Vervuilde skikleding door lift
Ik heb in het skigebied Ischgl in een stoeltjeslift gezeten die vloeibare rubber drupte. Toen ik uit de stoeltjeslift kwam verwees de liftman mij meteen naar beneden om mijn schade te claimen. Mijn hele, witte broek zat vol vlekken maar ook mijn jas, handschoenen en de jas van mijn man waren allemaal vies. Beneden in het kantoor van de liftbaas hebben wij een brief gekregen waarin ons werd bevestigd dat wij onze kleren op hun kosten mochten laten reinigen en als het niet te reinigen zou zijn, dan zou het vergoed worden. Je raadt het, de vloeibare rubber is bij lang aan niet uit de skikleding en de handschoenen werden niet eens in behandeling genomen. Nu gaat het om vrij duur materiaal, voor mijn man en mij tesamen 1400 euro. Alles is gekocht net voor de kerst in 2012. We krijgen terug de reinigingskosten en 439 euro waardevermindering. Maar dat vind ik echt weinig. Skikleding en vooral de broeken zijn niet zo aan mode onderhevig en had ik nog jaren kunnen dragen. De broek is totaal verpest en kostte alleen al 300 euro! alles ik alles opstuur dan krijg ik 800 euro terug. Maar goed de jas die kan ik nog wel aan. De vlekjes zijn voor iemand die het niet weet moeilijk te vinden. echter ik stoor me er zelf wel lichtelijk aan. Ik vind het gewoon te weinig!! vooral omdat de kleding niet oud is en niet zo mode gevoelig is, je kan het jaren dragen! Verder hebben mijn man en ik nog wel een doorlopende reis -en annuleringsverzekering, maar die hebben we nog niet benaderd. Misschien geven zij nog een secundaire dekking?
[edit redactie - off topic]
Wat bedoelt u trouwens met "vloeibaar rubber"?
De veroorzaker moet de schade vergoeden. U moet niet akkoord gaan met half werk.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer