pe
door peter1995 Jun 23, 2014 om 12:11
Vakantie & reizen

Verassingstickets

Ik heb 30 mei een steden trip geboekt bij verassingstickets.
Vervolgens kreeg ik de mail dat de datums niet beschikbaar waren,heb ik een alternatief opgegeven en hoorde ik een week niks meer.
Heb ik gebeld zeggen ze dat het in behandelin is en deze week word afgehandeld wordt.
Begin de week er op nog geen antwoord,3-4 keer gebeld en 10 min in de wacht gestaan.krijg ik op het einde van de week een mailstje dat deze datums ook niet meer beschikbaar zijn en ze geven zelf 2 opties, kies ik er een en dan krijg ik 3 uur later weer een mail dat deze datum weer niet kunnen. Wat moet ik doen kan ik hier het geld terug vragen want ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
Gr peter van gemert

1708 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2014 om 12:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lees ter info eens bij deze vraag.

boppe1943
door boppe1943 - Jun 23, 2014 om 14:15
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Peter, zoals je in de link van edrick3 kunt zien was er dezer dagen nog een klacht over Verrassingstickets. Ik weet zeker dat het volgende antwoord op Vraag & Beantwoord van dit bedrijf komt met een fan-tas-tisch aanbod.

(Tik ook eens in op Google: "klachten Verrassingstickets", of "klachten Groupon". Je ziet, je verkeert in goed gezelschap).

costnix
door costnix - Jun 23, 2014 om 21:58
2874 Antwoorden / 1 Vragen

VeRassingtickets zou ik so wie so niet vertrouwen.
Er is een essentieel verschil tussen veRassen en veRRassen!

corv
door corv - Jun 25, 2014 om 12:14
41 Antwoorden / 1 Vragen

al dit soort aanbieders: groot risico en dat moet je bij de aankoopprijs in calculeren.
je kent vast het gezegde: wie zijn billen brand enz. enz.

ra
door ra318 - Aug 28, 2014 om 17:37
2 Antwoorden / 0 Vragen

20 aug gereserveerd, ik zou binnen 7 dagen te horen krijgen waar ik naar toe zou gaan. Heb nu al 2 dagen gebeld en ze zeggen me steeds dat het druk is en dat ik nog een dag of 2/3 geduld moet hebben.
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ik dit voorval hier zo vaak terug lees. Ik ga er vanuit dat er dadlijk wel iets tegenover staat want ik laat het hier niet bij zitten.

Wordt vervolgd.