Heb onlangs bij Demooisteschoenen.nl een paar snowboots besteld. Deze worden na betaling opgestuurd. Toen ik later nog eens terug keek op deze website, waren de snowboots erafgehaald. Op google probeerde ik een telefoonnummer te vinden, maar op het adres dat op de faktuur staat, zit een ander bedrijf. E-mails worden niet beantwoord. Het bedrijf heet: Vision Shoetrade B.V. in Waalwijk. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf of kent iemand dit bedrijf?
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Vision Shoetrade Waalwijk, elzenweg 15, 5144 MB Waalwijk. KvK nummer 1725173 bij Safe Webshop site. Een emailadres in het Nederlands, Duits en Engels en die slaan allemaal op demooisteschoen.nl
Een telefoonnummer kon ik ook niet vinden.
Het is allemaal gevestigd op één adres, misschien hebben ze een aparte verkoop bv zodat je een ander naam/adres ziet. Franchise?
Ik kan je niet meer helderheid geven als dit. En ik heb geen ervaring met dit bedrijf(je).
Eén van de andere namen is Shoefactors B.V., tel. nr. 0416 - 660635. Geen idee of dit een nog werkend telefoonnr. is, maar proberen kan altijd. Adres op de Elzenweg is een bedrijventerrein,google maps, klik
Net een heel vriendelijke meneer aan de telefoon gehad van Vision Shoetrade. Ze krijgen momenteel 700 emails per dag dus het kan iets langer duren voordat een vraag wordt beantwoord. Telefonisch goed te bereiken op telnr 0416-660635. Volgens mij prima allemaal!
Ik vermoed dat Joos1973 wel eens een medewerker kan zijn die Google gebruikt voor zoeken naar klachten.....
Maar het kan ook toeval zijn.
Dat het product van website is kan door uitverkocht en we gaan niet meer inkopen wegens lange levertijden zijn. Net als winterbanden is veel van dit soort dingen soms erg snel uitverkocht en je wilt in Januari zo min mogelijk opruiming voor half geld en zo...
Zoals je wel weet, gebeurt dit wel vaker. Denk o.a. hier aan ene 'Bijdetijd' die op de loonlijst staat bij een een of andere malafide onderneming.
Maar met deze Joos is op zich niets mis mee, maar speel hier dan niet de acteur en schrijf gewoon dat je voor dit bedrijf werkt. Het is helemaal niet erg om voor een bepaald bedrijf op te komen, c.q. te verontschuldigen. Maar niet met toneel spelen, daar wordt ik (worden wij?) alleen achterdochtig van.
Lees nu pas de achterdochtige berichten nav mijn reactie! Jammer! Ik heb geen connecties met dit bedrijf! Ben gewoon een klant die op internet naar informatie zocht!
heb je inmiddels je snowboots ontvangen?? Sta op het punt daar ook snowboots te bestellen, maar dacht google eerst nog even die webwinkel... hoor het graag! dank
Shit ook ik ben er in gestonken bah. Had eerst op google moeten zoeken, maar goed.
Telefoonnummer 0416-660635 gebeld waar het bedrijf Vision Shoetrade B.V. in Waalwijk, achter zou moeten zitten.
Krijg een man aan de lijn die doet alsof hij in hetzelfde gebouw zit, maar niets met demooisteschoenen te maken heeft. Nee, ze zijn vrijdagmiddag altijd vroeg weg..
Als ik vraag met wie ik gesproken heb zegt hij shoefactors (hebben die mensen daar niet gewoon een naam?), toemaar weer een nieuwe naam voor een nieuw oplichterszaakje?
Ik gaf aan dat ik het idee had (na mijn zoekactie op google) dat ze niet helemaal eerlijke handel verrichten. Nou volgens hem werden er veel pakjes verzonden..... Goed maandag maar een nieuwe poging, misschien komt mijn pakje dan ook nog eens....... Ben benieuwd of ik die nieuwe naam ook nog op internet zie opduiken.
Shoefactor en Vision Shoetrade B.V. zijn volgens de Kamer van Koophandel wel twee aparte bedrijven. Al zitten ze wel op hetzelfde adres en maken ze gebruik van hetzelfde telefoonnumer.
Zie art. 3.6 van de algemene voorwaarden van demooisteschoenen.nl:
"U kunt per overschrijvingskaart of internetbankieren het totaalbedrag van de factuur ook overmaken op rekeningnummer 1658.44.396 Vision Shoetrade BV te Waalwijk"
Nee, dat is niet zo, demooisteschoenen.nl en Vision Shoetrade BV wel, maar Shoefactors BV staat onder een ander Kamer van Koophandel nummer.
Ze zitten wel in hetzelfde pand en gebruiken hetzelfde telefoonnummer, al schijnt demooisteschoenen nu met een 06-nummer te werken. Maar er klopt in ieder geval iets niet....
Hallo, ook ik heb daar een paar laarzen besteld, zagen er mooi uit op de website, maar toen ik ze thuis bezorgd kreeg, bleken ze verkleurd, gemaild, en kreeg de reactie, dat ik ze retour kon sturen, ik zou zelfs de verzendkosten voor het retour sturen terug krijgen. Dit was eind februari, ik heb mijn geld nog niet. Na verschillende mailtjes te hebben gestuurd, en inmiddels ook al een aantal keer de voice mail ingesproken te hebben, krijg ik alleen voor derde maal een mail, met excuses, en dat het bedrag meteen is overgemaakt, dat is nu ook al meer dan 3 weken geleden, met telebankieren hoeft dit niet zo lang te duren lijkt me!! Ik begin dan ook te geloven dat het niet zo'n betrouwbaar bedrijf is.
Ik bestel hier nooit meer iets en ik adviseer dat anderen ook vooral NIET te doen! Nofra je hebt nog geluk dat ze op je e-mail reageren, op die van mij reageren ze niet. Ook de voicemail inspreken heeft geen zin, die luisteren ze niet af. Als je belt dan nemen ze niet op. Je krijgt alleen dat $#@%& bandje van de 'Service????" telefoon. Dat ze te bereiken zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 - tot 17.00 uur. Ze zijn alleen vergeten te vermelden in welk jaar dat is, want opnemen doen ze beslist niet in die tijd en op die dagen.
Als je dan, verdomd als het niet waar is toevallig iemand aan de lijn krijg, weet die persoon nergens wat van af (mmmm ja, ja) en zal je worden teruggebeld. Ook weer niet erbij zeggen welk jaar, zeer irritant!!!!!
Na tig keer bellen, lukt het weer een keertje, dat er iemand opneemt, vraag je om de financiele afdeling, gaat ze even kijken of er iemand is (hoor je gemompel, zitten ze volgens mij gewoon met zijn tweeen in een kamertje van 4 bij 4).
Het is bijna een soap, er zou eens iemand moeten gaan kijken voor de gein.
Ik heb ruim 3 weken geleden schoenen besteld maar heb deze tot op heden nog niet ontvangen. Toen ik rond ging kijken op het internet werd ik er niet rustiger op.
Heb het adres van een winkel uit Breda. Deze winkel hoort bij de site dus vandaar dat ik het vertrouwde.
Ja, ik heb uiteindelijk mijn schoenen ontvangen, maar niet van harte.
Ik heb denk ik wel 20 keer gebeld, kreeg steeds zo'n ontzettend vriendelijke meid aan de telefoon die van alles beloofd, terugbellen enz. Maar het gebeurt gewoon niet, op een gegeven moment naar haar baas gevraagd. Er bleek een foutje gemaakt te zijn........en ze werden daarna gelijk opgestuurd. Prima laarzen niets mis mee. Maar ik waag het niet meer hoor, ze zijn dan wel niet duur, maar de service is werkelijk om te huilen.
Ik zag net dat ze niet meer telefonisch te bereiken zijn, nou dan houdt het helemaal op. Succes!
Zag idd dat ze ivm Pasen niet bereikbaar zijn. Ga dinsdag meteen bellen en wacht hun reactie maar af. Erg jammer idd, in hun schoenenwinkel in Breda ben ik altijd vriendelijk geholpen.
Hoi allemaal, Ik kwam toevallig via google op dit forum. Ook ik ben er namelijk ingetrapt. Heb een paar weken geleden schoenen besteld, en mijn status staat nog steeds op afwachten betaling. En ook gebeld met het telefoonnummer 0416-660635, waarna ik te horen kreeg dat het aparte bedrijven zijn maar in hetzelfde gebouw zitten. Maar hij wou wel even voor mij navragen hoe het zat en zou me daarna meteen terugbellen. Wacht nu nog steeds. Heeft iemand misschien een ander telefoonnummer voor mij? Of het telefoonnummer van de winkel in Breda? Misschien dat ik daar iets verder mee kom. Want op emails reageren ze ook niet:(
Ook ik ben er helaas ingetrapt. Ik ben ook benieuwd naar het telefoonnummer, want ik krijg niemand aan de lijn als ik 0416-660635 bel. Op mails ook geen reactie, alleen een automatische reply dat er i.v.m. storing geen mailverkeer mogelijk is. Natuurlijk ook weer onzin! Maar ik houd vol!
nou ik heb aangifte gedaan! Voor diegene die het ook willen doen, kunnen dit via www.mijnpolitie.nl doen. Hoe meer mensen er aangifte doen, des te eerder doet de politie er iets aan. En des te eerder krijg je je geld terug
Graag, ik ben echt heel erg benieuwd wat voor smoezen ze nu weer hebben. Ik word er zo kwaad van.
Elke dag stuur ik een e-mail, ik blijf netjes en beleefd. Kreeg 1 keer een mail terug dat mijn schoenen in de verkeerde kleur waren geleverd en dat het weken zou gaan duren, of ik mijn geld terug wilde. Ja, natuurlijk, maar ik heb het tot op heden niets teruggestort gekregen.
Ik heb ze nog een kans gegeven en anders ga ik maatregelingen nemen. De mails stuur ik met ontvangstbevestiging/leesbevestiging, maar niets helpt.
Ook de telefoonnummers van de bedrijven die daar schijnbaar op hetzelfde adres zitten worden niet meer opgenomen. Volgens mij is het een grote oplichtersbende. Je kan ze gewoon niet bereiken!!! In het begin als je ze een keer aan de telefoon kreeg zijn ze oh zo beleefd en vragen ze je wat ze voor je kunnen doen. Toch niet te geloven? Zou er Pieter Storms breekijzer naar toe moeten sturen.
Wat is dit? Wie zit hier achter? Willen ze zo rijk worden? Ik kan het niet volgen.
Hoi 538, Ik ben echt benieuwd. Heet dat bedrijf ook gewoon de mooiste schoenen dan? Ik vind het vooral zo apart dat als je het telefoonnummer 0416-660635 belt je een ander bedrijf aan de lijn krijgt, wat zegt totaal niks te maken heeft met de mooisteschoenen maar wel graag wil weter wat je ordernummer is. Wat moeten ze in godsnaam met een ordernummer van een ander bedrijf?
[quote=lelle89 schreef op dinsdag 3 mei 2011, 23:54]Hoi 538, Ik ben echt benieuwd. Heet dat bedrijf ook gewoon de mooiste schoenen dan? Ik vind het vooral zo apart dat als je het telefoonnummer 0416-660635 belt je een ander bedrijf aan de lijn krijgt, wat zegt totaal niks te maken heeft met de mooisteschoenen maar wel graag wil weter wat je ordernummer is. Wat moeten ze in godsnaam met een ordernummer van een ander bedrijf?
Dat zegt dus al genoeg, het is volgens mij een pot nat. Ze doen alsof ze er niets vanaf weten, maar willen je wel heel graag 'helpen'. Nemen je telefoonnummer op en je ordernummer om vervolgens toch niets meer van te horen. Je kan bellen en mailen tot je een ons weegt. Er is nog een online bedrijf dat mooiste schoenen heet, maar die zijn volgens mij wel betrouwbaar. Alleen dat 'de' ervoor doet het hem......... Toevallig is er steeds niemand van demooisteschoenen.nl, maar volgens de 'service' telefoon zijn ze van 9.00 tot 17.00 uur te 'bereiken', ik ben er nog steeds niet achter wat dat voor hun betekent, service en bereiken.
volgens mij staan ze ook op marktplaats. http://link.marktplaats.nl/440899504 maar als je op kijk op kaart klikt, kun je zien dat de winkel aan de de stationstraat gelegen is in Waalwijk. Het telefoonnummer wat er bij staat klopt ook, maar ze hebben in plaats van 45 25. En heb het nummer van marktplaats gebeld, en dat is niet in gebruik. oftewel ze hebben een nummer wat helemaal niet bestaat op marktplaats staan, en een andere locatie dan op www.demooisteschoenen.nl het wordt steeds vager allemaal.
De advertentie op marktplaats bestaat ook niet meer. Ik ben benieuwd of die winkel in Breda nog bestaat, krijg het idee dat ze met de noorderzon vertrokken zijn.
[quote=maartje1966 schreef op woensdag 4 mei 2011, 17:44]De advertentie op marktplaats bestaat ook niet meer. Ik ben benieuwd of die winkel in Breda nog bestaat, krijg het idee dat ze met de noorderzon vertrokken zijn. Niet dus! Het pand blijkt alweer een tijdje leeg te staan.
Denk dat ik morgen toch maar aangifte ga doen, zou het anders ook niet weten.
Ik ga ook aangifte doen, de website is nog gewoon in de lucht dus andere kunnen nog steeds slachtoffer worden. Dit 'bedrijf' moet zo snel als mogelijk gestopt worden!
Dien hier dan ook gelijk een klacht in bij contact!
http://www.safewebshop.eu/nl/online-winkel/schoenen/ want daarstaan die ellendelingen ook. Trouwens ook een hele vage safewebshop......, er staat nergens wat de voorwaarden zijn, hoe webshops getoetst worden. Maar keurmerken gebruiken ze wel. Dit is gewoon valse veiligheid, schandalig! Hoe kunnen we ons tegen dit soort praktijken wapenen?
Wel raar dat die winkel in Breda ook ineens weg is. Heb net nog een keer een email gestuurd, en nou krijg ik als reactie dat ze wegens verhuizing van hun centraal magazijn vanaf 10 mei weer bereikbaar zijn. Oftewel ze vertrekken idd met de noorderzon met onze centen op zak. Hoop dat de politie er snel werk van maakt als jullie ook aangifte doen, want als ze dun website uit de lucht halen, hebben we helemaal niks meer van ze. En volgens mij hebben ze die safewebshop gewoon zelf gemaakt, want het ziet er wel heel amateuristisch uit.
[quote=maartje1966 schreef op woensdag 4 mei 2011, 21:29]Erg toch! Ze verkassen gewoon als het ze te heet onder hun voeten wordt. Nu dus veel klachten en dan maken ze dat ze wegkomen.
Op hun site staat niets over een vehuizing, het nieuwe adres zou er wel niet op komen te staan. Ik ben dan geneigd om eens even langs te gaan....
Op de site van de KvK kun je (uiteraard tegen betaling) ook het prive adres achterhalen hoor ;-)
Als we de site uit de lucht halen, kunnen we ze niet meer in de gaten houden he. Maar kunnen we niet traceren welke bank ze hebben en daar een klacht indienen?
We moeten weten hoe die man heet die hier achter zit. Ik heb sterk het gevoel die man die elke keer opneemt op het telefoonnummer 0416-660635. Want hij moest heel hard lachen toen ik begon over kassa, en hij ging meteen een kijkje nemen zei die.
Misschien via Radar of Opgelicht via de tv dus? Ik ben niet van plan om er geld aan uit te geven. Maar ik heb wel zin om ze op hun ...... te zien gaan.
Hoe vaak zie je niet dat ze naar een huisadres gaan en dat er daar iemand woont die 'van niets' weet. En die zin heb ik al zo vaak gehoord ;-).
De bank kan trouwens niets doen, die zien niet of jij de laarzen of schoenen hebt gehad of niet.
Op de site staat nu: snelle bezorgservice! Proberen ze nog snel wat geld binnen te harken?
http://www.shoppenbreda.nl/index.php/menu-1/shoes/herenschoenen?sobi2Task=sobi2Details&catid=18&sobi2Id=70 zal eens kijken of ik kan achterhalen op welke naam deze winkel staat..
Starss Footware, Houtmarktpassage 30 4811 JW Breda Tel: 076 5208084, werkt dat telefoonnummer niet meer? De gemeente Breda zou moeten weten wie er achter zit!
Heb ik al gebeld, maar dat nummer werkt niet meer. Volgens mij is de website gemaakt door insect reclame. Als je op google zoekt. is dat gevestigd aan de hoekeinde 8 in waalwijk. ook hier staat een telefoonnummer bij 0628430388. Is kijken wat die te zeggen hebben. Maar als je op googlemaps kijkt, is het een gewoon woonhuis. Dus het zal wel is van de eigenaar kunnen zijn.
heb op google gekeken op het adres maar op dat adres staan 3 verschillende namen: - D.I.O. Fashion Footwear - Starss Footwear B.V. - de mooiste schoenen
Ga nu ff kijken of ze ook 'heel toevallig' hetzelfde kvk nr hebben..
Ik ga morgen is even dat advocatenkantoor bellen en vragen hoe het zit. Want als ze failliet zijn verklaard en toch doorgegaan zijn onder een andere naam zijn ze echt wel strafbaar!!!
Ja goed ik weet niet zeker of alle 3 genoemde bedrijven daadwerkelijk van dezelfde eigenaar zijn. Maar als ik google op het adres komen deze 3 naar boven. Bij 2 daarvan kom ik op de KvK site op hetzelfde KvKnummer uit dus ja..
Ik ben benieuwd of we ze zo kunnen pakken, snap alleen niet wat de opmerking Opheffing faillissement wegens gebrek aan baten op 1 september 2009 betekent.
Opheffing betekent hier niet 'geen doorgang'? Dat het faillissement niet doorging. Wegens gebrek aan baten????? Maar zit je bij een faillissement niet altijd zonder baten? Ik heb niet zoveel verstand van dit soort teksten.....
Nu het faillissement opgeheven is bij gebrek aan baten herleven alle schulden weer! En ditmaal zijn ze privé omdat je persoonlijk aansprakelijk bent gesteld voor schulden van de BV en blijkbaar veroordeeld bent voor die aansprakelijkheid!
Dus daarom zijn ze waarschijnlijk onder een andere naam verder gegaan. zo komen ze van hun schulden af.
[quote=lelle89 schreef op woensdag 4 mei 2011, 22:31]Nu het faillissement opgeheven is bij gebrek aan baten herleven alle schulden weer! En ditmaal zijn ze privé omdat je persoonlijk aansprakelijk bent gesteld voor schulden van de BV en blijkbaar veroordeeld bent voor die aansprakelijkheid!
Dus daarom zijn ze waarschijnlijk onder een andere naam verder gegaan. zo komen ze van hun schulden af.
Oké dat wist ik niet, heb er gelukkig nooit mee te maken gehad.
Heb ook schoenen besteld bij de mooiste schoenen, geen schoenen gekregen en geen geld terug. Bij bellen steeds smoesjes, heb meteen aangifte gedaan. Ik ben nog steeds erg boos. De website was me aangeraden door een schoenen winkel in Den Bosch in de Hinthammerstraat, ook bedankt. Ik lees al dat er weinig aan te doen is hopelijk onderneemt de politie actie. Ik raad iedereen aan om aangifte te doen.
Hoi Elan!! Ik heb via internet aangifte gedaan, maar heb nog niet echt het gevoel dat ze er wat mee doen. Is het beter om naar het bureau zelf te gaan?
Hoi, Ik wilde aangifte doen en zou teruggebeld worden zodat alles werd opgenomen. Ik werd echter gebeld met het verzoek om persoonlijk naar het bureau te komen. Dat gebeurt meestal met reden. Ze waren met een dossier bezig in ieder geval. Ik zou dus zeker even bellen met het politiebureau. Er zijn sowieso meer meldingen gedaan.
Jullie raden nooit wat mij vandaag overkomen is.. ik heb mijn geld TERUG gekregen! Ben naar de winkel gegaan in Den Bosch, deze is echter niet van dezelfde eigenaar maar van zijn vader. Deze vertelde me dat de jongeman in kwestie nogal in een dal zat vanwege het verbreken van zijn relatie. Volgens hem wordt er snel orde op zaken gesteld.
Hinthammerstraat in Den Bosch.. Mocht andere schoenen uitzoeken want contant zou niet gaan. Maar ik dacht dat ik anders helemaal niks zou hebben dus heb toch maar even rond gekeken. Toen ik niks zag kreeg ik alsnog mijn geld contant terug.
Indien er problemen van de mooisteschoenen nog niet zijn opgelost, graag een mail naar visionshoetrade@gmail.com waar u uitleg en een oplossing krijgt aangedragen
Het is alweer een tijd geleden dat dit item speelde, velen (ook ik) dachten opgelicht te zijn. De omstandigheden waren er ook naar, site verdwenen, telefoonnummer werkt niet meer, geen reactie meer op e-mails. Geen schoenen en weg geld! Frustraties alom!
Maar niet alles is zoals het lijkt, blijkt ook nu weer. Het verhaal achter deze site is anders dan we dachten. Namelijk een heel klein team mensen die ten onder zijn gegaan aan het succes met een vervelend staartje en dan kan het snel gebeurt zijn.
Soms gaan de dingen niet zoals je zou wensen, soms kan je door onvoorziene omstandigheden je klanten niet meer bereiken en denken ze opgelicht te zijn.
Gelukkig blijkt de man achter Vision geen oplichter, maar iemand met de beste bedoelingen. De mensen die hier hun verhaal hebben geschreven en hun geld / cq schoenen niet hebben ontvangen, kunnen een mail naar hem sturen.
[quote=marca_k schreef op dinsdag 18 okt 2011, 15:07]Beste mensen,
Het is alweer een tijd geleden dat dit item speelde, velen (ook ik) dachten opgelicht te zijn. De omstandigheden waren er ook naar, site verdwenen, telefoonnummer werkt niet meer, geen reactie meer op e-mails. Geen schoenen en weg geld! Frustraties alom!
Maar niet alles is zoals het lijkt, blijkt ook nu weer. Het verhaal achter deze site is anders dan we dachten. Namelijk een heel klein team mensen die ten onder zijn gegaan aan het succes met een vervelend staartje en dan kan het snel gebeurt zijn.
Soms gaan de dingen niet zoals je zou wensen, soms kan je door onvoorziene omstandigheden je klanten niet meer bereiken en denken ze opgelicht te zijn.
Gelukkig blijkt de man achter Vision geen oplichter, maar iemand met de beste bedoelingen. De mensen die hier hun verhaal hebben geschreven en hun geld / cq schoenen niet hebben ontvangen, kunnen een mail naar hem sturen.
Ook ik heb begin dit jaar laarzen besteld, retour gestuurd ,en mijn geld niet terug gekregen. Afgelopen maand heb ik een brief gestuurd naar Vision Shoetrade, en vorige week heb ik netjes mijn geld terug gestort gekregen. Het duurde even, maar uiteindelijk word het wel netjes afgehandeld, het is zeker de moeite waard om contact met ze op te nemen!!
het ziet er naar uit dat de website niet meer online is, maar als je een brief stuurt naar demooisteschoenen.nl afdeling: administratie elzenweg 15, 5144 mb waalwijk, met daarin je aankoopbewijs en verzoek tot terugbetaling dan wordt het geld geretourneerd. Via de mail etc werkte niet. Bij mij is het zo opgelost
Dit heb ik dan ook opgevolgd, en alles is netjes geregeld! Succes!
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid. De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons. maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Hr.- mevr. Hoogvliet
Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]
Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen
...
Lees meer
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti
...
Lees meer
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is. Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken. 12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen. Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen... iemand enig idee wanneer het binnen komt? heb het voor volgende week (30 augustus) nodig. Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer