el
door elsdankers Aug 26, 2009 om 17:58
Vakantie & reizen

Sd card neemt geen foto,s op van de computer

Ik heb per ongeluk de foto,s gewist van de sd card . Nu staan ze op de computer maar hij weigert ze terug op de sd card te plaatsen. Graag advies

2570 6 Rapporteer

labswans
door labswans - Aug 26, 2009 om 18:08
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Als dat gebeurd is in een kaartlezer dan kan u de kaart formateren mits er verder geen belangrijke informatie op staat.

Daarna moet u de informatie gewoon weer kunnen kopieren naar de sd kaart

labswans

jcjoppe
door jcjoppe - Aug 26, 2009 om 18:37
279 Antwoorden / 59 Vragen

aanklikken en/ of sleep ze vanuit de verkenner van E of F of G schijf(externe schijf) naar bijv. C:mijn documenten/enz/enz groet, Johan

edrick3
door edrick3 - Aug 26, 2009 om 23:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo,

Er van uitgaande dat je een kaartlezer hebt:

Stop de SDkaart in de kaartlezer. Ga naar de map waar de foto's staan, bv. mijn afbeeldingen. Selecteer al de foto's. Kijk onder Bestands- en maptaken en klik aan: De geselcteerde items kopiëren. Geef dan het station aan waar de SDkaart zich bevindt. Als het dan goed is moeten de foto's ook (weer) op de SD kaart staan. Heb het net nog even uitgeprobeerd en dat werkt.

Suc6

el
door elsdankers - Aug 27, 2009 om 00:24
10 Antwoorden / 28 Vragen

bedankt maar de sd card gaat eerst de foto's die er nog op staan proberen te zetten op ....Dus ik kom er niet tussen . Ik ga denk ik een nieuwe kaart kopen om het goed te proberen en je advies op te volgen Gr Els

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Aug 27, 2009 om 01:48
1163 Antwoorden / 60 Vragen

quote 'de sd card gaat eerst de foto's die er nog op staan proberen te zetten op...'

op wat??? de fotos zijn toch per ongeluk gewist???

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om foto's op de SD te plaatsen en vervolgens op de fotocamera te bekijken. Op de een-of-andere manier worden de thumbnails (de klein copieën van uw foto, zegmaar de kleine icoontjes die u aanklikt in bv Windows) op een andere manier opgeslagen in de camera of op de SD-schijf (als iemand mij kan vertellen hoe ben ik hem dankbaar, wil het zelf nl ook graag weten hihi). Met het afkijken van de gemaakte foto's op uw fototoestel worden deze gebruikt, niet de originele foto.

edrick3
door edrick3 - Aug 27, 2009 om 15:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo Els,

Als je de SDkaart in de kaartlezer stopt opent zich een venster met de vraag ... wat wil je ....doen. Klik op annuleren. Daarna kun je de eerder genoemde oplossing proberen.

Om te weten wat er op de kaart staat kun je (eerst) nog even naar Start > Deze Computer > Stationsnaam  waar de kaart inzit aanklikken en de map openen..

Suc6