as
door asonia Dec 24, 2007 om 16:09
Vakantie & reizen

Vliegtuig vertraging

Op 5 december j.l. zouden wij van Las Palmas vertrekken richting Amsterdam, door een storing? is een ander vliegtuig ingezet naar Amsterdam, die heeft geresulteerd in een vertraging van bijn 28 uur.

Wat kunnen wij hier allemaal tegen doen cq. bij wie kunnen wij hiervoor terecht als wij geen goede beslissing krijgen van de reisorganisatie?

B.v.d. Sonja Rothuizen

388 4 Rapporteer

js
door jsmit - May 14, 2009 om 13:24
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hetzelfde soort probleem, 14 uur vertraging op een vlucht van 4 uur. Ik probeer de site te benaderen, maar bestaat niet meer.Andere site geworden?

dank

js
door jsmit - May 14, 2009 om 13:29
3 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben een soort probleem gehad. 14 uur vertraging.

Het enige wat we kregen was een consumptiebon van 7,50 te gebruiken op een eerstvolgende vlucht en met een beperkte geldigheid.

Klacht ook neergelegd bij ANBO en ik ga door om Transavia onder druk te zetten.

Misschien ook melden bij Radar?

Overzicht van de klacht kan ik niet bijvoegen, teveel karakters.

Interesse?

kenwel2
door kenwel2 - May 14, 2009 om 13:39
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@jsmit (gepaste naam..-:) Dit topic is al verleden tijd, wer zitten in Mei 2009.....denk dat er al heel wat vliegtuigen gepasseerd zijn inmiddels boven ons...zonder vertagingen...