Wat moet ik doen
Goede dag ik heb een vraag aan jullie,
Wij zijn op vakantie geweest naar tunesie via jongo/ calsedon
maar in het hotel was het niet zo best wij hadden een kamer met heel veel kleine beestjes maar ja het is een hele lijst met klachten, maar ik heb een klachte brief via email naar calsedon gestuurd maar krijg na zo veel emailtjes die ik stuur geen reactie ik heb zeker 15 gemailt en gebeld en nog steeds niks van calsedon vernomen dit loopt al vanaf 15 mei 2012 ik weet niet wat ik moet doe geef u aub raad aan mijn gr sylvia
Heeft u een rechtsbijstand verzekering? dan kunt u daar contact mee opnemen. Heeft u ook bewijs van de kamer, of heeft u gelijk met het reisbureau gebeld bij aankomst? en heeft u ook het hotel geïnformeerd? u had kunnen proberen een andere kamer te eisen of iets dergelijk, dan had de reis organisatie daar in ieder geval al iets van gehoord.
Als jongo/calsedon is aangesloten bij de ANVR kunt u klagen bij de Geschillencommissie Reizen (www.geschillencommissie.nl). U moet dan wel kunnen bewijzen dat u zo vaak heeft geklaagd, en de reisorganisator voldoende kans heeft geboden om uw klachten (ter plaatse) op te lossen.
Is de reisorganisatie niet aangesloten bij de ANVR, dan zult u het inderdaad via de rechstbijstand moeten doen. Heeft u die ook niet, dan is de enige optie om zelf naar de rechter te stappen. Maar aangezien dat duur, ingewikkeld en tijdrovend is, kunt u het er dan maar beter bij laten zitten.
Misschien is het beter om je klacht schriftelijk te doen. Aangetekend versturen. Krijg je dan nog geen respons dan contact opnemen met de ANVR, daar zijn ze bij aangesloten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer