vr
door vrouwuitdenhaag Aug 21, 2012 om 14:05
Vakantie & reizen

Wat moet ik doen

Goede dag ik heb een vraag aan jullie,
Wij zijn op vakantie geweest naar tunesie via jongo/ calsedon
maar in het hotel was het niet zo best wij hadden een kamer met heel veel kleine beestjes maar ja het is een hele lijst met klachten, maar ik heb een klachte brief via email naar calsedon gestuurd maar krijg na zo veel emailtjes die ik stuur geen reactie ik heb zeker 15 gemailt en gebeld en nog steeds niks van calsedon vernomen dit loopt al vanaf 15 mei 2012 ik weet niet wat ik moet doe geef u aub raad aan mijn gr sylvia

812 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hk_mr308
door hk_mr308 - Aug 21, 2012 om 14:33
146 Antwoorden / 2 Vragen
0

Heeft u een rechtsbijstand verzekering? dan kunt u daar contact mee opnemen. Heeft u ook bewijs van de kamer, of heeft u gelijk met het reisbureau gebeld bij aankomst? en heeft u ook het hotel geïnformeerd? u had kunnen proberen een andere kamer te eisen of iets dergelijk, dan had de reis organisatie daar in ieder geval al iets van gehoord.

ma
door marly18 - Aug 23, 2012 om 08:52
27 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als jongo/calsedon is aangesloten bij de ANVR kunt u klagen bij de Geschillencommissie Reizen (www.geschillencommissie.nl). U moet dan wel kunnen bewijzen dat u zo vaak heeft geklaagd, en de reisorganisator voldoende kans heeft geboden om uw klachten (ter plaatse) op te lossen.

Is de reisorganisatie niet aangesloten bij de ANVR, dan zult u het inderdaad via de rechstbijstand moeten doen. Heeft u die ook niet, dan is de enige optie om zelf naar de rechter te stappen. Maar aangezien dat duur, ingewikkeld en tijdrovend is, kunt u het er dan maar beter bij laten zitten.

sonjaatje
door sonjaatje - Aug 23, 2012 om 09:00
1961 Antwoorden / 1 Vragen
0

Misschien is het beter om je klacht schriftelijk te doen. Aangetekend versturen. Krijg je dan nog geen respons dan contact opnemen met de ANVR, daar zijn ze bij aangesloten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer