pe
door peter1995 Jun 23, 2014 om 12:11
Vakantie & reizen

Verassingstickets

Ik heb 30 mei een steden trip geboekt bij verassingstickets.
Vervolgens kreeg ik de mail dat de datums niet beschikbaar waren,heb ik een alternatief opgegeven en hoorde ik een week niks meer.
Heb ik gebeld zeggen ze dat het in behandelin is en deze week word afgehandeld wordt.
Begin de week er op nog geen antwoord,3-4 keer gebeld en 10 min in de wacht gestaan.krijg ik op het einde van de week een mailstje dat deze datums ook niet meer beschikbaar zijn en ze geven zelf 2 opties, kies ik er een en dan krijg ik 3 uur later weer een mail dat deze datum weer niet kunnen. Wat moet ik doen kan ik hier het geld terug vragen want ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
Gr peter van gemert

1712 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2014 om 12:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Lees ter info eens bij deze vraag.

boppe1943
door boppe1943 - Jun 23, 2014 om 14:15
1129 Antwoorden / 98 Vragen
0

Peter, zoals je in de link van edrick3 kunt zien was er dezer dagen nog een klacht over Verrassingstickets. Ik weet zeker dat het volgende antwoord op Vraag & Beantwoord van dit bedrijf komt met een fan-tas-tisch aanbod.

(Tik ook eens in op Google: "klachten Verrassingstickets", of "klachten Groupon". Je ziet, je verkeert in goed gezelschap).

costnix
door costnix - Jun 23, 2014 om 21:58
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

VeRassingtickets zou ik so wie so niet vertrouwen.
Er is een essentieel verschil tussen veRassen en veRRassen!

corv
door corv - Jun 25, 2014 om 12:14
41 Antwoorden / 1 Vragen
0

al dit soort aanbieders: groot risico en dat moet je bij de aankoopprijs in calculeren.
je kent vast het gezegde: wie zijn billen brand enz. enz.

ra
door ra318 - Aug 28, 2014 om 17:37
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

20 aug gereserveerd, ik zou binnen 7 dagen te horen krijgen waar ik naar toe zou gaan. Heb nu al 2 dagen gebeld en ze zeggen me steeds dat het druk is en dat ik nog een dag of 2/3 geduld moet hebben.
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ik dit voorval hier zo vaak terug lees. Ik ga er vanuit dat er dadlijk wel iets tegenover staat want ik laat het hier niet bij zitten.

Wordt vervolgd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

holiday
holiday - Jun 24, 2024 om 18:13
Vrije tijd & tuin
Hutson wesite zijn oplichters

Hutson wesite zijn oplichters

Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer