Waarom kan ik niet kosteloos annuleren en ben ik mijn aanbetaling kwijt
heb een reis geboekt bij kras reizen naar portugal voor de periode 20 augustus maar kan dit niet kosteloos annuleren en ben dan mijn aanbetaling kwijt.heb gebeld en als ik het voledige bedrag betaal en niet ga dan krijg ik een voucher die ik een jaar lang kan besteden.als de voucher niet inlever binnen dat jaar krijg ik alsnog mijn geld terug.ik vind dit een hele gekke regeling.hoe kan ik mijn geld toch terug krijgen,kan het restbedrag misschien wel niet betalen.
met vriendelijke groet
marcel beker 0643149294
Verwijder je telefoonnummer tenzij je door iedereen gebeld wil worden
Er is geen reden om te annuleren want reizen binnen de eu is weer vrijgegeven dus je hebt nergens recht op.
Als je wil annuleren dien je annuleringskosten te betalen.
Restbedrag wel niet betalen kan niet, men kan het al dan niet betalen. En zoals gesteld: er kan weer gereisd worden. Dat u er geen trek in heeft is te begrijpen, maar zolang KRAS niet heeft geannuleerd zult u aan hun voorwaarden moeten voldoen. Dus volgend jaar, inderdaad: met bijbetaling naar alle waarschijnlijkheid.
Hallo Marcel beker ,
Veelgestelde vragen ,
Mijn vakantie gaat door, maar ik wil helemaal niet op vakantie. Kan ik nog annuleren?
Uw vakantie kan doorgaan maar u gaat op dit moment liever niet? Dan kunt u uw reis omboeken. We hebben tijdelijk onze omruilgarantie versoepeld. Hiermee kunt u kosteloos uw reis omboeken naar een andere datum, bestemming of ander reisgezelschap. Dit versoepeld omruilgemak is geldig tot en met 31 augustus 2020. Meer informatie leest u hier: https://www.kras.nl/omruilgemak of https://www.goedideereizen.nl/omruilgemak . U kunt de reis ook annuleren, de reguliere annuleringsvoorwaarden zijn dan van toepassing.
Voor verdere informatie , klik op de rode regels .
https://www.kras.nl/informatie/coronavirus-faq
https://www.consuwijzer.nl/coronacrisis/uw-reisrechten-bij-het-coronavirus
https://www.consuwijzer.nl/coronacrisis/alles-over-vouchers-tegoedbonnen-en-compensaties
Ik zou dat verhaal op schrift of tape willen hebben. Het is namelijk te mooi om waar te zijn.
Op dit moment ziet het er naar uit dat u op 20 augustus gewoon op reis kan. Dat maakt dat u kunt annuleren tegen een kostenpercentage. Als Kras een voordeliger regeling aanbied dan kunt u daar gebruik van maken, maar ik verwacht een teleurstelling.
ik vind dit een hele gekke regeling.
Dat kun je nu wel vinden, maar dat is het niet.
Je boekt een reis en dus dien je die te betalen.
Als je zélf wilt annuleren betaal je annuleringskosten zoals vermeld staat in de Voorwaarden.
kan het restbedrag misschien wel niet betalen.
Dan had je die reis niet moeten boeken; daar heeft de reisorganisatie natuurlijk geen boodschap aan.
Waarom zou u willen annuleren?
U kunt maar beter zuiniger met uw persoonlijke gegevens omgaan; dit is een openbaar forum. Bovendien met vrijwilligers die niet de gewoonte hebben - voor zover ik weet - om vraagstellers te bellen.
Als u iets geboekt heeft dient u ook het restbedrag te betalen. Als u voor de boeking weet of twijfelt over of u het restbedrag wel kunt betalen kunt u maar beter niet boeken en nog een tijdje sparen. Ook voor zakgeld op het vakantieadres.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer