Smart parking
Wij zouden 2 april 2011 met vakantie gaan via luchthaven Schiphol maar door plotseling verhoogd oedeem in mijn mans hoofd kon de reis niet doorgaan. Nu hadden we bij Schiphol Smart Parking twee parkeerplekken gereserveerd om zonder parkeerproblemen de reis te kunnen beginnen. Deze ongebruikte plaatsen kunnen alleen een week van te voren geannuleerd worden. Is wel vreemd juist op het laatste moment weet je of de reis wel of niet doorgaat. Zij kunnen toch net zo makkelijk deze plaatsen beschikbaarstellen. of bedoelen ze met smart parking dat je altijd je geld kwijt bent.
Hallo l de jong,
Uit de voorwaarden:
2.6 De Parkeerder kan te allen tijde zijn reservering wijzigen of annuleren via een speciale inlogmodule bij de “Mijn reservering”- mogelijkheid op de Website Voor het wijzigen of annuleren van een reservering voor Gereserveerd Parkeren gelden de volgende termijnen:
Parkeerproduct Wijzigings/annuleringstermijn
Schiphol Smart Parking Uiterlijk zeven (7) dagen vóór de ingangsdatum van de Parkeerperiode.
Tja. het is natuurlijk zuur als een vakantie niet doorgaat en je ook nog deze kosten kwijt bent.
'Goedkoper' parkeren kan dus z'n nadelen hebben.
Maar ik neem aan dat u een annuleringsverzekering hebt?
Dan kunt u deze kosten ook opvoeren.
Met vr.gr.
Je annuleringsverzekering is inderdaad de eerste optie. De volgende keer gebruik maken van een externe aanbieder. Goedkoper en die kun je vaak tot een week voor tijd annuleren zoals bijvoorbeeld Quickparking.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld
Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept. Om ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer