demooisteschoenen.nl
KvK nummer 17251713
Echte bedrijfsnaam Vision Shoetrade B.V.

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 21:26
23 Antwoorden / 0 Vragen

Lekker up to date die site. Heb ook al een bericht gestuurd via die site, maar krijg hem net zo hard weer terug.

door 538 - May 4, 2011 om 21:27
17 Antwoorden / 0 Vragen

Kunnen we nergens een algemene melding maken dat die site uit de lucht gaat?

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 21:29
16 Antwoorden / 0 Vragen

Erg toch! Ze verkassen gewoon als het ze te heet onder hun voeten wordt.
Nu dus veel klachten en dan maken ze dat ze wegkomen.

Op hun site staat niets over een vehuizing, het nieuwe adres zou er wel niet op komen te staan. Ik ben dan geneigd om eens even langs te gaan....

door 538 - May 4, 2011 om 21:31
17 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=maartje1966 schreef op woensdag 4 mei 2011, 21:29]Erg toch! Ze verkassen gewoon als het ze te heet onder hun voeten wordt.
Nu dus veel klachten en dan maken ze dat ze wegkomen.

Op hun site staat niets over een vehuizing, het nieuwe adres zou er wel niet op komen te staan. Ik ben dan geneigd om eens even langs te gaan....

Op de site van de KvK kun je (uiteraard tegen betaling) ook het prive adres achterhalen hoor ;-)

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 21:31
23 Antwoorden / 0 Vragen

Als we de site uit de lucht halen, kunnen we ze niet meer in de gaten houden he.
Maar kunnen we niet traceren welke bank ze hebben en daar een klacht indienen?

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 21:31
23 Antwoorden / 0 Vragen

dat is nog beter:D

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 21:34
23 Antwoorden / 0 Vragen

We moeten weten hoe die man heet die hier achter zit.
Ik heb sterk het gevoel die man die elke keer opneemt op het telefoonnummer 0416-660635. Want hij moest heel hard lachen toen ik begon over kassa, en hij ging meteen een kijkje nemen zei die.

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 21:37
16 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien via Radar of Opgelicht via de tv dus? Ik ben niet van plan om er geld aan uit te geven. Maar ik heb wel zin om ze op hun ...... te zien gaan.

Hoe vaak zie je niet dat ze naar een huisadres gaan en dat er daar iemand woont die 'van niets' weet. En die zin heb ik al zo vaak gehoord ;-).

De bank kan trouwens niets doen, die zien niet of jij de laarzen of schoenen hebt gehad of niet.

door 538 - May 4, 2011 om 21:39
17 Antwoorden / 0 Vragen

Op de site staat nu: snelle bezorgservice! Proberen ze nog snel wat geld binnen te harken?

http://www.shoppenbreda.nl/index.php/menu-1/shoes/herenschoenen?sobi2Task=sobi2Details&catid=18&sobi2Id=70 zal eens kijken of ik kan achterhalen op welke naam deze winkel staat..

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 21:39
16 Antwoorden / 0 Vragen

Lelle89,

Oké daarom zijn ze nu aan het verhuizen..... hahaha.

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 21:44
16 Antwoorden / 0 Vragen

Starss Footware, Houtmarktpassage 30 4811 JW Breda Tel: 076 5208084, werkt dat telefoonnummer niet meer? De gemeente Breda zou moeten weten wie er achter zit!

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 21:47
23 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ik al gebeld, maar dat nummer werkt niet meer. Volgens mij is de website gemaakt door insect reclame. Als je op google zoekt. is dat gevestigd aan de hoekeinde 8 in waalwijk. ook hier staat een telefoonnummer bij 0628430388.
Is kijken wat die te zeggen hebben. Maar als je op googlemaps kijkt, is het een gewoon woonhuis. Dus het zal wel is van de eigenaar kunnen zijn.

door 538 - May 4, 2011 om 21:48
17 Antwoorden / 0 Vragen

heb op google gekeken op het adres maar op dat adres staan 3 verschillende namen:
- D.I.O. Fashion Footwear
- Starss Footwear B.V.
- de mooiste schoenen

Ga nu ff kijken of ze ook 'heel toevallig' hetzelfde kvk nr hebben..

door 538 - May 4, 2011 om 21:52
17 Antwoorden / 0 Vragen

- D.I.O. Fashion Footwear
- Starss Footwear B.V.

beiden de volgende info:
KVK 20123019 0000
Hoofdvestiging
Vivaldistraat 51, 5144XK Waalwijk

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 21:52
23 Antwoorden / 0 Vragen

Als je op google maps kijkt dan staat er ook starss footwear op de gevel. dus ik denk het wel

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 21:55
16 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dat 06 nummer gebeld en er neemt een man op die alleen maar hallo zegt :-) ook al lekker vaag.....

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 21:55
23 Antwoorden / 0 Vragen

ook daar heb ik een mobiel nummer van 06 51681019

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 22:01
23 Antwoorden / 0 Vragen

heb je verder nog wat gezegd? of hing die meteen op?

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 22:05
16 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hing op, anders krijgen we straks daar ook weer zo'n irritant bandje van de service telefoon....... :-)

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 22:08
23 Antwoorden / 0 Vragen

kijk dit is http://www.myoffice.nl/gids/Stars_Footwear_426348.html

door 538 - May 4, 2011 om 22:11
17 Antwoorden / 0 Vragen

Nou ik heb hier een bericht achtergelaten: http://www.meldpuntoplichting.nl/

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 22:16
23 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga morgen is even dat advocatenkantoor bellen en vragen hoe het zit. Want als ze failliet zijn verklaard en toch doorgegaan zijn onder een andere naam zijn ze echt wel strafbaar!!!

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 22:17
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lelle89 schreef op woensdag 4 mei 2011, 22:08]kijk dit is http://www.myoffice.nl/gids/Stars_Footwear_426348.html

Oké dan, dat maakt een hoop duidelijk, een Pool dus?

door 538 - May 4, 2011 om 22:18
17 Antwoorden / 0 Vragen

Ja goed ik weet niet zeker of alle 3 genoemde bedrijven daadwerkelijk van dezelfde eigenaar zijn. Maar als ik google op het adres komen deze 3 naar boven. Bij 2 daarvan kom ik op de KvK site op hetzelfde KvKnummer uit dus ja..

Ben benieuwd hoe dat afloopt Lelle

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 22:20
23 Antwoorden / 0 Vragen

Stars Footwear (oude informatie)
Bedrijfsnaam Stars Footwear
AdresElzenweg 15
Postcode 5144MB
Plaats Waalwijk
Provincie Noord-Brabant
Telefoon via0900-1824* Websitehttp://www.starsfoorwear.nl
Emailinfo@starsfoorwear.nl
BrancheConsumentenartikelenCategorieWinkels in schoeisel

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 22:21
23 Antwoorden / 0 Vragen

zelfde adres als de mooisteschoenen.nl dus het moet wel

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 22:25
16 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor, allemaal dezelfde.

Ik ben benieuwd of we ze zo kunnen pakken, snap alleen niet wat de opmerking
Opheffing faillissement wegens gebrek aan baten op 1 september 2009 betekent.

Opheffing betekent hier niet 'geen doorgang'? Dat het faillissement niet doorging. Wegens gebrek aan baten????? Maar zit je bij een faillissement niet altijd zonder baten? Ik heb niet zoveel verstand van dit soort teksten.....

le
door lelle89 - May 4, 2011 om 22:31
23 Antwoorden / 0 Vragen

Nu het faillissement opgeheven is bij gebrek aan baten herleven alle schulden weer! En ditmaal zijn ze privé omdat je persoonlijk aansprakelijk bent gesteld voor schulden van de BV en blijkbaar veroordeeld bent voor die aansprakelijkheid!

Dus daarom zijn ze waarschijnlijk onder een andere naam verder gegaan. zo komen ze van hun schulden af.

ma
door maartje1966 - May 4, 2011 om 23:13
16 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lelle89 schreef op woensdag 4 mei 2011, 22:31]Nu het faillissement opgeheven is bij gebrek aan baten herleven alle schulden weer! En ditmaal zijn ze privé omdat je persoonlijk aansprakelijk bent gesteld voor schulden van de BV en blijkbaar veroordeeld bent voor die aansprakelijkheid!

Dus daarom zijn ze waarschijnlijk onder een andere naam verder gegaan. zo komen ze van hun schulden af.

Oké dat wist ik niet, heb er gelukkig nooit mee te maken gehad.

ro
door rosa66 - May 8, 2011 om 20:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ook schoenen besteld bij de mooiste schoenen, geen schoenen gekregen en geen geld terug. Bij bellen steeds smoesjes, heb meteen aangifte gedaan.
Ik ben nog steeds erg boos. De website was me aangeraden door een schoenen winkel in Den Bosch in de Hinthammerstraat, ook bedankt.
Ik lees al dat er weinig aan te doen is hopelijk onderneemt de politie actie. Ik raad iedereen aan om aangifte te doen.

el
door elan - May 12, 2011 om 12:12
7 Antwoorden / 1 Vragen

Doe allemaal aangifte als je dezelfde klachten hebt over demooisteschoenen. Dan kan de politie actie ondernemen!

el
door elan - May 13, 2011 om 21:49
7 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb inmiddels aangifte gedaan op het bureau en ze zijn met een dossier bezig, dus hoe meer aangiftes erbij komen, hoe beter.

le
door lelle89 - May 13, 2011 om 21:52
23 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Elan!!
Ik heb via internet aangifte gedaan, maar heb nog niet echt het gevoel dat ze er wat mee doen. Is het beter om naar het bureau zelf te gaan?

el
door elan - May 13, 2011 om 21:56
7 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi,
Ik wilde aangifte doen en zou teruggebeld worden zodat alles werd opgenomen. Ik werd echter gebeld met het verzoek om persoonlijk naar het bureau te komen. Dat gebeurt meestal met reden. Ze waren met een dossier bezig in ieder geval. Ik zou dus zeker even bellen met het politiebureau. Er zijn sowieso meer meldingen gedaan.

door 538 - May 13, 2011 om 22:05
17 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal!

Jullie raden nooit wat mij vandaag overkomen is.. ik heb mijn geld TERUG gekregen! Ben naar de winkel gegaan in Den Bosch, deze is echter niet van dezelfde eigenaar maar van zijn vader. Deze vertelde me dat de jongeman in kwestie nogal in een dal zat vanwege het verbreken van zijn relatie. Volgens hem wordt er snel orde op zaken gesteld.

le
door lelle89 - May 13, 2011 om 22:08
23 Antwoorden / 0 Vragen

waar zit die winkel dan?

el
door elan - May 13, 2011 om 22:15
7 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, dat zou ik ook graag willen weten. En heb je het daar contant teruggekregen of is het overgemaakt?

door 538 - May 16, 2011 om 19:02
17 Antwoorden / 0 Vragen

Hinthammerstraat in Den Bosch.. Mocht andere schoenen uitzoeken want contant zou niet gaan. Maar ik dacht dat ik anders helemaal niks zou hebben dus heb toch maar even rond gekeken. Toen ik niks zag kreeg ik alsnog mijn geld contant terug.

le
door lelle89 - May 18, 2011 om 19:15
23 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe heet die schoenenwinkel dan?
Zitten er namelijk meerdere.
Hopelijk krijgen we dan allemaal ons geld terug.

door 538 - May 19, 2011 om 17:55
17 Antwoorden / 0 Vragen

Dat weet ik niet precies.. Iets met outlet in de naam en recht tegenover Funny fashion..

le
door lelle89 - May 26, 2011 om 13:25
23 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Elan!
Heb jij al iets gehoord van de politie?
De site is inmiddels uit de lucht, dus ben wel heel benieuwd!!

el
door elan - May 27, 2011 om 09:34
7 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi,
Nog niet, maar ze zijn er vast mee bezig. Graag zou ik de naam van die winkel in Den Bosch willen weten. Dat vind ik maar een raar verhaal.

vi
door vision12 - Oct 13, 2011 om 11:52
2 Antwoorden / 0 Vragen

Indien er problemen van de mooisteschoenen nog niet zijn opgelost, graag een mail naar visionshoetrade@gmail.com waar u uitleg en een oplossing krijgt aangedragen

el
door elan - Oct 13, 2011 om 13:52
7 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo vision 12,
Wie bent u? Heeft u met het bedrijf te maken of heeft u iets soortgelijks meegemaakt dat zo is opgelost?

ma
door marca_k - Oct 18, 2011 om 15:07
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Het is alweer een tijd geleden dat dit item speelde, velen (ook ik) dachten opgelicht te zijn. De omstandigheden waren er ook naar, site verdwenen, telefoonnummer werkt niet meer, geen reactie meer op e-mails. Geen schoenen en weg geld! Frustraties alom!

Maar niet alles is zoals het lijkt, blijkt ook nu weer. Het verhaal achter deze site is anders dan we dachten. Namelijk een heel klein team mensen die ten onder zijn gegaan aan het succes met een vervelend staartje en dan kan het snel gebeurt zijn.

Soms gaan de dingen niet zoals je zou wensen, soms kan je door onvoorziene omstandigheden je klanten niet meer bereiken en denken ze opgelicht te zijn.

Gelukkig blijkt de man achter Vision geen oplichter, maar iemand met de beste bedoelingen. De mensen die hier hun verhaal hebben geschreven en hun geld / cq schoenen niet hebben ontvangen, kunnen een mail naar hem sturen.

Ik heb netjes mijn geld teruggestort gekregen!

door 538 - Oct 18, 2011 om 20:23
17 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marca_k schreef op dinsdag 18 okt 2011, 15:07]Beste mensen,

Het is alweer een tijd geleden dat dit item speelde, velen (ook ik) dachten opgelicht te zijn. De omstandigheden waren er ook naar, site verdwenen, telefoonnummer werkt niet meer, geen reactie meer op e-mails. Geen schoenen en weg geld! Frustraties alom!

Maar niet alles is zoals het lijkt, blijkt ook nu weer. Het verhaal achter deze site is anders dan we dachten. Namelijk een heel klein team mensen die ten onder zijn gegaan aan het succes met een vervelend staartje en dan kan het snel gebeurt zijn.

Soms gaan de dingen niet zoals je zou wensen, soms kan je door onvoorziene omstandigheden je klanten niet meer bereiken en denken ze opgelicht te zijn.

Gelukkig blijkt de man achter Vision geen oplichter, maar iemand met de beste bedoelingen. De mensen die hier hun verhaal hebben geschreven en hun geld / cq schoenen niet hebben ontvangen, kunnen een mail naar hem sturen.

Ik heb netjes mijn geld teruggestort gekregen!

Hier sluit ik me volledig bij aan!

a.
door a.a. - Nov 10, 2011 om 15:59
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal,

Ik heb begin van dit jaar ook mijn geld niet teruggekregen, en heb op veschillende manieren geprobeerd contact te krijgen, maar tevergeefs.

Ik heb eergsiter een e-mail gestuurd naar visionshoetrade@gmail.com, maar nog geen reactie ontvangen.

Kregen jullie snel een reactie en zijn er andere manieren om deze man te bereiken?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

no
door nofra - Nov 10, 2011 om 16:42
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi iedereen,

Ook ik heb begin dit jaar laarzen besteld, retour gestuurd ,en mijn geld niet terug gekregen. Afgelopen maand heb ik een brief gestuurd naar Vision Shoetrade, en vorige week heb ik netjes mijn geld terug gestort gekregen. Het duurde even, maar uiteindelijk word het wel netjes afgehandeld, het is zeker de moeite waard om contact met ze op te nemen!!

a.
door a.a. - Nov 10, 2011 om 18:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Nofra,

Heeft u deze brief gestuurd naar Elzenweg 15, 5144MB in Waalwijk?

Dan zal ik het ook via deze weg gaan proberen.

no
door nofra - Nov 10, 2011 om 19:07
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo a.a.,

Ik had op de site klacht.nl dit bericht gelezen:

het ziet er naar uit dat de website niet meer online is, maar als je een brief stuurt naar demooisteschoenen.nl afdeling: administratie elzenweg 15, 5144 mb waalwijk, met daarin je aankoopbewijs en verzoek tot terugbetaling dan wordt het geld geretourneerd. Via de mail etc werkte niet.
Bij mij is het zo opgelost

Dit heb ik dan ook opgevolgd, en alles is netjes geregeld!
Succes!