Verassingstickets
Ik heb 30 mei een steden trip geboekt bij verassingstickets.
Vervolgens kreeg ik de mail dat de datums niet beschikbaar waren,heb ik een alternatief opgegeven en hoorde ik een week niks meer.
Heb ik gebeld zeggen ze dat het in behandelin is en deze week word afgehandeld wordt.
Begin de week er op nog geen antwoord,3-4 keer gebeld en 10 min in de wacht gestaan.krijg ik op het einde van de week een mailstje dat deze datums ook niet meer beschikbaar zijn en ze geven zelf 2 opties, kies ik er een en dan krijg ik 3 uur later weer een mail dat deze datum weer niet kunnen. Wat moet ik doen kan ik hier het geld terug vragen want ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
Gr peter van gemert
![boppe1943](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/26a5e2db512ff3d2dafb14cf9efcd1b64970b06b315276232d5f2f6ad2c4ca39.png)
Peter, zoals je in de link van edrick3 kunt zien was er dezer dagen nog een klacht over Verrassingstickets. Ik weet zeker dat het volgende antwoord op Vraag & Beantwoord van dit bedrijf komt met een fan-tas-tisch aanbod.
(Tik ook eens in op Google: "klachten Verrassingstickets", of "klachten Groupon". Je ziet, je verkeert in goed gezelschap).
![costnix](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dc020983f2cc8759ec2be59183fafedfe2a65cd89fa0ddf7a0aade032f140a8b.png)
VeRassingtickets zou ik so wie so niet vertrouwen.
Er is een essentieel verschil tussen veRassen en veRRassen!
![corv](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/2492da240ef44b4d65971d53a72e9e0f88842e8d5ac5ea8dc1e35c9925346ddf.png)
al dit soort aanbieders: groot risico en dat moet je bij de aankoopprijs in calculeren.
je kent vast het gezegde: wie zijn billen brand enz. enz.
20 aug gereserveerd, ik zou binnen 7 dagen te horen krijgen waar ik naar toe zou gaan. Heb nu al 2 dagen gebeld en ze zeggen me steeds dat het druk is en dat ik nog een dag of 2/3 geduld moet hebben.
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ik dit voorval hier zo vaak terug lees. Ik ga er vanuit dat er dadlijk wel iets tegenover staat want ik laat het hier niet bij zitten.
Wordt vervolgd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scootmobiel ellende
21-06-2024 Goede morgen Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat . Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer
![holiday](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/29110432788c2b91779366df580b16ced5e1151a8397064bcf007107b41c8fd7.png)
![Hutson wesite zijn oplichters](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/55b18da496a2576f8b9ff913076fe019ec84a170.jpg)
Hutson wesite zijn oplichters
Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil
...
Lees meer
Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht
Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar?
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer