Vluchtwijziging
Best panel,
Wij hebben een vliegreis geboekt bij Neckermann. Zij hanteren een keuzemenu tav de maatschappij waarmee gevlogen kan worden.
Ondanks de hogere prijs hebben gekozen voor de KLM. Uiteindelijk heeft KLM de vlucht overgeboekt naar de goedkopere maatschappij CZECH Airlines.
Ik heb Neckermann de vraag gesteld hoe we omgaan met het prijsverschil. Zij sturen mij van het kastje naar de muur . Na 5 keer doorverbonden en 30 minuten verder te zijn wordt ik naar KLM verwezen.
Ook bij KLM kom ik niet verder maar naar mijn mening doe ik zaken met Neckermann. Ik heb het idee dat de vluchten altijd samen gevoegd worden omdat de vluchttijden altijd hetzelfde zijn?
Hoe ga ik hiermee om?
Hallo theovandongen,
Je hebt te maken met Neckermann en niet met de KLM.
Je hebt bij Neckermann een meerprijs betaald voor de vlucht met de KLM.
Nu dit toch de goedkopere andere maatschappij wordt dient Neckermann het prijsverschil terug te betalen.
Schrijf ze een (aangetekende?) brief waarin je één en ander uiteenzet en terugboeking van het teveel betaalde bedrag vraagt binnen 2 weken.
Thomas Cook Nederland
Spicalaan 41
2132 JG Hoofddorp
Met vr.gr.
Czech en KLM doen inderdaad aan codesharing. Uit m'n hoofd vliegt KLM 2 keer per dag op Praag en Czech 3 keer per dag.
Czech is ook lid van de Skyteam alliantie. Zelf maar één keer gevlogen met ze 3 jaar geleden, maar niets mis mee. En eerlijk gezegd, het enige verschil met de KLM is dat ze daar NL praten aan boord. Zoveel verschil is er niet in service binnen Europa tussen al die airlines.
Ik zou er mezelf ook niet te druk om maken, maar als je echt iets anders wil moet je wel bij Neckermann zijn idd, niet bij KLM. Neckermann is de 'uitgever' van het ticket, dus die moet dit desnoods ook aanpassen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scootmobiel ellende
21-06-2024 Goede morgen Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat . Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?
Goedemorgen forumleden,
Bij het afspelen van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer